Archief - Metrosexuality

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

UnD3RD0G

Legacy Member
De metro-cultuur is ondertussen al lang passé, en was niet meer als een showbizz opvlieger.

Vrouwen vallen nog altijd voor de doorsnee man, waar ze hun veilig, geborgen en geliefkoost voelen.

Vrouwen verlangen van hun vrouw kracht, mannelijkheid en logica
Mannen verlangen van een vrouw fijnheid, female touch en, organisatie.

Is dit niet zo, dan komt dat wel, veel meiskes nu groeien op in een pure media cultuur, en leven ermee dat mensen zoals op TV / boekskes de standaard zijn.

Vanaf het verstand komt, beseffen ze wat zij echt nodig hebben om hun leven op te bouwen...

imo, screw al de culturen, en be male !!!

GMotha

Legacy Member
In't algemeen is metrosexueel een mooi woord voor jeannet.

Tis eigenlijk gewoon een mode waar ze nu zonodig een speciale naam voor moeten hebben: het bestond eigenlijk al langer, maar nu het een "trendy" naam heeft...

En metrosexueel gelijkstellen aan verzorgd is absoluut retarded. Elke "normale" man wast zichzelf, scheert (of hij moet dol zijn op zijn baard en snor), gaat naar de coiffeur, draagt propere kleren etc...


Liever naar zweet stinken dan naar één of ander zoet parfummeke.

Ik stel trouwens voor dat alle echte mannen nu simultaan eens goed aan hun gat krabben om de eer van ons geslacht te redden.

Skoran

Legacy Member
LexiC zei:
Ge ziet er meer en meer van die metrosexuele rakkers. Roze polo'tje, diamandje in de oren, louis vuitton tasje om de schouder, haar perfect in de plooi, ...

Het gaat inderdaad dus verder dan er gewoon 'verzorgd' uitzien. Ma het is precies wel 'in' om metrosexual te zijn :/

En ne halve kilo zelfbruiner op hun gezicht.
Dat ge er graag verzorgt uitziet, geen probleem, maar die zelfbruiner :lol:

Gamedude

Legacy Member
LexiC zei:
Ge ziet er meer en meer van die metrosexuele rakkers. Roze polo'tje, diamandje in de oren, louis vuitton tasje om de schouder, haar perfect in de plooi, ...

Het gaat inderdaad dus verder dan er gewoon 'verzorgd' uitzien. Ma het is precies wel 'in' om metrosexual te zijn :/
Uhm die diamandjes in de oren, roze polo'kes.. what the fuck heeft da nu met metrosexueel te maken, da zijn gewoon trendvolgers en denken dat ze met hun diamandje pimps zijn..

Quilombo zei:
zoek de tegenstelling
Ik bedoel dus verwijfde mannen in de vorm van gedrag é :ironic: interesses staan daar toch los van? Als ik gefascineerd ben door het leger, ben ik dan automatisch militair?

NAGD

Legacy Member
Al eens bij stilgestaan hoeveel de cosmetica industrie jaarlijks zal bijverdienen? Nu ze een nieuwe markt hebben aangeboord: de man.
Als je niet ziet dat dit pure marketing is wel OK.
Maar om het in Vice termen te zeggen, I call bullshit.

Be yourself wie/wat dat ook moge zijn maar laat je niet meeslepen in termen die marketing suits hebben uitgevonden.

w00tw00t

Legacy Member
binnekort ziet ge nog spotjes voor cosmetica op tv voor mannen dan.

GMotha

Legacy Member
n0sTRa zei:
Doet da pijn ??
Ligt er al aan hgoe ge't doet.
Ge hebt de chirurgische methode met narcose en al, dat valt naar't schijnt wel mee.
Of ge hebt de methode met de 2 kasseistenen.

Quilombo

Legacy Member
Gamedude zei:
Ik bedoel dus verwijfde mannen in de vorm van gedrag é :ironic: interesses staan daar toch los van?

nee.
en de manier (gedrag dus) waarop ge reageert is al even verwijfd als uw interesses :P

Dakantochnie

Legacy Member
Gamedude zei:
huh, dacht wel dat het een algemeen geweten iets was, anyway.. van wikipedia:

metroseksueel is een man die vrouwelijke trekjes vertoont maar wel een (seksuele) voorkeur heeft voor het vrouwelijke geslacht en daarmee dus uitgesproken heteroseksueel is. De metroseksueel zal zich uitermate goed kleden, zijn haardracht goed verzorgen, en ook in een aantal gevallen cosmetica gebruiken. Daarnaast is hij geïnteresseerd in kunst en cultuur, alhoewel dat niet altijd noodzakelijk is, en kan hij ook zijn emotionele kant regelmatig tonen.

In negatieve connotatie kan een metroseksueel worden vergeleken met een narcist of een dandy.
Wat voor een onzinterm is me dat nu weer...:wtf:
Dat zijn gewoon modieuze mensen...

Preske

Legacy Member
Een beetje rationeel nadekende man (of vrouw) weet natuurlijk direct dat het een marketing stunt is. Net als de nieuwe man indertijd. Vroeger noemden ze dat een huissloef. Nu ineens was het hip.

Helaas zijn diegene die alles blind geloven wat er in de boekskes of op de tv komt ferm in de meerderheid.

Dakantochnie

Legacy Member
Ik lees een paar automagazines, voetbal graag, kijk graag film en luister graag naar onhippe muziek, ben totaal niet verwijfd en heb een hekel aan platheid, maar ik hecht wel belang aan mijn uiterlijk en mijn kledij. Ben ik dan zogezegd een metro? :wtf:

Oh ja, en in mijn garage staan er nog twee Ikea-kasten...owww, nu ben ik toch wel erg metro!

Gromme

Legacy Member
De metroman komt gewoon meer in contact met zijn vrouwelijke zelve zonder zijn mannelijkheid te verliezen. Meer zelfs, de man in hem komt sterker naar voor door die vrouwelijkheid te raken.

Dakantochnie

Legacy Member
Tsjerno zei:
voorbeeld van de uberseksueel: Arnold Schwarzenegger en Bono :p
En wat maakt die twee dan uberseksueel? Dat ze er gevaarlijk en ruw uitzien?

Hellrabbit

Legacy Member
een uberseksueel zou eigenlijk zowat hetzelfde moeten zijn als een homo universalis
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan