edraket
Legacy Member
cura zei:hoe werkt da in feite? moete afdokken als ze et nie draaien ook?![]()
ja, ge doet een gift, en ze beloven het te draaien...
Blijkbaar niet '

zo moeilijk kan het toch nie zijn om ff mijn plaatje te draaien ;_;
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
cura zei:hoe werkt da in feite? moete afdokken als ze et nie draaien ook?![]()



Ironhorn zei:zal blij zijn als de tijdloze er is
dit jaar ook geen zoekmachine blijkbaar, om te kijken of het al gedraaid is
clubje zei:ik herinner me dat ze vorig jaar soms meermaals hetzelfde liedje tijdens die week gedraaid hebben...zou eigenlijk niet mogen
aXl_ zei:Ik vind het wel raar dat de vlaamse overheid belanstinggeld spendeert aan het goede doel terwijl er in eigen land nog steeds mensen onder de armoede grens leven en er daklozen zijn. Dan lijkt belastinggeld weggeven aan het goede doel toch niet de beste bestemming voor dat geld.
Morre1977 zei:

Santa| zei:Stubru heeft het geld toch aan het rode kruis gegeven?![]()


Morre1977 zei:ja das waar, maar ik vertrouw daar niemand meer in. Als ze aan mijn deur langskomen met iemand van het dorp die aan een spierziekte lijdt en ne speciale rolstoel nodig heeft ... of een familie wiens huis is platgebrand ...
GRAAG !! maar op dees manier niet meer hoor !!