Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ComputerVISTA zei:Blijf is van de lijm gij!
Grayfox zei:Whats next? De mondjes van de kleine kindjes uit het lager toeplakken omdat hun gekwetter je hoofdpijn bezorgt?
Grayfox zei:Wow, ik had totaal ni verwacht dat de mensen hier op het forum zo ongelooflijk onverdraagzaam staan tegenover muziek.
Ik ben integendeel een enorme fan van muziek.
Ik heb zelf geen gsm of mp3 met speakers, maar als er iemand op de bus muziek opzet stoort dat me totaal niet, integendeel.. meestal wordt het dan gezelliger op de bus.
Kweet nie. Meeste mensen zitten niet voor de gezelligheid op de bus maar omdat ze ergens naartoe moeten. Gelieve dan ook rekening te houden met andere mensen die meereizen en u brol niet willen horen.
Dat is trouwens toch doodnormaal dat er muziek afgespeeld wordt tijdens de rit... iedereen heeft in zn auto toch ook een radio/cdspeler zitten?
auto <-> bus
Whats next? De mondjes van de kleine kindjes uit het lager toeplakken omdat hun gekwetter je hoofdpijn bezorgt?
Kleine kindjes leggen geen bewust betekenis bij hun handelen. De jongeren waarover ik het heb doen dat wel. Ze willen:
1)Laten zien dat ze een gsm hebben met een speaker.
EN/OF
2)Iedereen laten "meegenieten" van hun muziek.
EN/OF
3)Rebeleren om hun imago te behouden.
EN/OF
....
De muziekspeakers in alle winkelstraten vernielen?
De achtergrondmuziek in winkels en straten heeft ten eersten een psychologische functie en ten tweeden hoort ge die amper zodat je daar zelfs niet op let.
Anyway, ik denk niet dat een verbod op muziek afspelen in het openbaar een oplossing zal bieden.
Toch wel, want dan is het probleem ook opgelost. Ge mocht toch ook niet met 'boomcars' door de stad rijden.
Verdraagzaamheid daarentegen wel. Mja, als je verdraagzaam bent heb je natuurlijk wel niets meer om over te zagen... en dat is natuurlijk het grote probleem hier
Verdraagzaamheid kent grenzen. Geluidsoverlast heeft verschillende negatieve gevolgen op de gezondheid dus is de persoon die geluidsoverlast veroorzaakt de boosdoener. En meestal schakelt men zo elementen uit.
Teknoman zei:In-ear oortjes zijn dan de beste oplossing voor zulke gevallen. Ge moogt het zo luid zetten als ge wilt, de andere mensen zullen er waarschijnlijk niets van horen. Tweede voordeel: ze sluiten het omgevingsgeluid af, ge hoort uw muziek beter en mooier en ge hoort de anderen hun muziek niet meer.
cassie821 zei:Je zegt ze sluiten de omgevingsgeluid af , persoonlijk vind ik dat gevaarlijk zeker als je op de weg bent met de fiets als je bv. een auto tootert en gij hoort dat niet :naughty:
Teknoman zei:In-ear oortjes zijn dan de beste oplossing voor zulke gevallen. Ge moogt het zo luid zetten als ge wilt, de andere mensen zullen er waarschijnlijk niets van horen. Tweede voordeel: ze sluiten het omgevingsgeluid af, ge hoort uw muziek beter en mooier en ge hoort de anderen hun muziek niet meer.
Carrotman zei:Overlaatst zat er iemand in de metro met Iraanse muziek ofzo. Allé, ja, "muziek"... Jesus F Christ wat was dat.:naughty:
Maar ik stoor me er idd ook enorm aan, margis die GSM op luidspreker zetten en geen besef hebben dat anderen zich aan die muziek storen...
.
jaja en geziet ook van waar ik ben GENK
en zat in hasselt op school

RB26DETT zei:Ik moet ook elke dag naar diepenbeek en meestal zijn het ook groepen van 10 turken die het nodig vinden hun gemekker willen delen met de hele bus. En hun typische uitspraken erbovenop natuurlijk (menga, meh das bom, ... )![]()