night ghost 128 zei:
En wat is er mis met een lange leren jas? Dat vraag ik mij echt af.
ontopic:
kzou zo zeggen, tja goe voor u, al vind ik het persoonlijk! iets belachelijk.
Allerlei rommel op u gezicht smeren enzo. Ik zie het als tijdsverlies en geldverkwisting.
Maar als gij u zo goed voelt, dan ist dat ook goed voor mij. Iedereen zijn ding.
een lange leren jas kan even deftig zijn als een roze polo of hemd of gelijk wa.
kleuren aan geslacht toe wijzen in 2006 ? :doh:
het is maar hoe je het combineert hoor.
en brede schouders voor een echte man
moete echt een kijken hoeveel " homo's " er niet gaan trainen om er breed en gespierd uit te zien
productjes aandoen kan helpen, maar ge moet natuurlijk dienen brol anti rimpel cream nie kopen he, maar een goeie dag en nacht creame doet wonderen

een balsem op het haar, wat gel, een degelijke kapper en een moderne coupe. waarom niet ?
wat is hier mis mee ?
dan vindt ge een vent met lang haar los of in staart ook een strantjanet he, want lang haar is ook eigenlijk ieks voor vrouwen
nee ik mag da nie zeggen zeker

( begin maar te bashen ).
oja, ik ga graag onder de zonnenbank enzo.
maar stel u maar gerust, als ik savonds thuis kom van mijn werk zijn mijn kleren en handen potte zwart, en hemek overal schribels

en ooringen hebben NIEKS met metroman te maken hoor.
dit is gewoon een hype. net zoals de scapa polotjes in tijde
leer wat metro mannen kennen. en spreek dan nog eens. en doe zo opervlakkig niet.
nogmaals, alle marokaanen slecht en dieven noemen en ge hebt een warning en massas gebash.
maar alle mannen die een creamke gebruiken en roze dragen homo en janette noemen, en iederen lacht er mee.
er is hier degelijk ieks mis met veel mensen.
