Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
X_Forcemaster_X zei:Kunt ge nog ergens meekijken behalve op Een? Aangezien op Een enkel 's nachts is blijkbaar, en kvind nergens ne video feed op de site.

Ironpole zei:Als ge eens wa vroeger uit bed komt kunde 't vóór 12 uur 's middags nog op één zien.![]()
Ewel die hebt ge nuX_Forcemaster_X zei:Ik VERTIK het om tijdens de vakantie voor 1 uur uit bed te komen tenzij er een goede reden voor is.
.X_Forcemaster_X zei:en kvind nergens ne video feed op de site.
Manuvdv zei:Ewel die hebt ge nu.


Daar kijk ik toch niet meer naar zesquanman zei:Dan ebde toch nie al te ver zitten zoeken, tis dieje linkse tv op de homepage:
http://www.stubru.be/themes/stubru/stream/stream.html
. Heeft gisteren enkele uren opstaan, en heb zo'n 1gb van mn download gebruikt gisteren.. En als je dan kijkt dat er maar 12 in een maand zijn..Geld voor tsunami eindigde bij terroristen in Sri Lanka

Manuvdv zei:Daar kijk ik toch niet meer naar ze. Heeft gisteren enkele uren opstaan, en heb zo'n 1gb van mn download gebruikt gisteren.. En als je dan kijkt dat er maar 12 in een maand zijn..
