w00tw00t
Legacy Member
Iedereen kent het wel. GSM's met daaruit keiluid 50cent brol of iets in die aard ofwel blijtende mannen muziek. Het is enorm irritant maar er word niets tegen gedaan. De buschauffeurs zeggen helemaal niets.
Als ik me niet vergis is dat toch tegen de regels (overlast, lawaai) en kan je hiervoor een boete krijgen? Waarom moeten de andere passagiers slachtoffer zijn omdat die schooiers geen oorkes kunnen kopen? In het begin vond ik het niet erg maar laatst begint het serieus te storen.
Als ik me niet vergis is dat toch tegen de regels (overlast, lawaai) en kan je hiervoor een boete krijgen? Waarom moeten de andere passagiers slachtoffer zijn omdat die schooiers geen oorkes kunnen kopen? In het begin vond ik het niet erg maar laatst begint het serieus te storen.


