Mja al die producten zoals zalfjes enzo kan niet gezond zijn volgens mij, of toch niet bij overmatig gebruik.
Ik zie mezelf niet als metroseksueel hoewel mijn haar zeer belangrijk is en ik ook zeer veel tijd steek in shoppen. Elke maand minstens 2 keer shoppen. Alsk gefrustreerd ben of een probleem heb waar ik niet uitgeraak durf ik ook al wel eens gaan shoppen

.
'k draag altijd flashy kleuren of een leuke jeans en een mooie riem enzo maar ben ik daarom inneens homo?
Roos draag ik ook heel soms, een roos t-shirt kan ook mooi zijn voor een man snap echt niet wat mensen hier tegen hebben. roos is een kleur als elk ander om de een of andere reden is ons dat al van kleinsaf ingeprent dat het voor janetten is.
anyway 't is 2006 eh 'k had gedacht dat meeste mensen al wat ruimdenkender zouden zijn, guess not...