ComputerVISTA
Legacy Member
BuBbA zei:Dit is gewoon perfect. Zo hoort het gewoon te zijn.
Ik vrees da ge daar nog nie het laatste gaat van gehoord hebben

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BuBbA zei:Dit is gewoon perfect. Zo hoort het gewoon te zijn.

. en ook om dat ik anders nogal een vrij droge huid zou hebben. 
The_Messenjah zei:Misschien omdat we op die manier elkaar (beide geslachten) wat meer begrijpen? Dan besefte ook is hoe het is om elke dag de strijk etc.. te doen.
Voor mij bestaan er geen specifieke vrouwen en mannentaken, das gewoon persoonsgebonden.
Mijn vriendin en mijn moeder appreciëren het da ik ook opensta voor hun problematiek, als de rest dat verwijfd vindt, kan het me persoonlijk geen kloten schelen.
Qua verzorging: ik heb een dagelijkse routine en niemand zal me betrappen op lange nagels, vuile oren, vettig haar, etc...
Das kwestie van zelfrespect te hebben en respect tegenover uw omgeving. Ik was blij dat ik vandaag goe rook naar mijn parfum terwijl de rest stonk vant zweet in de aula.
Enfin ja, gij leeft maar verder in uw zwart-wit wereldje waar de vrouw aan den haert hoort en ik amuseer me wel in mijn wereld ^^

allé misschien als ik genoeg gezaagd heb
(van mijn papa mag ik da allemaal wel \o/) (alhoewel da mss wel nog
)


ComputerVISTA zei:Ik zeg niet dat ze dat niet kunnen, ze kunnen wel zoveel dus zie ik niet in waarom ze geen gat in de muur zouden kunnen, maar dan vertrouwen de geemancipeerde gevallen altijd op hun stoere man die dat wel even zal klaren... jah...
Als ik de meeste die ik ken bezig zie zou ik het hun liever niet in handen geven, ja... ik denk zo dat sommigen niet volwassen genoeg zijn om dat te doen.
Nee eigenlijk als ik me die bepaalde voor de geest haal zou ik het echt niet durven...![]()
ComputerVISTA zei:Ik zeg niet dat ze dat niet kunnen, ze kunnen wel zoveel dus zie ik niet in waarom ze geen gat in de muur zouden kunnen, maar dan vertrouwen de geemancipeerde gevallen altijd op hun stoere man die dat wel even zal klaren... jah...
Als ik de meeste die ik ken bezig zie zou ik het hun liever niet in handen geven, ja... ik denk zo dat sommigen niet volwassen genoeg zijn om dat te doen.
Nee eigenlijk als ik me die bepaalde voor de geest haal zou ik het echt niet durven...![]()
Kurobu zei:hun stoere man :ironic:
een man die strijkt, wast en plast kan niet stoer zijn ofzo ?
en ik dacht dat jullie iets hadden tegen stoer zijn ?
of lees ik alles over die jumperkes die stoer zijn mis ?





ComputerVISTA zei:Waar heb ik dat gezegd? 't is niet omdat bubba dat zegt dat ik dat gezegd wil hebben?
Ik strijk thuis, ik bedien mijn zelfbetaalde (kadeau voor oma) wasmachiene, etc... Dit wel om oma's werk te verlichten
Koken doet zij want jah... oma + kookkunst = feest![]()



Wat een vergelijking: 3 tegen 1.Kurobu zei:zeg dat eens tegen 3 agresieve vrouwen die tegenover u staan
zullen we derekt zien wie fysiek sterker is![]()
Weinig die bij mensen hun huis gaat dweilen, afstoffen etc...Kurobu zei:net zoals je weinig mannelijke " kuisers " hebt.
Kurobu zei:vrouwen zijn toch ozo zwak. dus kan hij er makelijk 3 aan
industriele schoon maak en poetsdienst thuis zijn wel ferm verschillend he![]()


Kurobu zei:ik zou u echt niet tegen over mijn zus willen zetten![]()
