Archief - Music for life 2007

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Licargon

Legacy Member
Kunt ge nog ergens meekijken behalve op Een? Aangezien op Een enkel 's nachts is blijkbaar, en kvind nergens ne video feed op de site.

Ironpole

Legacy Member
X_Forcemaster_X zei:
Kunt ge nog ergens meekijken behalve op Een? Aangezien op Een enkel 's nachts is blijkbaar, en kvind nergens ne video feed op de site.

Als ge eens wa vroeger uit bed komt kunde 't vóór 12 uur 's middags nog op één zien. :lol:

Licargon

Legacy Member
Ironpole zei:
Als ge eens wa vroeger uit bed komt kunde 't vóór 12 uur 's middags nog op één zien. :lol:

Ik VERTIK het om tijdens de vakantie voor 1 uur uit bed te komen tenzij er een goede reden voor is.

GaMe®

Legacy Member
Ik kan 24u/24 live kijken naar het glazen huis via INDI tv. :p
Ook mensen die digitaal kijken via Telenet of Belgacom TV zouden die post kunnen bekijken..

Guard

Legacy Member
Geld voor tsunami eindigde bij terroristen in Sri Lanka

heeft hier niet mee te maken, maar hoe zeker kunnen we zijn dat het geld dat mensen storten voor music for life, wel word besteed aan de vooropgestelde projecten.
het is toch een beetje naief om te denken dat al dat geld zijn weg naar de arme mensen vind :x

Pred

Legacy Member
Volgens mij is er ergens dit jaar toch een reportage uitgezonden waarmee men in beeld bracht hoe het geld van de vorige Music For Life besteed werd, heb 'm zelf wel niet gezien denk ik.

Dat geld voor die tsunami werd volgens mij ook niet aan een organisatie zoals het rode kruis gegeven maar gewoon aan de regeringen van de getroffen landen, die natuurlijk niet altijd even koosjer zijn.

Licargon

Legacy Member
Duran Duran - The reflex :rofl:

Tis al wel vree goeie muziek geweest vandaag, me wa uitzonderingen natuurlijk.

squan

Legacy Member
Manuvdv zei:
Daar kijk ik toch niet meer naar ze :wtf:. Heeft gisteren enkele uren opstaan, en heb zo'n 1gb van mn download gebruikt gisteren.. En als je dan kijkt dat er maar 12 in een maand zijn..

tik.be, wordt aan gewerkt :p

coap

Legacy Member
gistere nacht en kot in men kloten gezopen en een plaatje aangevraagd rond 5 uur meschien heeft iemand het gehoord , ik was pokke meurg en had blink 182 aangevraagd ma kreeg belgium associality omdak van keerbergen was en da was zalig
ik dacht damn de soete ga mij afschepen omdak zat ben ma wulle hebbe ff echt geklapt was zalig op nationale radio rofl zitte zeggen "fucking jhonnys" "ik zijn fucking meurg" enzo :d
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan