Archief - Metrosexuality

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kurobu

Legacy Member
@ vista : kweet niet of het u bekend klinkt, maar ik heb de baardziekte.
dit wil zeggen dat ik bij gelijk welke manier van scheren volledig open ( zou ) liggen bij het scheren als ik dit niet zou doen ;). en ook om dat ik anders nogal een vrij droge huid zou hebben.


@ bubba : start running pleas.
ge zou moeten beschaamd zijn :p

KoenDK

Legacy Member
The_Messenjah zei:
Misschien omdat we op die manier elkaar (beide geslachten) wat meer begrijpen? Dan besefte ook is hoe het is om elke dag de strijk etc.. te doen.
Voor mij bestaan er geen specifieke vrouwen en mannentaken, das gewoon persoonsgebonden.

Mijn vriendin en mijn moeder appreciëren het da ik ook opensta voor hun problematiek, als de rest dat verwijfd vindt, kan het me persoonlijk geen kloten schelen.

Qua verzorging: ik heb een dagelijkse routine en niemand zal me betrappen op lange nagels, vuile oren, vettig haar, etc...
Das kwestie van zelfrespect te hebben en respect tegenover uw omgeving. Ik was blij dat ik vandaag goe rook naar mijn parfum terwijl de rest stonk vant zweet in de aula.

Enfin ja, gij leeft maar verder in uw zwart-wit wereldje waar de vrouw aan den haert hoort en ik amuseer me wel in mijn wereld ^^


ik denk dat ge mij verkeerd begrijpt
mijn vader + grootvader, die hebben beide volledig hun huis opgeknapt
dwz, overdag werken om dan s'avonds verder te werken in het huis
muren uitbreken, enfin, the dirty work


het enige wat zij wouden, is dat het eten klaarstond, hun kledij gewassen werd, en de opkuis werd ook gedaan door de madam des huizes

ik zie geen enkele vrouw dit werk doen,
laat staan dat ze met een boor kunnen werken


begrijp je nu wat ik bedoel met vroeger?


als de man strijkt , wil ik de vrouw de draagmuur eens zien uitbreken :D


:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:


enfin, you get the picture :p



ge kunt de taken eerlijk verdelen in een relatie, maar soms moet je niet overdrijven
als de strijk de was en de plas al gedaan wordt door de man
dan wordt het mannen aan de haard :ironic:

of aan de haert, zoals jij het hier uitlegt :doh:



ik ben momenteel aan het verhuizen
en ik voel duidelijk de technische kant van mijn vader (qua goede raad)
van mijn moeder krijg ik dan tips over design en dergelijke


zoals ik dus al zei

:

Mars
Venus


do not try to change




en oh ja, we zijn misschien gebonden aan de maatschappij
maar zijt maar zeker dat er vele mensen deze maatschappij niet volgen , bewust !


anders zou ik waarsch een metrosexueel zijn (whatever that may be) die zot loopt van r&b sl*tjes,
en alle dagen naar TMF / JIM kijkt, en oh ja, ik volg de pfaffs en de planckaerts !! Leve Pim!
Vlug even naar mijn lief bellen met mijn gsm van 300€ die een ringtone bevat van 50cent, yeah!

ben ik vergeten te zeggen dat ik Bickembergs draag?

Kurobu

Legacy Member
als jij denkt dat een vrouw niet overweg kan met een boor moet je wel degelijk eens van die pardenbril af ;)

en mensen die ringtons hebben van metalice op hun gsm van 50 euro en t-shirts dragen van metalica. daar is nieks mis mee dan ?

omg..
zeer duidelijk aan u omschrijving alle jim en pim stuff. dat ge geen metrosexuele mensen kent.
en als ge ze kent zullen het wel meer kinderen zijn dan ieks anders ^^
man man. van veralgemening gesproken

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik wil toch ook nog wel eens een vrouw een boormachien in haar handen zien houden hoor m'n beste, niet dat er geen uitzonderingen bestaan maar als ik zie op mijn leeftijd wat voor giecheltrutten er rond lopen, ik zou ze zelf dat boormachien niet durven geven voor m'n eigen veiligheid en de hunne ^^

Tha_nOn

Legacy Member
ik durf te wedden dak geen boormachien mag vasthouden van mijn partner :sop: allé misschien als ik genoeg gezaagd heb:p (van mijn papa mag ik da allemaal wel \o/) (alhoewel da mss wel nog:p)

watk wil zeggen meestal geeft ge vrouwen geen kans om die 'zwaardere' machines te bedienen want ze zal da toch niet kunnen (kben ik ook een giecheltrutje op sommige momenten ze, maar iederen doet gelijk da mannen die dingen vanzelf kunnen en vrouwen niet, net gelijk mannen moeten vrouwen leren omgaan met die dingen dus den eerste keer dat ge uw vrouw laat werken met een boormachine legt ge haar da gewoon uit en voila \o/)
toegegeven dingen waarbij meer fysieke kracht nodig is zal niet altijd evengoed lukken bij een vrouw, maar dat heeft dan meer te maken met het verschil in spieren tussen man en vrouw (kben over niet extra gatrainde mensen bezig)

Kurobu

Legacy Member
kijkte hij enkel zwart wit of wa is da met groten deel hier ? ...

een vrouw is een vrouw en kan dus nie werken met mannen materiaal, oke mss enkele uitzonderingen :wtf:

mannen moeten gewoon van het " ik wil mij een echte man voelen " idee af.
als ik kuis ben ik een ******.
als ik in den bouw werk en pinten open doe met mijn briket ben ik een echte man :wtf:

ik druf ecth miljoenen zetten op het feit dat veel meer vrouwen een man willen die kan koken en kuisen en kinderen opvoeden.
dan een man die na het werk pinten drinkt en enkel zijn voeten onder tafel schuift.

dit zit puur in het kopje dat echte man zijn of metrosexueel.

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik zeg niet dat ze dat niet kunnen, ze kunnen wel zoveel dus zie ik niet in waarom ze geen gat in de muur zouden kunnen, maar dan vertrouwen de geemancipeerde gevallen altijd op hun stoere man die dat wel even zal klaren... jah...

Als ik de meeste die ik ken bezig zie zou ik het hun liever niet in handen geven, ja... ik denk zo dat sommigen niet volwassen genoeg zijn om dat te doen.

Nee eigenlijk als ik me die bepaalde voor de geest haal zou ik het echt niet durven... :s

Tha_nOn

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik zeg niet dat ze dat niet kunnen, ze kunnen wel zoveel dus zie ik niet in waarom ze geen gat in de muur zouden kunnen, maar dan vertrouwen de geemancipeerde gevallen altijd op hun stoere man die dat wel even zal klaren... jah...

Als ik de meeste die ik ken bezig zie zou ik het hun liever niet in handen geven, ja... ik denk zo dat sommigen niet volwassen genoeg zijn om dat te doen.

Nee eigenlijk als ik me die bepaalde voor de geest haal zou ik het echt niet durven... :s


das echt zo zever eh, het komt niet uit 1 richting ze
al die mannen die bezig zitten van als puntje bij paaltje komt kan ze da en da toch ni want das mannenwerk
ma langs den andere kant als de vrouw het wilt doen is het nooit goed genoeg voor de man of mag ze ni eens want tis een mannentaak

(ge zegt zelf dat ge de meesten neit eens een kans wilt geven het te proberen als ge nooit een kans gegeven wordt zegde op den duur ook foert ze)

Kurobu

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik zeg niet dat ze dat niet kunnen, ze kunnen wel zoveel dus zie ik niet in waarom ze geen gat in de muur zouden kunnen, maar dan vertrouwen de geemancipeerde gevallen altijd op hun stoere man die dat wel even zal klaren... jah...

Als ik de meeste die ik ken bezig zie zou ik het hun liever niet in handen geven, ja... ik denk zo dat sommigen niet volwassen genoeg zijn om dat te doen.

Nee eigenlijk als ik me die bepaalde voor de geest haal zou ik het echt niet durven... :s


hun stoere man :ironic:

een man die strijkt, wast en plast kan niet stoer zijn ofzo ?
echt vista, en andere. ik kan jullie mening hierover echt niet volgen.

Stimpy

Legacy Member
waarom zijn er dan zo weinig vrouwelijke schrijnwerkers of bouwvakkers?

das fysiek nogal zwaar werk, en mannen zijn fysiek gewoon sterker. thats it

ComputerVISTA

Legacy Member
Kurobu zei:
hun stoere man :ironic:

een man die strijkt, wast en plast kan niet stoer zijn ofzo ?
en ik dacht dat jullie iets hadden tegen stoer zijn ?
of lees ik alles over die jumperkes die stoer zijn mis ?


Waar heb ik dat gezegd? 't is niet omdat bubba dat zegt dat ik dat gezegd wil hebben?

Ik strijk thuis, ik bedien mijn zelfbetaalde (kadeau voor oma) wasmachiene, etc... Dit wel om oma's werk te verlichten :)

Koken doet zij want jah... oma + kookkunst = feest :woohoo:

Kurobu

Legacy Member
zeg dat eens tegen 3 agresieve vrouwen die tegenover u staan ;)
zullen we derekt zien wie fysiek sterker is ;)

waarom we dit zoweinig zien ?
omdat veel mensen nog van het gedacht zijn dat vrouwen dit niet kunnen.
maar er zijn er zeker wel, maar weinig.
net zoals je weinig mannelijke " kuisers " hebt.

ego en imago.. das een vergif :p

Kurobu

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Waar heb ik dat gezegd? 't is niet omdat bubba dat zegt dat ik dat gezegd wil hebben?

Ik strijk thuis, ik bedien mijn zelfbetaalde (kadeau voor oma) wasmachiene, etc... Dit wel om oma's werk te verlichten :)

Koken doet zij want jah... oma + kookkunst = feest :woohoo:


ik qoute u gewoon maar :p ;)

en ik zeg nergens dat je nieks doet he in het huishouden ;)
:niceone: zelfs dat je dit wel doet ;)

GMotha

Legacy Member
Kurobu zei:
zeg dat eens tegen 3 agresieve vrouwen die tegenover u staan ;)
zullen we derekt zien wie fysiek sterker is ;)
Wat een vergelijking: 3 tegen 1.

Op die manier kan ik sterker zijn dan een heel dokwerkersploeg, ik neem gewoon per dokwerker 5 man extra mee.

Kurobu zei:
net zoals je weinig mannelijke " kuisers " hebt.
Weinig die bij mensen hun huis gaat dweilen, afstoffen etc...
Maar industriële schoonmaak...

Kurobu

Legacy Member
vrouwen zijn toch ozo zwak. dus kan hij er makelijk 3 aan ;)

industriele schoon maak en poetsdienst thuis zijn wel ferm verschillend he ;)

ComputerVISTA

Legacy Member
Kurobu zei:
vrouwen zijn toch ozo zwak. dus kan hij er makelijk 3 aan ;)

industriele schoon maak en poetsdienst thuis zijn wel ferm verschillend he ;)


Ik moet nu toch wel nog de eerste vrouw die mij tegen de grond krijgt tegenkomen, al wil ik niet gezegd hebben dat er geen zijn... Tuurlijk wel :)

InFerNo

Legacy Member
Vrouwen zijn gewoon fysiek een beetje minder sterk dan mannen, en als mannen bovenop hun fysieke arbeid nog eens de was en de plas moeten doen, wat doet de vrouw dan?

Op't werk ook:
ik werk bij de post en ik moet postzakke verslepe, losmake van het machine( (das een beetje opheffen zoda da van de ijzeren hangsels af kan) AL de vrouwen daar zegge da da eigenlijk geen werk is voor vrouwe en da ze liever de post kloppe (d.w.z. postcodes intypen EN NIETS ANDERS DAN DAT)


edit: en da over uw zus zette...
bij boksen en worstelen zijn er ook gewichtklasses e :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan