Archief - Music for life 2007

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

squan

Legacy Member
WTF, 2:19u, madam van 14 mee ne maat of 2 die buitengeglipt is thuis om naar leuven te treinen en geld af te geven. Daar ter plekke splaapplaats geregeld en zo nachtje door om morgen nog keer te gaan.

restecp!

GaMe®

Legacy Member
squanman zei:
WTF, 2:19u, madam van 14 mee ne maat of 2 die buitengeglipt is thuis om naar leuven te treinen en geld af te geven. Daar ter plekke splaapplaats geregeld en zo nachtje door om morgen nog keer te gaan.

restecp!

Idd, :lol: Ze wouden eerst tegen de muur gaan slapen buiten :s
En haar moeder denkt dat ze gewoon bij een vriendin is.

Licargon

Legacy Member
Black Sabbath - Paranoid
Bart Kaell - Zeil je voor het eerst \o/

Hehe, schitterende muziek om dees uur.

acquisitor

Legacy Member
oh please.. de wereld is zeer actief aan het kweken en die problemen zijn niet meer dan normaal. Het aantal afrikanen is explosief aan het stijgen terwijl er door de natuur onvoldoende voorzieningen zijn in vele afrikaanse landen. Of wij daar iets aan moeten doen ? hell no fucking way.. Wij zorgen nu al dat men daar dankzij onze centjes de greep met realiteit verloren is.
Ik vind dat wij in geen geval afrika moeten helpen, en zelfs omgekeerd, de situatie moeten gebruiken om die landen uit te buiten voor ons voordeel. Lets face it : sommige afrikaanse landen hebben enorme natuurlijke rijkdommen, en die kunnen wij goedkoper krijgen door Afrika arm en afhankelijk te houden.

icerulez

Legacy Member
nah, de laatste zin was er teveel aan. Gewoon weer iemand die aandacht nodig heeft in deze donkere periode van 't jaar.

Tyfius

Legacy Member
acquisitor zei:
oh please.. de wereld is zeer actief aan het kweken en die problemen zijn niet meer dan normaal. Het aantal afrikanen is explosief aan het stijgen terwijl er door de natuur onvoldoende voorzieningen zijn in vele afrikaanse landen. Of wij daar iets aan moeten doen ? hell no fucking way.. Wij zorgen nu al dat men daar dankzij onze centjes de greep met realiteit verloren is.
Ik vind dat wij in geen geval afrika moeten helpen, en zelfs omgekeerd, de situatie moeten gebruiken om die landen uit te buiten voor ons voordeel. Lets face it : sommige afrikaanse landen hebben enorme natuurlijke rijkdommen, en die kunnen wij goedkoper krijgen door Afrika arm en afhankelijk te houden.
En weet ge wat de oorzaak is dat de Afrikanen zoveel kinderen kweken?

Inderdaad: wij!

YellinD

Legacy Member
acqui meent dat hoor, ik ken hem :)

'ergens' heeft hij toch gelijk, nee? maar het is bijna strafbaar om zo te denken tegenwoordig ;)

Netrem

Legacy Member
acquisitor zei:
oh please.. de wereld is zeer actief aan het kweken en die problemen zijn niet meer dan normaal. Het aantal afrikanen is explosief aan het stijgen terwijl er door de natuur onvoldoende voorzieningen zijn in vele afrikaanse landen. Of wij daar iets aan moeten doen ? hell no fucking way.. Wij zorgen nu al dat men daar dankzij onze centjes de greep met realiteit verloren is.
Ik vind dat wij in geen geval afrika moeten helpen, en zelfs omgekeerd, de situatie moeten gebruiken om die landen uit te buiten voor ons voordeel. Lets face it : sommige afrikaanse landen hebben enorme natuurlijke rijkdommen, en die kunnen wij goedkoper krijgen door Afrika arm en afhankelijk te houden.

:rofl: :rofl:

squan

Legacy Member
Kzou zeggen vent, ga ne keer naar ginder en zegget gij daar maar al ne keer in plaats vanuit uwe lekker knusse zetel.

ULTRAnumb

Legacy Member
acquisitor zei:
oh please.. de wereld is zeer actief aan het kweken en die problemen zijn niet meer dan normaal. Het aantal afrikanen is explosief aan het stijgen terwijl er door de natuur onvoldoende voorzieningen zijn in vele afrikaanse landen. Of wij daar iets aan moeten doen ? hell no fucking way.. Wij zorgen nu al dat men daar dankzij onze centjes de greep met realiteit verloren is.
Ik vind dat wij in geen geval afrika moeten helpen, en zelfs omgekeerd, de situatie moeten gebruiken om die landen uit te buiten voor ons voordeel. Lets face it : sommige afrikaanse landen hebben enorme natuurlijke rijkdommen, en die kunnen wij goedkoper krijgen door Afrika arm en afhankelijk te houden.

²
ze zitten ier allemaal al in België te profiteren en dan moete we nog meer geld geven aan hun
van mij krijge ze nen dikke f*ck off

Guard

Legacy Member
eergisteren zo s'avonds nog eens gekeken naar music for life op één.

was er zo'n 'fanclub' van saskia (die stubru vrouw), hadden ze haar hoofd op een naakt foto geplakt :p

ze kon er niet mee lachen.
en dan gisterenavond zo te horen van :: ooo daar is mijn fanclub weer

kheb al zo de indruk gehad dat de presentatoren wat geërgerd zijn na 0.00u
als er zo niet veel mensen meer naar luisteren

icerulez

Legacy Member
meh, ge moogt ze de thread nie laten kapen, dat is net wat ze willen. Gewoon negeren, domme mensen sterven vanzelf wel uit.

@ hierboven, ist nie Siska ?

Bose

Legacy Member
Tyfius zei:
En weet ge wat de oorzaak is dat de Afrikanen zoveel kinderen kweken?

Inderdaad: wij!

euh... leg uit?
dat ze het zo slecht hebben en alles naar de klote is in Afrika is onze schuld, maar dat ze zoveel kweken?

icerulez

Legacy Member
Bose zei:
euh... leg uit?
dat ze het zo slecht hebben en alles naar de klote is in Afrika is onze schuld, maar dat ze zoveel kweken?

Missionarissen -> Paus -> condooms -> babyboom

zoek het verband. En nu terug naar Music for life :)

Skizzy

Legacy Member
Guard zei:
eergisteren zo s'avonds nog eens gekeken naar music for life op één.

was er zo'n 'fanclub' van saskia (die stubru vrouw), hadden ze haar hoofd op een naakt foto geplakt :p

ze kon er niet mee lachen.
en dan gisterenavond zo te horen van :: ooo daar is mijn fanclub weer

kheb al zo de indruk gehad dat de presentatoren wat geërgerd zijn na 0.00u
als er zo niet veel mensen meer naar luisteren

Ik was toen ook daar, grappig dieje kerel me zen afbeelding van die vrouw me Siska hare kop erop geplakt :D. En dan daarmee aant dansen op de muziek van die fanfare dat daar kwam spele :D. Triggerfinger akoestisch was ook wel leuk :).

Guard

Legacy Member
Music for Life brengt al 562.143 euro op

toch al een mooi bedragje
en als ze de kaap van 1.000.000 euro halen, smijt de regering(?) er nog 1.000.000 euro bij.

dat de afrikanen zoveel kweken, is heel simpel
1. de mannen daar vrijen niet graag met condooms (zit ook niet ingebakken in hun cultuur)
2. ze maken 10kinderen, daarvan zullen er miss 5 overleven de eerste levensjaren, en waarvan 3 dan ofzo later een gezin sticht (de andere 2 door oorlog?)

vroeger hadden de gezinnen bij ons ook 7 - 10 kinderen, maar nu door de maatschappij en de veel duurdere levenstandaard die je maar kan halen door alle dagen te gaan werken ofwel over een goed diploma te beschikken, en het te weinig tijd (kijk maar naar het tekort aan kinderopvanghuizen) hebben ze gewoon te weinig tijd om kindjes te maken.

ik ben er ook niet zo voor te vinden om dat geld zomaar allemaal naar afrika te loodsen waar er al zoveel jaren, om de zoveel km een andere oorlog word uitgevoerd. Ik zie er eerlijk gezegd het nut er niet van in. Want na zoveel jaar, zal het weer bergaf gaan, en zullen we weer mogen geld in dat land pompen (en belgië pompt daar verdomd veel geld in).
ze hebben jaren een verkeerde vorm van steun gegeven aan afrika, namelijk gewoon eten geven.
in plaats van de mensen daar op te leiden en te tonen hoe ze mest kunnen gebruiken om hun land te bevruchten en het meerdere keren per jaar te kunnen oogsten.
nu beginnen ze het in te zien, en brengen ze de mensen wat wijsheid mee, en tonen hoe ze bijvoorbeeld op een eenvoudige, niet zware fysieke manier water uit de grond kunnen halen.

geld die word gebruikt om eten te kopen voor de mensen vind ik weg gesmeten geld.
geld die word gebruikt om de mensen daar op te leiden zodat ze na een aantal jaar toch grotendeels hun eigen dorpje van eten kunnen voorzien , vind ik een goede investering.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan