Archief - Music for life 2007

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

acquisitor

Legacy Member
dat ze het zo slecht hebben en alles naar de klote is in Afrika is onze schuld,

hoezo ? de afrikanen zijn gewoon trager in ontwikkeling dan het Westen, en onze schuld is het zeker niet vind ik. Toen Afrika een paar eeuwen geleden gecoloniseerd werd stond de Europese beschaving al vrij ver terwijl de afrikanen nog steeds zeer primitief leefden zoals onze voorouders miljoenen jaren terug.. these are facts my friend

sash1m1

Legacy Member
Maar wie heeft een groot deel van de sterke mannen en vrouwen naar Amerika verscheept waardoor daar de hele "maatschapij" in elkaar is gezakt. En wie heeft dan de rest van de bevolking uitgebuit om de grote natuurlijke rijkdommen van Afrika zo veel mogenlijk naar het westen te krijgen.

bludgeoned

Legacy Member
acquisitor zei:
hoezo ? de afrikanen zijn gewoon trager in ontwikkeling dan het Westen, en onze schuld is het zeker niet vind ik. Toen Afrika een paar eeuwen geleden gecoloniseerd werd stond de Europese beschaving al vrij ver terwijl de afrikanen nog steeds zeer primitief leefden zoals onze voorouders miljoenen jaren terug.. these are facts my friend
:rofl:
Kan het nog simplistischer?

acquisitor

Legacy Member
een groot deel ? oh please laat mij niet lachen, een paar percent hoogstens.... trouwens nakomelingen van die slaven leven vrij lekker in Amerika hoor, veel beter dan ze in Afrika zouden kunnen leven in ieder geval.

in ieder geval, ik vind het een goed initiatief hoor, die music for life, maar een beetje naief en helpen zal het niet veel doen vrees ik, eerder omgekeerd.

Aan eigen welvaart denken lijkt mij in ieder geval slimmer dan geld doosluisen naar buitenland

acquisitor

Legacy Member
het kan veel beter voor velen van ons vind ik, er zijn er genoeg Belgen die minder dan 1500 euro netto per maand verdienen, te weinig dus

Guard

Legacy Member
acquisitor zei:
Aan eigen welvaart denken lijkt mij in ieder geval slimmer dan geld doosluisen naar buitenland

²
dat ze eerst eens een oplossing vinden voor de mensen die in de 4de wereld zijn terecht gekomen door miserie.

ByTEsPaWn

Legacy Member
Naart schijnt al veel goeie muziek gespeeld, ik kan spijtig genoeg nie goed leren met muziek! :(
(Aan de mods die mijn verkeerd geplaatst en ondertussen al verwijderd bericht gelezen hebben: niet te raar kijken.)

GaMe®

Legacy Member
Ik zie Siska wel graag, maar de laatste tijd hoor ik haar niet meer graag :(
Ze forceert haar stem te hard om "geil" te klinken. En achter ieder zinneke dat ge-"euhm" altijd :s
Je merkt het niveau verschil altijd wanneer Tomas het van haar overneemt, dan is er direct weer ambiance. :)

Tyfius

Legacy Member
Bose zei:
euh... leg uit?
dat ze het zo slecht hebben en alles naar de klote is in Afrika is onze schuld, maar dat ze zoveel kweken?
Zoals reeds aangehaald kent Afrika een hoog sterftecijfer onder kinderen. Dus hoe meer kinderen, hoe meer kans dat je er een aantal kinderen hebt die later voor jou kunnen zorgen. Ze kennen daar namelijk geen rusthuis zoals hier. Beeld je eens in dat jij vanaf je 30ste alleen moet instaan op jouw gezin en dat van je ouders en eventueel nog grootouders moet onderhouden. Als je dit kan delen met 5 broers en zussen verlicht het al heel wat.
snake_880 zei:
want ik dwing ze om te neuken:crazy:
Ja, want als jij niet helpt met daar de welvaart te vergroten en een samenleving op te bouwen die voor de ouderen kan zorgen, dan verplicht jij ze inderdaad om voor veel kinderen te zorgen.

icerulez zei:
Missionarissen -> Paus -> condooms -> babyboom

zoek het verband. En nu terug naar Music for life :)
Dit is een 2de oorzaak in een zeer katholieke streek.

snake880

Legacy Member
Tyfius zei:
Dit is een 2de oorzaak in een zeer katholieke streek.
De kerk zegt ook: Geen seks voor het huwelijk.
Maar daar luisteren ze ook niet naar, heel die katholieke verklaring is één grote hoop zever. Ze doen daar evengoed hun eigen zin als wij hier, niemand luistert naar de kerk.

Preske

Legacy Member
Guard zei:
eergisteren zo s'avonds nog eens gekeken naar music for life op één.

was er zo'n 'fanclub' van saskia (die stubru vrouw), hadden ze haar hoofd op een naakt foto geplakt :p

ze kon er niet mee lachen.
en dan gisterenavond zo te horen van :: ooo daar is mijn fanclub weer

kheb al zo de indruk gehad dat de presentatoren wat geërgerd zijn na 0.00u
als er zo niet veel mensen meer naar luisteren

sja, dat komt er van als ge uw luisteraars "bende zatlappen" noemt. :ironic:

Pikok

Legacy Member
Hebben ze der daar ene vanuit West-Vlaanderen op zijne moto in zijn boksershort naar Leuven laten rijden. Hij kreeg zijn broek pas terug als ze Born to be wild hadden gespeeld. Zalig toch soms! :)

Slayerbe

Legacy Member
Pikok zei:
Hebben ze der daar ene vanuit West-Vlaanderen op zijne moto in zijn boksershort naar Leuven laten rijden. Hij kreeg zijn broek pas terug als ze Born to be wild hadden gespeeld. Zalig toch soms! :)

haha da hadk ook nog gehoord toen dak met de auto terug naar huis reed
was wel effe toegaan van't lachen :rofl:

TeOtWaWkI

Legacy Member
Siska heeft niet echt een gevoel voor humor en imo presenteert ze 'saai'

Romelus

Legacy Member
TeOtWaWkI zei:
Siska heeft niet echt een gevoel voor humor en imo presenteert ze 'saai'

Ja helemaal waar:) Tomas is toch wel zaaaalig !! Heeft vorig jaar gedraaid op onze fuif 'Afterschool' in Diksmuide ,gratis! Echt super! Ook heel vriendelijk!

prozackx

Legacy Member
Omnistalker zei:
²
ze zitten ier allemaal al in België te profiteren en dan moete we nog meer geld geven aan hun
van mij krijge ze nen dikke f*ck off
ja idd stelt u voor, ze gebruike da voor die vuile zwarte apen daar in afrika fucking drinkwater te geven!! wa een blijters seg.

2 many soldiers

Legacy Member
Pikok zei:
Hebben ze der daar ene vanuit West-Vlaanderen op zijne moto in zijn boksershort naar Leuven laten rijden. Hij kreeg zijn broek pas terug als ze Born to be wild hadden gespeeld. Zalig toch soms! :)

Was da ni vanuit Wespelaar? Een dorp 15 km van Leuven ?

Dieleman_F

Legacy Member
acquisitor zei:
oh please.. de wereld is zeer actief aan het kweken en die problemen zijn niet meer dan normaal. Het aantal afrikanen is explosief aan het stijgen terwijl er door de natuur onvoldoende voorzieningen zijn in vele afrikaanse landen. Of wij daar iets aan moeten doen ? hell no fucking way.. Wij zorgen nu al dat men daar dankzij onze centjes de greep met realiteit verloren is.
Ik vind dat wij in geen geval afrika moeten helpen, en zelfs omgekeerd, de situatie moeten gebruiken om die landen uit te buiten voor ons voordeel. Lets face it : sommige afrikaanse landen hebben enorme natuurlijke rijkdommen, en die kunnen wij goedkoper krijgen door Afrika arm en afhankelijk te houden.

Een heel continent uitbuiten zodat wij twee auto's zouden kunnen hebben ipv. 1. :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan