Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
coap zei:gistere nacht en kot in men kloten gezopen en een plaatje aangevraagd rond 5 uur meschien heeft iemand het gehoord , ik was pokke meurg en had blink 182 aangevraagd ma kreeg belgium associality omdak van keerbergen was en da was zalig
ik dacht damn de soete ga mij afschepen omdak zat ben ma wulle hebbe ff echt geklapt was zalig op nationale radio rofl zitte zeggen "fucking jhonnys" "ik zijn fucking meurg" enzo :d
X_Forcemaster_X zei:3 Doors down - Kryptonite (L)
Kluister feilijk nooit naar Stubru (of radio int algemeen), maar bij Music 4 life is er al een hoop goede muziek gepasseerd, en met mijn 100gb/maand datalimiet hoef ik niet om te kijken naar hoe lang ik het op heb staan ^^



Slayerbe zei:je kan anders je radio ook gewoon afstemmen op studio brussel.
gratis en voor niets!
nuja beter een beetje vullen met onnodige streamen dan te liggen zagen dat de liemieten te laag zijn.
dus voor de mensen zonder dommel: u weet wat te doen
nuja kvin het jammer dak nimeer wakker word met de Peter van de Veire ochtendshow maar er worden wel veel steengoeie nummers gedraaid.
soms wel zo'n wtf gevoel wat wel minder is.![]()

icerulez zei:Damn kheb al nen gigh verbruikt aan streaming. En voor mij geld hetzelfde, ik heb hier enkel een wekkerradiootje staan, dus niet veel keuze.
Kvind de muziek wel dik ok btw. Veel klassiekers, nieuwe nummers, foute muziek ...
echt gewoon van alles wat. En ook weer steengoed aan elkaar gepraat door alle3 de presentatoren. Khoop dat ze vandejaar nog meer ophalen, is een goede manier om de mensen eens aan te zetten goede doelen te steunen.
En wat ik mij afvraag: zouden peter, siska of thomas zelf geld leggen in het potje ?![]()
Pred zei:ze moeten buiten eerst bij iemand anders de request doen, om te kijken of ze da nummer hebben ofzo, dunno, dan pas aan de microfoon. Allez denk ik hé, kon ik toch afleiden aan de reacties van sommige 'requesters'.