Archief - Metrosexuality

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gavin

Legacy Member
hebt gij dan ook alles wat bij de ikea in is?
alles light-producten?
libelle/flair/.. lezen?

of gaat da te ver voor u?

da wil ik nu toch eens weten :)

fraCk

Legacy Member
Nog nooit van gehoord trouwens da woord.. niemand hier denk ik.

R-evolution™' zei:
Schroten meen ik :D
nope toch een andre precies :sad: zit op sab..
(sry vr:offtopic:)

Gamedude

Legacy Member
Gavin zei:
hebt gij dan ook alles wat bij de ikea in is?
alles light-producten?
libelle/flair/.. lezen?

of gaat da te ver voor u?

da wil ik nu toch eens weten :)
neenee, geen libelle/flair toestanden, ik kleed mij ook niet volgens de hedendaagse mode ze.. ik kleed mij gewoon naar men eigen smaak, los van mode en grote merken.

Mensen hebben gewoon een verkeerd beeld over metromannen, denken dat het verwijfde mannen (= janetten) zijn die voor één of andere bizarre reden toch samen zijn met een vriendin.. totaal niet é, ik hou van men mannelijkheid en ben erg geïnteresseerd in koken, kledij, cosmetica, cultuur & kapsels

Gromme

Legacy Member
Er zijn wel bladen die interessant zijn, bvb, Millionaire.

Metrosexueel is gewoon begaan zijn met je lichaam, mode volgen (nee niet mode zoals Cocaine, Puta Madre toestanden.) Gewoon de actualiteit in bepaalde dingen volgen. Zoals ik al zei, hygiene, mode, culinair, wealth, emotionaliteit...

Preske

Legacy Member
Leprechaun3 zei:

ge zijt m.a.w. een typisch cliché van een strandjanet, maar dan hetrosexueel.

(om effkes lekker politiek correct bezig te zijn) :p

ComputerVISTA

Legacy Member
preske zei:
ge zijt m.a.w. een typisch cliché van een strandjanet, maar dan hetrosexueel.

(om effkes lekker politiek correct bezig te zijn) :p

Dus, gij kunt daar wel reactie op geven en ik niet want dat wordt verwijderd! Mooi!

Kurobu

Legacy Member
ik ben ook metro sexueel ;)

kom graag proper buiten ( zelfs om te gaan werken :x )
kom nooit buiten als mijn haar nie goe ligt !
ik gebruik dag en nacht cream en nog andere dingen.
en draag roze :love:












i'm not gay !

Stimpy

Legacy Member
euh ja tis ni omda ge beetje ijdel zijt en er deftig wilt bijlope da ge metrosexueel zijt denk ik ze :x

met mn out of bed kop wil k ook ni gezien worde :D

Kurobu

Legacy Member
preske zei:
tis ni omdat ge graag proper zijt dat ge metrosexueel zijt hé.

ik kuis, strijk, was, doe de ramen .. doe alles.
ben emo ( :p ) hou mijn emoties niet in ;) voor nieks en voor niemand.
ik ga graag winkelen :love:
kook graag en veel.

ik krijg toch overal die benaming hoor :)

ComputerVISTA

Legacy Member
preske zei:
tis ni omdat ge graag proper zijt dat ge metrosexueel zijt hé.


LOL idd, ik ben ook gewassen en geschoren (soms) en ik doe alles behalve mee aan die rage...

preske zei:
don't blame me, ik heb die posts ni verwijderd

Niet echt fair hé ;)

Slayerbe

Legacy Member
in dat geval, dan ken ik ook zo een paar man
zelfs 1e heeft een roze hemdje van lacoste
... en nee hij is ni gay (voor zover ik weet :p)

NinjaTune

Legacy Member
Ge ziet er meer en meer van die metrosexuele rakkers. Roze polo'tje, diamandje in de oren, louis vuitton tasje om de schouder, haar perfect in de plooi, ...

Het gaat inderdaad dus verder dan er gewoon 'verzorgd' uitzien. Ma het is precies wel 'in' om metrosexual te zijn :/

Quilombo

Legacy Member
Gamedude zei:
Mensen hebben gewoon een verkeerd beeld over metromannen, denken dat het verwijfde mannen zijn
ben erg geïnteresseerd in koken, kledij, cosmetica, cultuur & kapsels

zoek de tegenstelling

DogFacedGod

Legacy Member
allez jong zo weinig die dat woord kennen. afin dat zou toch al uit zijn.
uberseksueel is het nieuwe zoals hier al gezegd werd.
voorbeeld van de uberseksueel: Arnold Schwarzenegger en Bono :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan