Archief - Music for life 2007

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

coap

Legacy Member
De drie Music For Life-presentatoren namen vanmorgen plechtig afscheid van vast voedsel en de vertrouwde studio in Brussel, ze verzamelen geld voor water en eten 6dagen niet (alleen sapjes)


Anyway kvond dit voorigjaar een super programma :d zo hebk stubru wa beter leren kenne en altijd lache om tege een uur of 5 na een feestje in leuven daar is een kijkje te gaan nemen :D ga jij iets doneren ? of eens gaan kijken?

_DM_

Legacy Member
Vlaamse overheid heeft al 150.000 euro gestort tov de 100.000 vorig jaar :)

ironhorn

Legacy Member
al mijn platen die ik al geprobeerd heb, hebben ze niet :(

(alee, buiten me and my beretta en clubbed to death dan, maar dat laatste vraag ik niet meer aan wegens slechte versie/remix)

/me gaat verder een plaatje zoeken om aan te vragen

edit: zal deze keer gaan tussen "what is love" (spijtig genoeg de gewone versie), "don't fear the reaper" en "tainted love" (soft cell)

geen chocolate rain of never gonna give you up :(

¨$^µù^§èçà#&&²

Legacy Member
En welk liedje heeft de overheid aangevraagd :p?

Plutus

Legacy Member
Vond het vorig jaar super, en zal iTunes maar 6 dagen laten rusten nu :D

aXl_

Legacy Member
_DM_ zei:
Vlaamse overheid heeft al 150.000 euro gestort tov de 100.000 vorig jaar :)

Ik vind het wel raar dat de vlaamse overheid belanstinggeld spendeert aan het goede doel terwijl er in eigen land nog steeds mensen onder de armoede grens leven en er daklozen zijn. Dan lijkt belastinggeld weggeven aan het goede doel toch niet de beste bestemming voor dat geld.

Guard

Legacy Member
aXl_ zei:
Ik vind het wel raar dat de vlaamse overheid belanstinggeld spendeert aan het goede doel terwijl er in eigen land nog steeds mensen onder de armoede grens leven en er daklozen zijn. Dan lijkt belastinggeld weggeven aan het goede doel toch niet de beste bestemming voor dat geld.

dikke 2nd that

ik vind dat de bevolking wel eens wat geld mag spenderen aan de vierde wereld
want blijkbaar zijn er velen die dat niet kennen. :sop:

dat geld sturen naar afrika, oke, maar ik ben er bijna 100% zeker van dat niet alle geld daar aankomt bij die organisatie's.
de regering incasseert zoveel, ... :x

coap

Legacy Member
aXl_ zei:
Ik vind het wel raar dat de vlaamse overheid belanstinggeld spendeert aan het goede doel terwijl er in eigen land nog steeds mensen onder de armoede grens leven en er daklozen zijn. Dan lijkt belastinggeld weggeven aan het goede doel toch niet de beste bestemming voor dat geld.

dude als ge de levensstandaarten vergelijkt van ons en de mensen naar waar het geld gaat is het schandalig da we niet meer doen (imo)

en alsof er niks gaat naar de vierde wereld lol , ik zit in het vak en ik ken veeeeel gezinnen (gewoon belgise blanken) die helemaal worden onderhouden door het ocmw en de madam des huizen licht heel den dag in haren zetel klage da ze ziek is en als ze dan geld heeft koopt ze de duurste merkproducten of gewoon al hoeveel organisaties er zijn die worden gesponserd door de overheid...

de 4de wereld is niet alleen het zielig huisgezinnetje waar iedereen kei hard moet werken of de sympathieke oude man die op straat leeft

alle ik snap wel da ge da zegt ma aub denk toch een beetje verder na , er word veel geld gestoken in de 4de wereld en ja wrschnlk niet genoeg maar er is niets mis om ook een beetje te geven aan mensen die niet eens water hebben. vind ik persoonlijk

clubje

Legacy Member
Ironhorn zei:
"tainted love" (soft cell)


is dat één van de duizenden covers van de versie van Depeche mode?

zoja dan is het per definitie verboden dat te draaien :naughty: :)

aXl_

Legacy Member
coap zei:
dude als ge de levensstandaarten vergelijkt van ons en de mensen naar waar het geld gaat is het schandalig da we niet meer doen (imo)

daar gaat het niet om. Dit is geen geld van een persoon, dit is geld van de belastingbetaler en de staat heeft niet te beslissen hoeveel iedere belg moet schenken aan het goede doel. Dan kunnen ze evengoed een liefdadigheidstaks invoeren. Schenken aan het goede doel is een persoonlijke keuze van een individu en het is ieders recht om daar 100€ aan te geven alswel om niets te geven. Belastinggeld dient aangewend te worden voor het goed van de burger en het runnen van de staat en niet om weg te schenken aan goede doelen.

bludgeoned

Legacy Member
clubje zei:
is dat één van de duizenden covers van de versie van Depeche mode?

