Archief - Metrosexuality

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamedude

Legacy Member
KoenDK zei:
belachelijk :sleep:

als ge er dan toch persé zo wilt uitzien
remember this :


mannen bekijken u als homo
vrouwen bekijken u als homo



(al zoveel keer gehoord van een meiske : ik denk dat ie homo is zulle...)
piekert gij dan maar zielig verder wat andere mensen van u denken, wat kan mij da nu schelen of ze denken dat ik homo ben of niet? Mensen die ik persoonlijk ken weten beter hoor.


KoenDK zei:
ach ja
de nieuwe man
de nieuwe vrouw


ze willen er veel mee bereiken maar beseffen niet dat we allemaal van Venus en Mars komen
om de één of andere manier willen de mensen anno 2006 dit veranderen

vrouwen willen mannelijke taken op zich nemen
mannen willen vrouwelijke taken op zich nemen

en ge ziet hoever we er mee komen :dikkevetterolleyes:
Vrouwen aan de haard en mannen gaan werken in de fabriek!

Gromme

Legacy Member
deyoeri zei:
Al dat gezever van metroseksuelen. Wij noemen het nog altijd 'jeannetten' of 'verwijfde venten'. En zeg nu eerlijk, zo'n roze polo is nu tochwel het laatste waar ge als man mee zou willen rondlopen...


En zo'n lange leren jas is het laatste waar ik (en heel veel andere) als man mee zouden willen rondlopen.

Laat me er trouwens op wijzen dat Roos normaal gezien voor het mannelijk geslacht is en Blauw voor het vrouwelijke.

Roze = Janet ? En dan over oogkleppen gesproken.

Een zwart kostuum met daaronder een hemd met roze afgewerkt. Als je dat voor janetten noemt.

kil911ler

Legacy Member
Gamedude zei:
huh, dacht wel dat het een algemeen geweten iets was, anyway.. van wikipedia:

metroseksueel is een man die vrouwelijke trekjes vertoont maar wel een (seksuele) voorkeur heeft voor het vrouwelijke geslacht en daarmee dus uitgesproken heteroseksueel is. De metroseksueel zal zich uitermate goed kleden, zijn haardracht goed verzorgen, en ook in een aantal gevallen cosmetica gebruiken. Daarnaast is hij geïnteresseerd in kunst en cultuur, alhoewel dat niet altijd noodzakelijk is, en kan hij ook zijn emotionele kant regelmatig tonen.

In negatieve connotatie kan een metroseksueel worden vergeleken met een narcist of een dandy.
Eigenlijk let ik nogal veel op m'n uiterlijk en ik verzorg met haardracht zeer goed (m'n vrienden weten dat m'n haar alles voor me is xD) en mss heb ik wel wa vrouwelijke trekken (maar eeft elke man da nie?). Ofc ben ik hetero en m'n gevoelens kan ik wel uiten, maar ik ga nie elke dag er zo overdreven mee bezig zijn.
Maar euh cosmetica gebruiken, echte merkkledij dragen of geïnteresseerd in kunst en cultuur? Nope ^^

Ben ik nu een halve "metroseksueel" ofzo? :unsure:

Kmoe ook wel toegeven dat men soms denkt dak homo ben terwijl ik da echt nie ben eh :x

ComputerVISTA

Legacy Member
Mako zei:
idd, zo duizenden cremekes en behandelingen en peelings om er toch maar 4milliseconden jonger uit te zien :lol: Gewoon is goed douchen en wa deo is al meer dan genoeg...


Of ze denken toch dat ze er jonger uit gaan zien en ze zijn verdomme amper 20 jaar... En als ze oud zijn is hun vel zo rot als wat door al die onnodige troep op hun gezicht te wrijven...

Ik heb hier het perfecte voorbeeld van Mijn tante en mijn grootmoeder. Mijn tante ziet er 81 uit en mijn oma 60. Het is wel net andersom in jaartallen.

Gamedude

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Of ze denken toch dat ze er jonger uit gaan zien en ze zijn verdomme amper 20 jaar... En als ze oud zijn is hun vel zo rot als wat door al die onnodige troep op hun gezicht te wrijven...

Ik heb hier het perfecte voorbeeld van Mijn tante en mijn grootmoeder. Mijn tante ziet er 81 uit en mijn oma 60. Het is wel net andersom in jaartallen.
dan toch ni door cremekes maar door de vele uren in de zon gelegen te hebben ze.

ComputerVISTA

Legacy Member
Gamedude zei:
dan toch ni door cremekes maar door de vele uren in de zon gelegen te hebben ze.


Neen ;)

Tante: altijd al gans haar leven veel cremes gebruikt en allemaal brol dat ze niet nodig had om op haar vel te smeren... En ze ziet eruit als een 4 weken oude pudding...

Wat denkt ge dat al die zuren uit die zeepkes en al dien anderen brol met u vel doen na verloop van tijd?

Bubba

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Neen ;)

Tante: altijd al gans haar leven veel cremes gebruikt en allemaal brol dat ze niet nodig had om op haar vel te smeren... En ze ziet eruit als een 4 weken oude pudding...

Wat denkt ge dat al die zuren uit die zeepkes en al dien anderen brol met u vel doen na verloop van tijd?

Oplossing: een nog zwaardere créme gebruiken hé.

^MystiQ

Legacy Member
Ik zie al waar deze thread gaat uitlopen ? Misschien beter een slotje ? Voorkomen is beter dan ... warnings uitdelen ? :D

maxdevis

Legacy Member
Gromme zei:
Laat me er trouwens op wijzen dat Roos normaal gezien voor het mannelijk geslacht is en Blauw voor het vrouwelijke.


volgens wat dan?

bij ons is het nog steeds omgekeerd

Jerryboy

Legacy Member
Mja al die producten zoals zalfjes enzo kan niet gezond zijn volgens mij, of toch niet bij overmatig gebruik.

Ik zie mezelf niet als metroseksueel hoewel mijn haar zeer belangrijk is en ik ook zeer veel tijd steek in shoppen. Elke maand minstens 2 keer shoppen. Alsk gefrustreerd ben of een probleem heb waar ik niet uitgeraak durf ik ook al wel eens gaan shoppen :p.

'k draag altijd flashy kleuren of een leuke jeans en een mooie riem enzo maar ben ik daarom inneens homo?

Roos draag ik ook heel soms, een roos t-shirt kan ook mooi zijn voor een man snap echt niet wat mensen hier tegen hebben. roos is een kleur als elk ander om de een of andere reden is ons dat al van kleinsaf ingeprent dat het voor janetten is.

anyway 't is 2006 eh 'k had gedacht dat meeste mensen al wat ruimdenkender zouden zijn, guess not...

Tha_nOn

Legacy Member
maxdevis zei:
volgens wat dan?

bij ons is het nog steeds omgekeerd

vroeger was da zo, kheb mij laten wijsmaken dat dat was omdat maria altijd nen blauwe mantel droeg:p

anyway das gaandeweg omgedraaid dus roos is nu algemeen gezegd voor een meiske

GMotha

Legacy Member
Tha_nOn zei:
vroeger was da zo, kheb mij laten wijsmaken dat dat was omdat maria altijd nen blauwe mantel droeg:p
En Jozef droeg ne roze.

Toch zit dat "metrosexuelen -> meer in touch met de vrouwelijke kant -> meer man" me dwars.
Dus ongeschoren (sommigen kunnen een snorretje krijgen^^) vrouwen die enkel kleren dragen die de niet-metrosexuelen in al hun smakeloosheid dragen het toppunt van vrouwelijkheid?

Laat't van beide kanten komen! Voor elke metro-sexueel een onverzorgde madam!! Twee toppunten van hun eigen geslacht bijéén!

Nee, metrosexuelen komen niet elitair over. En ik vraag me nog steeds af waar ze't vandaan halen direct aan jeannet te denken.

Hellrabbit

Legacy Member
GMotha zei:
Nee, metrosexuelen komen niet elitair over. En ik vraag me nog steeds af waar ze't vandaan halen direct aan jeannet te denken.

En ik vraag mij af waarom niemand het woordje "janet" nog juist kan schrijven

Gavin

Legacy Member
Gamedude zei:
piekert gij dan maar zielig verder wat andere mensen van u denken, wat kan mij da nu schelen of ze denken dat ik homo ben of niet?
Das wel iets wat langs twee kanten snijdt..

waarom koopt ge dan al die kleren, uw haar en patati patata..?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan