Archief - Music for life 2007

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lttuvix

Legacy Member
150 van bij mij :p had de keuze of ik koop mezelf een cadeau of ik koop een waterpomp voor de afrikanen
dus heb ik de afrikaantjes maar een cadeau gegeven, lief he :p

Vlees

Legacy Member
hoeveel mensen zouden een zogezegde 'music for life' actie gedaan hebben en het in hun eigen zak gestoken hebben ? :p

Guard

Legacy Member
citrofenwick zei:
3.353 568 miljoen euro in totaal

VET :D

is dat met dat geld bij van die miljoen van de regering?
want dan hebben ze "maar" 2miljoen en zoveel binnengehaald.

maar dan nog.

en ik ben er zeker van dat er een paar managers van die hulporganisatie's diepe zakken zullen hebben , als ze over dat geld zullen mogen beschikken

Sir.Killalot

Legacy Member
Prachtig echt waar! Ik voelde me fier en ontroert toen ze het toonden!

Heb het vandaag en gisteren wel niet meer kunnen volgen door de blok :( (hoe zijn ze van eergisteren 500k tot 2milj nog geraakt? :eek:)Heb spijt dat het gedaan was, alleen al omdat het zo een verdomd goeie radio was. :(

Enorm respect voor Peter (kerel zag er echt slecht uit :p), Thomas en Siska en de rest van Stubru en de mensen die hebben geschonken! :)

Stancke

Legacy Member
Allez, hopelijk dat ze het geld nuttig besteden en dat er geen 100€ overblijft om effectief te spenderen:s

acquisitor

Legacy Member
feit is dat niemand zijn luxe wil afstaan om hen een degelijk bestaan te geven ... ja we geven samen 1 miljoen euro en we zijn met 10 miljoen mensen dus das ngo ni eens 10 cent per persoon ... en dan is nog de helft van dat bedrag door bedrijven die het zien als goedkope reclame

eindelijk een nuchtere reactie...

niemand langs hier bereid is om mensen in ontwikkelingslanden aan ons niveau van welvaart te helpen; want dat zou betekenen dat we zelf onze welvaart zoals we die kennen, moeten opgeven

en nog ene :)

ik blijf erbij: mensen die zulke acties steunen zijn ofwel dom en realiseren niet wat het toch niks verandert OFWEL doen ze mee om hun geweten te sussen.. take your pick

Sir.Killalot

Legacy Member
acquisitor zei:
eindelijk een nuchtere reactie...



en nog ene :)

ik blijf erbij: mensen die zulke acties steunen zijn ofwel dom en realiseren niet wat het toch niks verandert OFWEL doen ze mee om hun geweten te sussen.. take your pick

Heb je liever dat ze gewoon helemaal niets doen dan?

Guard

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Prachtig echt waar! Ik voelde me fier en ontroert toen ze het toonden!

Heb het vandaag en gisteren wel niet meer kunnen volgen door de blok :( (hoe zijn ze van eergisteren 500k tot 2milj nog geraakt? :eek:)Heb spijt dat het gedaan was, alleen al omdat het zo een verdomd goeie radio was. :(

Enorm respect voor Peter (kerel zag er echt slecht uit :p), Thomas en Siska en de rest van Stubru en de mensen die hebben geschonken! :)

allerlei verkoop acties op ebay enzo
en mensen die kunnen blijven bieden op speciale acts van artiesten enzo
die loopten tot het einde dusja, konden ze er maar bij tellen als de show was afgelopen.

en die jerrycan (of wat was het ook) verkoop van water was ook een gat in de markt blijkbaar

Vlees zei:
hoeveel mensen zouden een zogezegde 'music for life' actie gedaan hebben en het in hun eigen zak gestoken hebben ? :p

2nd that
zou wel slim gezien zijn infeitelijk

langs gaan bij iedereen, zeggen dat het voor music for life is, zeggen dat jij zal langsgaan om daar alles te storten

en dan alles in je zakken steken :D en je zalige kerstgeschenkjes mee kopen :p


de kans dat ze je pakken zal ook wel klein zijn

_DM_

Legacy Member
acquisitor zei:
en ik niet :) profit above all...
trouwens wat denk je over onderbetaalde chinese arbeiders die jouw pc hebben geassembleerd ?

Tja, gezien mijn PC gemaakt is in een normale fabriek waar die arbeiders (naar plaatselijke normen) genoeg betaald worden maak ik me daar niet druk in.

Het is altijd hetzelfde: 'Ge doet mee aan kapitalisme dus zijt ge schuldig en moet ge niet geven aan goede doelen bleit bleit bleit'.
Awel: Ik kies wél om geld te geven aan goede doelen, omdat ik besef hoe goed ik het hier heb en om het leven van andere mensen toch iets te verzacht.
En kom nu ni af met 'Wa, gaan ze nu opeens ne Porsche kopen in Afrika' ? Voor die mensen is proper drinkwater een luxe die ze zich vaak niet eens kunnen voorstellen.

WolCoM

Legacy Member
acquisitor zei:
eindelijk een nuchtere reactie...



en nog ene :)

ik blijf erbij: mensen die zulke acties steunen zijn ofwel dom en realiseren niet wat het toch niks verandert OFWEL doen ze mee om hun geweten te sussen.. take your pick

At least we're doing something.
Niet iets wat we van u kunnen zeggen. :)

Sir.Killalot

Legacy Member
Guard zei:
allerlei verkoop acties op ebay enzo
en mensen die kunnen blijven bieden op speciale acts van artiesten enzo
die loopten tot het einde dusja, konden ze er maar bij tellen als de show was afgelopen.

en die jerrycan (of wat was het ook) verkoop van water was ook een gat in de markt blijkbaar

Ahzo :) Mja, ik lees het hier dat ze 200k ofzo hebben opgebracht :)
Heb er ook eentje gekocht :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan