Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
squanman zei:WTF, 2:19u, madam van 14 mee ne maat of 2 die buitengeglipt is thuis om naar leuven te treinen en geld af te geven. Daar ter plekke splaapplaats geregeld en zo nachtje door om morgen nog keer te gaan.
restecp!
Ze wouden eerst tegen de muur gaan slapen buiten 
En weet ge wat de oorzaak is dat de Afrikanen zoveel kinderen kweken?acquisitor zei:oh please.. de wereld is zeer actief aan het kweken en die problemen zijn niet meer dan normaal. Het aantal afrikanen is explosief aan het stijgen terwijl er door de natuur onvoldoende voorzieningen zijn in vele afrikaanse landen. Of wij daar iets aan moeten doen ? hell no fucking way.. Wij zorgen nu al dat men daar dankzij onze centjes de greep met realiteit verloren is.
Ik vind dat wij in geen geval afrika moeten helpen, en zelfs omgekeerd, de situatie moeten gebruiken om die landen uit te buiten voor ons voordeel. Lets face it : sommige afrikaanse landen hebben enorme natuurlijke rijkdommen, en die kunnen wij goedkoper krijgen door Afrika arm en afhankelijk te houden.
want ik dwing ze om te neukenTyfius zei:En weet ge wat de oorzaak is dat de Afrikanen zoveel kinderen kweken?
Inderdaad: wij!

acquisitor zei:oh please.. de wereld is zeer actief aan het kweken en die problemen zijn niet meer dan normaal. Het aantal afrikanen is explosief aan het stijgen terwijl er door de natuur onvoldoende voorzieningen zijn in vele afrikaanse landen. Of wij daar iets aan moeten doen ? hell no fucking way.. Wij zorgen nu al dat men daar dankzij onze centjes de greep met realiteit verloren is.
Ik vind dat wij in geen geval afrika moeten helpen, en zelfs omgekeerd, de situatie moeten gebruiken om die landen uit te buiten voor ons voordeel. Lets face it : sommige afrikaanse landen hebben enorme natuurlijke rijkdommen, en die kunnen wij goedkoper krijgen door Afrika arm en afhankelijk te houden.

acquisitor zei:oh please.. de wereld is zeer actief aan het kweken en die problemen zijn niet meer dan normaal. Het aantal afrikanen is explosief aan het stijgen terwijl er door de natuur onvoldoende voorzieningen zijn in vele afrikaanse landen. Of wij daar iets aan moeten doen ? hell no fucking way.. Wij zorgen nu al dat men daar dankzij onze centjes de greep met realiteit verloren is.
Ik vind dat wij in geen geval afrika moeten helpen, en zelfs omgekeerd, de situatie moeten gebruiken om die landen uit te buiten voor ons voordeel. Lets face it : sommige afrikaanse landen hebben enorme natuurlijke rijkdommen, en die kunnen wij goedkoper krijgen door Afrika arm en afhankelijk te houden.

Tyfius zei:En weet ge wat de oorzaak is dat de Afrikanen zoveel kinderen kweken?
Inderdaad: wij!
Bose zei:euh... leg uit?
dat ze het zo slecht hebben en alles naar de klote is in Afrika is onze schuld, maar dat ze zoveel kweken?

Guard zei:eergisteren zo s'avonds nog eens gekeken naar music for life op één.
was er zo'n 'fanclub' van saskia (die stubru vrouw), hadden ze haar hoofd op een naakt foto geplakt
ze kon er niet mee lachen.
en dan gisterenavond zo te horen van :: ooo daar is mijn fanclub weer
kheb al zo de indruk gehad dat de presentatoren wat geërgerd zijn na 0.00u
als er zo niet veel mensen meer naar luisteren
. En dan daarmee aant dansen op de muziek van die fanfare dat daar kwam spele
. Triggerfinger akoestisch was ook wel leuk
.Music for Life brengt al 562.143 euro op