zoja dan is het per definitie verboden dat te draaien :naughty: :)
:rofl:
Depeche Mode heeft dat bij mijn weten nooit gecoverd.
Origineel stamt uit de jaren 60, toen Depeche Mode er nog niet was.
De versie die jij voor ogen hebt is waarschijnlijk zelfs die van Soft Cell

cura

Legacy Member
clubje zei:
is dat één van de duizenden covers van de versie van Depeche mode?

zoja dan is het per definitie verboden dat te draaien :naughty: :)

Selected list of recorded versions

* 1964: Gloria Jones, northern soul
* 1975: Ruth Swan, northern soul
* 1976: Gloria Jones with Marc Bolan, glam rock
* 1980: Blue Öyster Cult
* 1981-82: Soft Cell, synthpop
* 1985: Coil, industrial
* 1986: Boppin' Kids on the album Go Wild!, Rockabilly
* 1990s: Tainted Cash, rave music
* 1991: Marc Almond (with Soft Cell)
* 1992: Flying Pickets, a cappella version
* 1994: Spaceheads, on the album Spaceheads, rock
* 1995: Shades Apart, on the album Save It, punk rock
* 1997: Deathline International, on the compilation Industrial War, industrial (often mistakenly attributed to Skinny Puppy)
* 1997: Atrocity on their cover album titled Werk 80 and on their "Tainted love" single (two different versions) and on their greatest hits double album None plus ultra (1999), gothic metal
* 1998: The Living End, appears on their self titled album and on Triple J Hottest 100, 1998 (#17 on the Hottest 100 list.)
* 1999: My Ruin, on the album Speak and Destroy
* 2000: La Unión, on the album Grandes Éxitos and called "Falso amor"
* 2001: Marilyn Manson, industrial rock, on album Not Another Teen Movie Soundtrack and Lest We Forget: The Best Of Marilyn Manson. Also as a bonus track on The Golden Age of Grotesque
* 2002: Prozac+, on the album Miodio
* 2003: The Hormonauts, on the album Mini-Skirt
* 2004: Thomas Schumacher, on the EP Tainted Schall
* 2005: The Pussycat Dolls, on album PCD
* 2006: Soft Cell version sampled for SOS, a song by Rihanna
* 2006: Milk Inc. cover (dance music)
* 2006: John B. feat. Marcy Meow beta recordings (electro)
* 2007: Richard Grey recorded a dance cover entitled "Warped Bass". It has reached #52 on the UK Singles Chart.
* 2007: Killwhitneydead. recorded a death metal cover entitled "Funny Enough It Sounds Just Like Tainted Love"
* 2007: Grandmagneto acoustic reggae version 7" vinyl on Favourite recordings
* 2007: The vending tree covered the The Living End version of the song


ik zie geen depeche mode staan? :)

ironhorn

Legacy Member
clubje zei:
is dat één van de duizenden covers van de versie van Depeche mode?

zoja dan is het per definitie verboden dat te draaien :naughty: :)

• Depeche Mode did not write either "I Promise You I Will" (When In Rome's "The Promise") or "Tainted Love" (Soft Cell's "Tainted Love"). Stop relying on illegally downloaded MP3 info tags for your musical history! :)

van hun myspace ;) (tis dus die versie idd, maar is eigenlijk van soft cell)

edit: ben te traag :unsure:

clubje

Legacy Member
owkey sorry, mijn fout

toch is de cover van Marilyn Manson té erg :p

dJeez

Legacy Member
Ironhorn zei:
• Depeche Mode did not write either "I Promise You I Will" (When In Rome's "The Promise") or "Tainted Love" (Soft Cell's "Tainted Love"). Stop relying on illegally downloaded MP3 info tags for your musical history! :)
Hier zou je beter het volgende quoten hé :
Gloria Jones' original version is played on the in-car radio station Master Sounds 98.3 in the game Grand Theft Auto: San Andreas. The station's track listing consists almost entirely of original versions of songs which were later covered by another musician/band and then popularly believed to be the original release of said musician/band, as with Soft Cell's version of "Tainted Love".
Idem voor GTA: Vice City overigens, alleen al omwille van de soundtrack zijn die games hun zuur verdiende geld waard :p.

En gelukkig doet de overheid nog aan ontwikkelingshulp, het zou er anders nogal schoon uitzien. Uiteraard moet je de 4e wereld niet uit het oog verliezen, maar dat geldt net zogoed voor de 3e wereld - het voornaamste is dat het geld maar goed en correct wordt besteed.

tb-303

Legacy Member
...zorg eerst dat je wat muzikale kennis hebt alvorens te beoordelen wat een ANDER mag of niet mag draaien....

dubbelken

Legacy Member
naar't schijnt was er hier in't school vanmiddag ook een benefietconcert voor StuBru en hun actie.. Vitalski en nog wat randanimatie..

Hooray voor nooit op de hoogte gebracht te worden, de communicatie is hier schandalig slecht, die van de studentenvereniging (organisatie) hadden toch tenminste een mailtje of postje op hun site kunne maken..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan