GuntherDW
Legacy Member
ik pak nu al 2 jaar de trein-tram-metro in antwerpe & brussel, ma moet zegge da'k da in totaal nog ma EEN keer ben tegen gekome,
in de tram in antwerpen, rond hoboken
en nee het waren niet "bepaalde mensen", het waren belgen (of leken allesinds zo hard erop)
ma dan stond het nieteens zo hard, net genoeg zoda zij hun muziek konden horen, da was al
nu ik zou eerlijk gezegd gewoon aan die persoon vragen of hij/zij z'n muziek wa stiller kan zette though
ik gebruik m'n PSP als mp3 speler (& PMP device op de trein voor anime te zien
), dus ik zou da ook wel es moete probere als ze ni wille luistere 
ma ik luister dan na rustige hardcore (ni de metal type)
alhoewel terror etc ook nog wel tof is
in de tram in antwerpen, rond hoboken
en nee het waren niet "bepaalde mensen", het waren belgen (of leken allesinds zo hard erop)
ma dan stond het nieteens zo hard, net genoeg zoda zij hun muziek konden horen, da was al
nu ik zou eerlijk gezegd gewoon aan die persoon vragen of hij/zij z'n muziek wa stiller kan zette though
Creeping Death zei:Meestal heb ik er niet veel last van, ik heb zelf muziek op staan(ik heb wel oortjes in en staat ni te hard). Als ik m'n eigen muziek ni mer fatsoenlijk hoor omdat er bv iemand via z'n gsm muziek afspeelt, vraag ik gewoon die stiller te zetten.
Doen ze dat ni trek ik m'n oortjes uit en speel ik m'n muziek zo op DS (ik gebruik die als mp3 speler). Aangezien ik metal fan ben, komt het dan tussen een "clash" tussen jump en metal
Tot nu toe altijd "gewonnen", na ne minuut stoppen ze ermee en steek ik m'n oortjes terug in.
ik gebruik m'n PSP als mp3 speler (& PMP device op de trein voor anime te zien
), dus ik zou da ook wel es moete probere als ze ni wille luistere 
ma ik luister dan na rustige hardcore (ni de metal type)
alhoewel terror etc ook nog wel tof is


