Archief - Music for life 2007

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VMax

Legacy Member
tzal voor mij in hasselt te doen zijn denk ik, te zaterdag.. Monza, Mint en dan... :s sven van hees :s

Pred

Legacy Member
clubje zei:
is dat één van de duizenden covers van de versie van Depeche mode?

zoja dan is het per definitie verboden dat te draaien :naughty: :)

hahaaaaaaaaaaaaaa

ontopic: het is plezante radio!

Delirium

Legacy Member
Glexx` zei:
Sebiet naar Lier for Life met oa. Discobar Galaxie en Dj Wout. :)

Ik morgen naar Sint-Niklaas met Regi "Waar zijn die handen" en de rest van Milk inc :D, Zornik, Tom Helsen, ...

Starrk

Legacy Member
Ik ga alvast Subterranean Homesick Blues van Bob Dylan laten aanvragen (ik ga zelf niet naar leuven gaan ze :p)

warre

Legacy Member
hier ook mijn plaatje aangevraagd, the automatic met monster. Hopelijk kan ik het dit jaar eens horen :)

edraket

Legacy Member
warre zei:
hier ook mijn plaatje aangevraagd, the automatic met monster. Hopelijk kan ik het dit jaar eens horen :)

is it a monster \o/

ge hebt geluk ^^

het mijne nog altijd nie :( :D

ironhorn

Legacy Member
bij mij ist dus tainted love geworden, maar nog niet gehoord :( (ook wel niet alles gehoord)

had er zelfs een boodschap ivm zwam bijgezet

Santa

Legacy Member
Dr. Jones Dr. Jones, calling Dr. Jones! Ajippieaijihooooe ajipijjaihe! :music:

Time

Legacy Member
Radio staat wat luider sinds vandaag op het werk, echt ontzettend veel goede nummers gehoord die je anders gewoon zelden hoort op de radio.:)

Juist dat "Want de wereld schreeuwt om drinkwater" begint mijn keel uit te hangen, ze herhalen het gewoon té veel. :[

ironhorn

Legacy Member
en ook van wat er allemaal gebeurt is: van die is langsgekomen, die is langsgekomen, dat beest was er, etc

en veel nieuwe nummers :x

edraket

Legacy Member
Mijn plaatje om 20.03 aangevraagd, maar nog altijd nie :'(

En dan draaien ze platen die ze deze morgen al gedraaid hebben, blah!

Starrk

Legacy Member
Ik blijf wakker tot ik het hoor! Verdomme ze zullen het spelen de schlemielen!

icerulez

Legacy Member
Onze scouts organiseert een voetbalmatch nu zondag waarvan alle opbrengsten naar Music for life gaan. Es benieuwd of da veel ga opbrengen tbh. Ik geef zowiezo een bedrag mee aan de mensen die naar het huis gaan. Voor de rest is dit zowat het beste stukje radio ooit gemaakt, en de periode kon ook nie beter, 't is net blok dus kzit ganse dagen thuis.

Starrk

Legacy Member
Edraket, uw plaatje hebben ze tot 4 uur niet gespeeld. Dan ben ik in slaap gesukkeld :p

edraket

Legacy Member
DekadeZ zei:
Edraket, uw plaatje hebben ze tot 4 uur niet gespeeld. Dan ben ik in slaap gesukkeld :p

Ik heb tot 1u geluisterd, maar ik ben wel al sinds middernacht die stream aan het opslaan. Kzal es luisteren na 4uur.

En ze draaien Rammstein wel :s
en het smurfenlied voor 10€ olé
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan