acquisitor
Legacy Member
dat ze het zo slecht hebben en alles naar de klote is in Afrika is onze schuld,
hoezo ? de afrikanen zijn gewoon trager in ontwikkeling dan het Westen, en onze schuld is het zeker niet vind ik. Toen Afrika een paar eeuwen geleden gecoloniseerd werd stond de Europese beschaving al vrij ver terwijl de afrikanen nog steeds zeer primitief leefden zoals onze voorouders miljoenen jaren terug.. these are facts my friend





