Archief - Music for life 2007

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MonkeyPenis

Legacy Member
Is er iets te zien daar eigenlijk buiten da glazen huis? Ze zeiden dat er dit jaar toch meer randanimatie ging zijn. Als het zo is gak wel is zien maar vorig jaar was daar echt niks te zien...

Skizzy

Legacy Member
Kben er dezemiddag gepasseerd en toen stonden er enkele tentjes bij, ben niet dichter gaan kijke. Maar tegen 3u was alles behalve dat glazen huis daar weg :).

GaMe®

Legacy Member
coap zei:
gistere nacht en kot in men kloten gezopen en een plaatje aangevraagd rond 5 uur meschien heeft iemand het gehoord , ik was pokke meurg en had blink 182 aangevraagd ma kreeg belgium associality omdak van keerbergen was en da was zalig
ik dacht damn de soete ga mij afschepen omdak zat ben ma wulle hebbe ff echt geklapt was zalig op nationale radio rofl zitte zeggen "fucking jhonnys" "ik zijn fucking meurg" enzo :d

Ik heb tot een uur of 4 gekeken denk ik.
Was jij erbij toen ze in hun onderbroek hebben staan dansen? Was tussen 3 en 4 denk ik.

Licargon

Legacy Member
3 Doors down - Kryptonite (L)

Kluister feilijk nooit naar Stubru (of radio int algemeen), maar bij Music 4 life is er al een hoop goede muziek gepasseerd, en met mijn 100gb/maand datalimiet hoef ik niet om te kijken naar hoe lang ik het op heb staan ^^

Slayerbe

Legacy Member
X_Forcemaster_X zei:
3 Doors down - Kryptonite (L)

Kluister feilijk nooit naar Stubru (of radio int algemeen), maar bij Music 4 life is er al een hoop goede muziek gepasseerd, en met mijn 100gb/maand datalimiet hoef ik niet om te kijken naar hoe lang ik het op heb staan ^^

je kan anders je radio ook gewoon afstemmen op studio brussel.
gratis en voor niets! :eek:
nuja beter een beetje vullen met onnodige streamen dan te liggen zagen dat de liemieten te laag zijn.
dus voor de mensen zonder dommel: u weet wat te doen :unsure:

nuja kvin het jammer dak nimeer wakker word met de Peter van de Veire ochtendshow maar er worden wel veel steengoeie nummers gedraaid. :niceone:
soms wel zo'n wtf gevoel wat wel minder is. :sop:

Licargon

Legacy Member
Slayerbe zei:
je kan anders je radio ook gewoon afstemmen op studio brussel.
gratis en voor niets! :eek:
nuja beter een beetje vullen met onnodige streamen dan te liggen zagen dat de liemieten te laag zijn.
dus voor de mensen zonder dommel: u weet wat te doen :unsure:

nuja kvin het jammer dak nimeer wakker word met de Peter van de Veire ochtendshow maar er worden wel veel steengoeie nummers gedraaid. :niceone:
soms wel zo'n wtf gevoel wat wel minder is. :sop:

De wekkerradio die ik hier heb staan doet enkel dienst als wekker. De geluids kwaliteit suckt daarop >.>

icerulez

Legacy Member
Damn kheb al nen gigh verbruikt aan streaming. En voor mij geld hetzelfde, ik heb hier enkel een wekkerradiootje staan, dus niet veel keuze.

Kvind de muziek wel dik ok btw. Veel klassiekers, nieuwe nummers, foute muziek ...
echt gewoon van alles wat. En ook weer steengoed aan elkaar gepraat door alle3 de presentatoren. Khoop dat ze vandejaar nog meer ophalen, is een goede manier om de mensen eens aan te zetten goede doelen te steunen.

En wat ik mij afvraag: zouden peter, siska of thomas zelf geld leggen in het potje ? :p

Guard

Legacy Member
denk het niet, die zien hun opoffering om zoveel dagen alleen maar te overleven op drankjes al als een betaling volgens mij.

wat pas sjiek zou zijn, is dat ze hun wedde die ze krijgen voor die actie volledig storten aan dat goede doel
:p

noreeeee

Legacy Member
icerulez zei:
Damn kheb al nen gigh verbruikt aan streaming. En voor mij geld hetzelfde, ik heb hier enkel een wekkerradiootje staan, dus niet veel keuze.

Kvind de muziek wel dik ok btw. Veel klassiekers, nieuwe nummers, foute muziek ...
echt gewoon van alles wat. En ook weer steengoed aan elkaar gepraat door alle3 de presentatoren. Khoop dat ze vandejaar nog meer ophalen, is een goede manier om de mensen eens aan te zetten goede doelen te steunen.

En wat ik mij afvraag: zouden peter, siska of thomas zelf geld leggen in het potje ? :p

In de Humo hadden ze dat ook gevraagd aan die vrouw. Die had nog niks gegeven maar ging dat prly wel doen.

Guard

Legacy Member
die saskia of hoe ze ook heeft, ziet er toch niet meer echt gezond uit

ze zegt ook dat ze nu al 4kilo is afgevallen :oink:

Pred

Legacy Member
Siska

kvind wel de muziek niet zo goed als vorig jaar, het Donna en Q-music gehalte is wat hoog en het Arrow Classic Rock gehalte wat te laag. Waar zitten Led Zeppelin, Deep Purple, Bob Dylan, Neil Young, Black Sabbath, Pink Floyd etc. ?? Ik heb van al deze alleen nog maar 1 Pink Floyd nummer gehoord en ik heb toch al ettelijke uren geluisterd!

Licargon

Legacy Member
Hoe zit da feitelijk met die requests? Soms laten ze al een lieke op den achtergrond draaien terwijl er iemand buiten een request aant doen is, wat dan TOEVALLIG het nummer op de achtergrond is. Of ze doen die request en een halve seconde later begint da nummer. Is da gewoon toeval + snel werken of zit er meer achter?

Pred

Legacy Member
ze moeten buiten eerst bij iemand anders de request doen, om te kijken of ze da nummer hebben ofzo, dunno, dan pas aan de microfoon. Allez denk ik hé, kon ik toch afleiden aan de reacties van sommige 'requesters'.

nTFs

Legacy Member
Hoeveel € moette daar minimaal tegenaan gooien om er zeker van te zijjn dat ze je nummer snel laten horen ?

Pred

Legacy Member
ze draaien ook regelmatig platen waarvoor maar 10euro voor geboden is (zoals fucking Madonna), maar als ge bv 10000euro betaalt denk ik wel dat ge zeker moogt zijn dat ge ze hoort :D

En nog altijd komen er weinig goede nummers voorbij, helaas

clubje

Legacy Member
who cares

als ge goeie muziek wilt horen legt ge toch gewoon uw eigen collectie op (ervan uitgaande dat je die hebt)

e.House

Legacy Member
Pred zei:
ze moeten buiten eerst bij iemand anders de request doen, om te kijken of ze da nummer hebben ofzo, dunno, dan pas aan de microfoon. Allez denk ik hé, kon ik toch afleiden aan de reacties van sommige 'requesters'.


Als ge aan het huis een request wilt doen, moet je eerst je verhaal doen aan een medewerker en de regie bepaalt dan wie een request mag komen doen, ook moet je het lied zeggen dat je wilt afspelen. Als dat teveel is geweest, moet ge een ander kiezen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan