Archief - Music for life 2007

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

edraket

Legacy Member
cura zei:
hoe werkt da in feite? moete afdokken als ze et nie draaien ook? :P

ja, ge doet een gift, en ze beloven het te draaien...

Blijkbaar niet ':(
zo moeilijk kan het toch nie zijn om ff mijn plaatje te draaien ;_;

cura

Legacy Member
vorig jaar draaiden ze nog de aangevraagde liedjes die ze niet konden draaien na de actie zelf, daar paar zalige liedjes gehoord waarvan ek nooit de playlist gevonden heb (en dus niet weet hoe ze noemen) :(
eigenlijk moet je praktisch naar leuven gaan om zeker te zijn dat ze uw lied draaien :/
'k zou niet weten welk lied aan te vragen ik eigenlijk

clubje

Legacy Member
logisch hé dat ze niet direct uw lied draaien, rekening houdende met hoeveel verzoekjes er binnenkomen. Als uw lied ook 'te anders' of alternatief is gaan ze het niet vlug draaien...
ze draaien alle verzoekjes wel nog de dagen NA de actie, maar daar heb je niet veel aan.

Tyfius

Legacy Member
Wil je zeker zijn van je liedje is het beste ofwel een grote gift, ofwel naar dat glazen huis gaan en het daar persoonlijk aanvragen, dan draaien ze het rapper. Als er meerdere mensen het plaatje hebben aangevraagd gaan ze het natuurlijk ook rapper draaien.
't Kan ook zijn dat ze uw plaatje om 3u15 draaien. Als gij dan in uw bed ligt hebt ge er ook niets aan :)

Stancke

Legacy Member
Ondertussen nog altijd geen Milk Inc. gehoord ondanks dat ze het aangevraagd hebben in het huis zelf.

ironhorn

Legacy Member
zal blij zijn als de tijdloze er is :)

dit jaar ook geen zoekmachine blijkbaar, om te kijken of het al gedraaid is

clubje

Legacy Member
Ironhorn zei:
zal blij zijn als de tijdloze er is :)

dit jaar ook geen zoekmachine blijkbaar, om te kijken of het al gedraaid is

ik herinner me dat ze vorig jaar soms meermaals hetzelfde liedje tijdens die week gedraaid hebben...zou eigenlijk niet mogen

edraket

Legacy Member
clubje zei:
ik herinner me dat ze vorig jaar soms meermaals hetzelfde liedje tijdens die week gedraaid hebben...zou eigenlijk niet mogen

al paar keer gehoord gisteren en vandaag ze :'(

blub

Legacy Member
uiteindelijk beslissen gewoon zelf wat ze willen horen...
Bedoel, ze willen 'bob de bouwer' ni draaien omdat het ni pastte ofzo en vandaag spelen ze dan wel 'mega mindy'...

Shibby

Legacy Member
Ik vind het echt een leuk initiatief. Enorm tof om tijdens het studeren daar naar te luisteren!
Waarschijnlijk ga ik ook eens een plaatje aanvragen.

El_L4mor

Legacy Member
aXl_ zei:
Ik vind het wel raar dat de vlaamse overheid belanstinggeld spendeert aan het goede doel terwijl er in eigen land nog steeds mensen onder de armoede grens leven en er daklozen zijn. Dan lijkt belastinggeld weggeven aan het goede doel toch niet de beste bestemming voor dat geld.

da's budget dat toch al was ingerekend in liefdadigheid hoor. De overheid stort dat geld gewoon via zo'n kanalen om goedkoop publiciteit te krijgen.

Morre1977

Legacy Member
ik wordt gewoon mottig als ik weet dat geld dat voor een goed doel ingezameld aan de vingers blijft plakken van oplichters. daarom alleen al dat ik niks meer stort !

Hoder

Legacy Member
Juist een oma 500 euro gestort, wss dacht ze dat het nog BEF was.

Haha en de em stelt voor slipknot te draaien, da mens helemaal hare kluts kwijt

Morre1977

Legacy Member
Santa| zei:
Stubru heeft het geld toch aan het rode kruis gegeven? :)

ja das waar, maar ik vertrouw daar niemand meer in. Als ze aan mijn deur langskomen met iemand van het dorp die aan een spierziekte lijdt en ne speciale rolstoel nodig heeft ... of een familie wiens huis is platgebrand ...
GRAAG !! maar op dees manier niet meer hoor !!

GaMe®

Legacy Member
Haha, deze nacht was het echt hillarisch !

Er stond nog een groepje van 20-30 man voor het huis, en opeens verzocht iemand een liedje waarop iedereen zijn broek af moest doen en daar zo op moest dansen.
Zelfs Tomas moest zijn broek af doen, raar maar waar, alle jongens deden hun broek af tot op hun schoenen en begonnen op heel het liedje onozel te doen.
Met als gevolg dat Tomas ook in zijn onderbroek in het glazen huis stond :lol:

Ik weet niet of iemand het gezien had, ma die kerel met zijne hoed en zijn hond was echt hillarisch :lol:

Netrem

Legacy Member
Morre1977 zei:
ja das waar, maar ik vertrouw daar niemand meer in. Als ze aan mijn deur langskomen met iemand van het dorp die aan een spierziekte lijdt en ne speciale rolstoel nodig heeft ... of een familie wiens huis is platgebrand ...
GRAAG !! maar op dees manier niet meer hoor !!

kdenk nu wel dat het rode kruis redelijk te vertrouwen is op dat vlak...

K doler

Legacy Member
Het laatste nieuws is ten eerste een roddelkrant. Je zou beter een andere krant lezen. En ik ben er zeker van dat het geld goed terechtkomt. Heb What i'v done van Linkin Park aangevraagd. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan