Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja, één radio..en wel omdat het uw eigen voertuig is..en die radio geeft meestal ook nog de bas weer.Grayfox zei:iedereen heeft in zn auto toch ook een radio/cdspeler zitten?
Ja ok, akkoord, als er 15 mannen tegelijk hun boxen aanzetten is dat niet te doen en onaangenaam om aan te horen, moet een echte kakafonie zijn op de bus dan. Maar zoiets heb ik dus nog nooit meegemaakt. Ik had het over die ene kerel die zn boxen aanzet. Hier bij ons hebben we geen last van groepen jongeren die massaal hun boxen tegelijk aanzetten, daar had ik het dus niet over.Gavin zei:Ja, één radio..en wel omdat het uw eigen voertuig is..en die radio geeft meestal ook nog de bas weer.
Vijftien verschillende treble-golven in een volgepakt voertuig..ja, dat moet zeker kunnen.
Grayfox zei:Wow, ik had totaal ni verwacht dat de mensen hier op het forum zo ongelooflijk onverdraagzaam staan tegenover muziek. Ik heb zelf geen gsm of mp3 met speakers, maar als er iemand op de bus muziek opzet stoort dat me totaal niet, integendeel.. meestal wordt het dan gezelliger op de bus.

Grayfox zei:Wow, ik had totaal ni verwacht dat de mensen hier op het forum zo ongelooflijk onverdraagzaam staan tegenover muziek. Ik heb zelf geen gsm of mp3 met speakers, maar als er iemand op de bus muziek opzet stoort dat me totaal niet, integendeel.. meestal wordt het dan gezelliger op de bus. Dat is trouwens toch doodnormaal dat er muziek afgespeeld wordt tijdens de rit... iedereen heeft in zn auto toch ook een radio/cdspeler zitten?
Whats next? De mondjes van de kleine kindjes uit het lager toeplakken omdat hun gekwetter je hoofdpijn bezorgt? De muziekspeakers in alle winkelstraten vernielen? De chauffeur van de belbus aanklagen omdat hij slechte muziek speelt op zn radio?
Anyway, ik denk niet dat een verbod op muziek afspelen in het openbaar een oplossing zal bieden. Verdraagzaamheid daarentegen wel. Mja, als je verdraagzaam bent heb je natuurlijk wel niets meer om over te zagen... en dat is natuurlijk het grote probleem hier![]()
,ik kan het ook niet hebben als ze met hun gsm muziek gebruiken voor heel de bus
,ten eerste dat klinkt totaal fucked up wegens slechte kwaliteit,endan nog ze hebben oortjes voor een doel uitgevonden dat ze die dan ook is gebruiken è.idd de bussen dat van genk richting hasselt gaan zijn soms een hell als het op dit onderwerp aankomtLon$daLe zei:side B : als voorbeeld neem ik bus 1 genk-hasselt , laaste 3 rijen ingenomen door wigga's en marokkanen of gwn 14 jarige met het kraagske omhoog , music door de sony ericsson speaker zonder bass , nog wat multicultureel geleuter waarvan de decibels de gsm overstijgen

Maar daar heeft de threadstarter het wel over.Grayfox zei:Ja ok, akkoord, als er 15 mannen tegelijk hun boxen aanzetten is dat niet te doen en onaangenaam om aan te horen, moet een echte kakafonie zijn op de bus dan. Maar zoiets heb ik dus nog nooit meegemaakt. Ik had het over die ene kerel die zn boxen aanzet. Hier bij ons hebben we geen last van groepen jongeren die massaal hun boxen tegelijk aanzetten, daar had ik het dus niet over.
Tja ik heb dat nog nooit meegemaakt dat er een groep van 15 man tegelijk elk hun speakers aanzet met elk hun eigen muziek op de bus. Ik kan er ook moeilijk inkomen dat zoiets echt gebeurd, lijkt mij eerder ferm overdreven om gewoon je gelijk te halen. Tegenover zoiets zou ik ook niet verdraagzaam zijn natuurlijkGavin zei:Maar daar heeft de threadstarter het wel over.
En dat gebrek aan opvoeding en respect is niet enkel zichtbaar op bussen. Maarja, wij moeten verdraagzaam zijn!

Creeping Death zei:Meestal heb ik er niet veel last van, ik heb zelf muziek op staan(ik heb wel oortjes in en staat ni te hard). Als ik m'n eigen muziek ni mer fatsoenlijk hoor omdat er bv iemand via z'n gsm muziek afspeelt, vraag ik gewoon die stiller te zetten.
Doen ze dat ni trek ik m'n oortjes uit en speel ik m'n muziek zo op DS (ik gebruik die als mp3 speler). Aangezien ik metal fan ben, komt het dan tussen een "clash" tussen jump en metal
Tot nu toe altijd "gewonnen", na ne minuut stoppen ze ermee en steek ik m'n oortjes terug in.
- eens mijn metalcollectie af te spelen
.Genk, imagine..Grayfox zei:Ik kan er ook moeilijk inkomen dat zoiets echt gebeurd, lijkt mij eerder ferm overdreven om gewoon je gelijk te halen.
Grayfox zei:Tja ik heb dat nog nooit meegemaakt dat er een groep van 15 man tegelijk elk hun speakers aanzet met elk hun eigen muziek op de bus. Ik kan er ook moeilijk inkomen dat zoiets echt gebeurd, lijkt mij eerder ferm overdreven om gewoon je gelijk te halen.
Gavin zei:Ja, één radio..en wel omdat het uw eigen voertuig is..en die radio geeft meestal ook nog de bas weer.
Vijftien verschillende treble-golven in een volgepakt voertuig..ja, dat moet zeker kunnen.
mekna5 zei:laat ze maar doen tot da ik de mijne ga hebben
tga snel stil zijn megamindie jaaaaa het kan mij niets schelen dat het mis is