Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Minimum Rage zei:Buschauffeurs hebben vaak een radioke bij. Op mijn bus is er soms een busmadam/chauffeur die de hele tijd luid meezingt![]()
Maar als de iets donkerder gekleurde medepassagier muziek opzet is het overlast![]()
), en velen zijn daar niet voor te vinden.
o) meisje dat constant naar haar J.Lo muziek luistert, uberluid. Zij gebruikt nochtans oortjes, maar ik zat vanachter en zij vanvoor en het was nog zéér duidelijk te horen :'( Dit is echt geen racistische topic...Waar haalt ge die informatie toch vandaan? Ik heb al 4 paar prof. IEMs gehad, en allemaal waren ze beter voor m'n gehoor dan open koptelefoons of regular earbuds. Ze cancellen het geluid van buitenaf met 20 tot 40dB, wat er dus voor zorgt dat je je muziek stiller kunt zetten tov andere oortjes of open koptelefoons, om ten einde evenveel dB te kunnen horen. Jij zult 't geluid misschien op 100db moeten zetten om redelijke geluidsproductie te hebben, terwijl 'k het op 80db kan houden, maar toch evenveel zal horen. Tuurlijk is het waar dat wanneer je je muziek te luid gaat zetten, dat je doof kunt worden, maar is dat niet met alles zo? IEMs werden speciaal ontwikkeld net om bovenstaande redenen.Deguchi zei:In-ears zijn zeer gevaarlijk voor u gehoor. Ze beschadigen het veeeeeel rapper dan ge denkt. Echt wel mee oppassen!
Osi` zei:Hoeveel kost een vrij degelijke IEM? Kzoek er ook eigenlijk een paar, Voor rond de 20 of lager? Bestaat dat en zijn ze dan nog degelijk? Hoeft nu niet topkwaliteit zijn, zolang het geluid maar goed genoeg is.
CODFH zei:Ik heb ook al veel zin gehad om mensen te slaan op de bus.
, als hun oren tuiten kunne ze er zelf toch niks meer van horen 
Ik heb deze oortjes. 'k Vind ze inderdaad zeer degelijk. In begin vond ik ze wel een stevige bass hebben. Nu ben ik dat al zodanig gewend dat mij dat zelden nog opvalt. Ze isoleren het geluid van de omgeving deels. Ik denk dat échte in-ears het nóg veel beter isoleren. Je kan nog steeds mensen verstaan als je ze in hebt. Ook als je muziek zeer zacht speelt, kan je nog geluid uit de omgeving horen. Maar mij hoor je er niet over klagen, want bij mijn weten stoor ik de mensen niet als ik m'n muziek al nekeer wat luider zet.Teknoman zei:Naar het schijnt is de Creative EP630 ook zeer degelijk voor zijn prijs (29 euro op mp3shop.be).

mekna5 zei:ik zij het al leg megamindie aan of zoiets
wel op max geluid te verstaan
