Archief - Metrosexuality

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bubba

Legacy Member
Avilowca zei:
Wikipedia stelt hier toch wel dik teleur hoor.
Van het moment dat een man zichzelf verzorgt en een rembrandt van een rubens kan onderscheiden is hij dus metrosexueel ?

Bij ons noemt dat niet metrosexueel zijn, maar een heer zijn.

Uzelf verzorgen is nog wel iets heel anders dan crémes en dergelijke opsmere hé. :lol:

Kurobu

Legacy Member
night ghost 128 zei:
En wat is er mis met een lange leren jas? Dat vraag ik mij echt af.


ontopic:

kzou zo zeggen, tja goe voor u, al vind ik het persoonlijk! iets belachelijk.

Allerlei rommel op u gezicht smeren enzo. Ik zie het als tijdsverlies en geldverkwisting.

Maar als gij u zo goed voelt, dan ist dat ook goed voor mij. Iedereen zijn ding.


een lange leren jas kan even deftig zijn als een roze polo of hemd of gelijk wa.
kleuren aan geslacht toe wijzen in 2006 ? :doh:
het is maar hoe je het combineert hoor.

en brede schouders voor een echte man :lol:
moete echt een kijken hoeveel " homo's " er niet gaan trainen om er breed en gespierd uit te zien ;)

productjes aandoen kan helpen, maar ge moet natuurlijk dienen brol anti rimpel cream nie kopen he, maar een goeie dag en nacht creame doet wonderen ;)
een balsem op het haar, wat gel, een degelijke kapper en een moderne coupe. waarom niet ?
wat is hier mis mee ?
dan vindt ge een vent met lang haar los of in staart ook een strantjanet he, want lang haar is ook eigenlijk ieks voor vrouwen ;)
nee ik mag da nie zeggen zeker :unsure: ( begin maar te bashen ).

oja, ik ga graag onder de zonnenbank enzo.
maar stel u maar gerust, als ik savonds thuis kom van mijn werk zijn mijn kleren en handen potte zwart, en hemek overal schribels ;)
en ooringen hebben NIEKS met metroman te maken hoor.
dit is gewoon een hype. net zoals de scapa polotjes in tijde ;)

leer wat metro mannen kennen. en spreek dan nog eens. en doe zo opervlakkig niet.

nogmaals, alle marokaanen slecht en dieven noemen en ge hebt een warning en massas gebash.
maar alle mannen die een creamke gebruiken en roze dragen homo en janette noemen, en iederen lacht er mee. :wtf:
er is hier degelijk ieks mis met veel mensen.
:x

Tha_nOn

Legacy Member
metromannen zijn mannen die zich meer verzorgen dan mij!

en ik ben er behoorlijk zeker van dat een pak vant forum dan ne metroman is:p

again maakt niet echt veel uit:p uzelf verzorgen is goed zolang ge het maar doet in die mate dat gij het nodig vindt en waar gij u goed bijvoelt
regelmatig onder de douche staan en redelijk propere kleren aantrekken (hangt ervan af voor welke gelegenheid eh:p blitsbezoek aan ne winkel doe ik ook geen schoon kleren voor aan ze :unsure: ) das het minimum dan toch (en regelmatig douchen is ook voor interpretatie vatbaar:p)

(en dag en nacht crème als ge nog niet eens 25 zijt lijkt mij toch al wa vroeg ze :p)

Gavin

Legacy Member
de term metroman/metroseksueel op zich klinkt al fameus gay


een roze polo, ni aan mij besteed. maar ok, da is nog vrij aanvaardbaar
maar van die cremekes beginne smeren en ziever als >20-jarige jongen..euh

ge hebt u verzorgen en u verzorgen eh
tyler durden zou jullie niet leuk vinde :(

Kurobu

Legacy Member
um dag en nacht cream ;) ik gebruik geen bruin zonder zon of zo he.
wat heeft leeftijd hier nu mee te maken ( ik spreek nu niet over 12 jarigen he ;) )

ik ken die tyler durden niet, en het stoort me al zeker niet of die mij zou leuk vinden of niet ( al was het de paus :p )
ik ben mezelf, aanvaard het of blijf weg ( net zoals pc vista zegt )

Gavin

Legacy Member
ik had het ni op u persoonlijk, vandaar ook jullie..
ik vermoedde dat ge een algemene beschrijving van dat type man gaf :)

ik veroordeel u ook ni tot slecht mens daardoor dus ni boos worden
gij komt verklaren dat het normaal en goed is en ik zeg daarop dat ik het maar raar vind (al vind ik vista zijn supermannelijke houding en gedrag dat soms ook wel :p)

ComputerVISTA

Legacy Member
Kurobu zei:
um dag en nacht cream ;) ik gebruik geen bruin zonder zon of zo he.
wat heeft leeftijd hier nu mee te maken ( ik spreek nu niet over 12 jarigen he ;) )

ik ken die tyler durden niet, en het stoort me al zeker niet of die mij zou leuk vinden of niet ( al was het de paus :p )
ik ben mezelf, aanvaard het of blijf weg ( net zoals pc vista zegt )


Wat heeft leeftijd daar mee te maken? dat als ge geen huidaandoening hebt ge geen zalfkes nodig hebt om zo een jonge leeftijd! Ge gaat er allemaal proper uit zien op een latere leeftijd met al dien brol tegen uw lijf te plakken...

LeSec

Legacy Member
KoenDK zei:
belachelijk :sleep:

als ge er dan toch persé zo wilt uitzien
remember this :


mannen bekijken u als homo
vrouwen bekijken u als homo



(al zoveel keer gehoord van een meiske : ik denk dat ie homo is zulle...)




ach ja
de nieuwe man
de nieuwe vrouw


ze willen er veel mee bereiken maar beseffen niet dat we allemaal van Venus en Mars komen
om de één of andere manier willen de mensen anno 2006 dit veranderen

vrouwen willen mannelijke taken op zich nemen
mannen willen vrouwelijke taken op zich nemen

en ge ziet hoever we er mee komen :dikkevetterolleyes:



in plaats van alles eens naturel te laten lopen :-/

Misschien omdat we op die manier elkaar (beide geslachten) wat meer begrijpen? Dan besefte ook is hoe het is om elke dag de strijk etc.. te doen.
Voor mij bestaan er geen specifieke vrouwen en mannentaken, das gewoon persoonsgebonden.

Mijn vriendin en mijn moeder appreciëren het da ik ook opensta voor hun problematiek, als de rest dat verwijfd vindt, kan het me persoonlijk geen kloten schelen.

Qua verzorging: ik heb een dagelijkse routine en niemand zal me betrappen op lange nagels, vuile oren, vettig haar, etc...
Das kwestie van zelfrespect te hebben en respect tegenover uw omgeving. Ik was blij dat ik vandaag goe rook naar mijn parfum terwijl de rest stonk vant zweet in de aula.

Enfin ja, gij leeft maar verder in uw zwart-wit wereldje waar de vrouw aan den haert hoort en ik amuseer me wel in mijn wereld ^^

Dirty_Col

Legacy Member
Ja, waar is de tijd dat men vrouwen als voetbankje kon gebruiken :sad:


:unsure:

Tha_nOn

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
:rofl: geef dat aan tha_nOn en ze krabt je ogen uit :p

kheb daar de nagels niet voor :sop:

anyway zelfs rasechte mannen die dat lezen trekken hun ogen open daarbij
en in de tijd dat vrouwen toch dom gehouden werden zal da een goei handleiding geweest zijn zeker <o/

anyway pech gehad <o/ tgaat toch voor een lang tijdje niet meer terugkomen

edit: en ge moet onthouden dat dat een soortement van handleiding is geschreven door ne man hoe zei het graag zouden zien als ze thuiskomen bij hun vrouw aan de haard
tzal wel een pak anders geweest zijn ze (niet tegenstaande dat de man zich wel in de zetel zal geploft hebben en de rest van de avond amper zal bewogen hebben)

Tha_nOn

Legacy Member
ik kan geen lange nagels houden en met nagels die niet over het topke van uw vingers komen krabt ge geen ogen uit (allé ik kan nog krabben met 2 duimnagels:p en ene wijsvingernagel:p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan