Archief - Metrosexuality

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamedude

Legacy Member
Ja, ik ben wat ze noemen metroseksueel.. heb al wat "afgegooglet" naar een forum waar dit soort mensen tesamen komen en praten over het geen wat ons metroseksueel maakt (kledij, cultuur, cosmetica, haar) maar zonder success.. hier iemand die mij kan doorlinken?

Om deze topic ook algemeen meer nuttig te maken kan hier gediscussieerd worden over het fenomeen "metroman"

HighWire

Legacy Member
Zou je het begrip "metroman" eens willen uitleggen zodat de mensen weten waarover je het hebt? Ik denk ni da iedereen de moeite gaat doen voor te gaan googlen over iets da hun mss niet intresseert...

D3C0Y

Legacy Member
kunde is toelichten wat metrosexuality is, want ik ken da ni ze

Gamedude

Legacy Member
huh, dacht wel dat het een algemeen geweten iets was, anyway.. van wikipedia:

metroseksueel is een man die vrouwelijke trekjes vertoont maar wel een (seksuele) voorkeur heeft voor het vrouwelijke geslacht en daarmee dus uitgesproken heteroseksueel is. De metroseksueel zal zich uitermate goed kleden, zijn haardracht goed verzorgen, en ook in een aantal gevallen cosmetica gebruiken. Daarnaast is hij geïnteresseerd in kunst en cultuur, alhoewel dat niet altijd noodzakelijk is, en kan hij ook zijn emotionele kant regelmatig tonen.

In negatieve connotatie kan een metroseksueel worden vergeleken met een narcist of een dandy.

Cazzz

Legacy Member
Gamedude zei:
huh, dacht wel dat het een algemeen geweten iets was, anyway.. van wikipedia:

metroseksueel is een man die vrouwelijke trekjes vertoont maar wel een (seksuele) voorkeur heeft voor het vrouwelijke geslacht en daarmee dus uitgesproken heteroseksueel is. De metroseksueel zal zich uitermate goed kleden, zijn haardracht goed verzorgen, en ook in een aantal gevallen cosmetica gebruiken. Daarnaast is hij geïnteresseerd in kunst en cultuur, alhoewel dat niet altijd noodzakelijk is, en kan hij ook zijn emotionele kant regelmatig tonen.

In negatieve connotatie kan een metroseksueel worden vergeleken met een narcist of een dandy.

een italiaan dus? :p

GenesisX

Legacy Member
vyeate zei:
aka een emo beluisteraar :D
lol ... nee. Pure emo's zijn nog anders. Metroseksuelen volgen de mode enzo, geen specifieke stijl. Meestal wel à la dolcé en gabana. Der zit ene in de klas waar we soms mee samen zitten ^^

Ice

Legacy Member
Als ge over kunst wilt babbelen ga naar een forum voor kunst
Als ge over cultuur wilt babbelen ga naar een forum over cultuur
Als ge over 'mannen cosmetica' wilt babbelen ga naar een mens health forum
...
herken je het patroon?
Wat ik eigenlijk wil zeggen is: mensen klagen altijd van 'goh ze steken ons in hokjes, ze plakken nen term op mij' maar waarom dan zelf zoeken naar een plaats/forum waarin allemaal 'dezelfde' mensen zitten?

Lees gewoon waar ge het interessant vindt.


Dat terzijde, vind ik 'metroseksueel' de zoveelste buzzword/trend/marketing term, het zal wel weer overgaan zeker?

Babs

Legacy Member
De bekendste metroseksueel is David Beckham, tot zover ik da eens op tv gezien heb. Kijkt dus es naar hem.

Ice

Legacy Member
BaBsie zei:
De bekendste metroseksueel is David Beckham, tot zover ik da eens op tv gezien heb. Kijkt dus es naar hem.
dus ne metrosexueel:
- kan shotten (allez jah, kan vrije trappen nemen)
- draagt te grote zonnebrillen
- heeft een lelijke vrouw :')

Darth-Falcon

Legacy Member
is da ondertussen al nie passé ?

ge moet uber sexueel zijn nu om nog in te zijn :ironic:

luister ik heb er nix op tegen, maar ik stoor mij toch aan die tientallen roze hemden die ik per dag zie nu ...

Gamedude

Legacy Member
GenesisX zei:
Meestal wel à la dolcé en gabana. Der zit ene in de klas waar we soms mee samen zitten ^^
huh, das gewoon ne snob da. :p geen merkkledij voor mij.

GaMe®

Legacy Member
Mijn wiskundeleraar is zo ééne, echt waar. Als ge die ziet lopen en als ge die hoort prate zegt da em homo is, ma em heeft een vriendin.

R-evolution™'

Legacy Member
GaMe® zei:
Mijn wiskundeleraar is zo ééne, echt waar. Als ge die ziet lopen en als ge die hoort prate zegt da em homo is, ma em heeft een vriendin.

daz echt wel in trent dan mijne wiskunde leraar heeft ook zo iet :lol:
ma die van economie daz een echte janet

Babs

Legacy Member
Metroseksuele zijn enorm bezorgd over hun uiterlijk ook, daarom da ze dus bepaalde schoonheidsproducten gebruiken zoals de vrouwen. In Londen zijn er zelf klerenwinkels voor mannen waar ze zowel kleding als schoonheidsproducten verkopen, zodat de mannen niet hoeven beschaamd te zijn dat ze met hun vrouw mee naar binnen moeten :p

fraCk

Legacy Member
R-evolution™' zei:
daz echt wel in trent dan mijne wiskunde leraar heeft ook zo iet :lol:
ma die van economie daz een echte janet
OMG, ééne van bocholt.. zit gij toevallig in Bree op school ?
dan weet ik wel wie ge bedoelt :p daar zit nl. ook zo ééne :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan