Archief - Metrosexuality

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kurobu

Legacy Member
kan dan ook zo beginen he ^^

op mijn vorig werk waaren alle vrouwen de palleten aan het versleuren terwijl de mannen aan de kassa stonden of in de bureau bezig waren.

alle kom ;)

@ vista :

die heeft ooit een vent van tegen de 100 kilo in zijn zak genepen en zijn hoofd tegen de muur geslaan, omdat hij aan haar dochter gekomen had :unsure:
ik had echt compasie met die mens.

ik wil daarmee zeker niet zeggen dat ze iedereen aankan he ;)

ComputerVISTA

Legacy Member
In mot tegen die smoel en das gedaan hoor ;)

Ze mogen het altijd eens proberen bij mij als ze tenminste de weerbots verwachten ;)

Kurobu

Legacy Member
oja, want zoals jij hier bezig bent kun je alles en iedereen aan ^^
ik verlang naar de dag dat je een slag krijgt en niet kunt terug slaan ( bij manier van spreken he ;) )

GMotha

Legacy Member
Kurobu zei:
vrouwen zijn toch ozo zwak. dus kan hij er makelijk 3 aan ;)
Dus als 3 vrouwen 1 kerel aankunnen zijn die vrouwen allen individueel sterker dan een man. Da's de vergelijking die gij maakte é^^

For the record: ik geloof niet dat vrouwen zwak zijn. Desondanks blijft het plezant met die discussies mee te doen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Kurobu zei:
oja, want zoals jij hier bezig bent kun je alles en iedereen aan ^^
ik verlang naar de dag dat je een slag krijgt en niet kunt terug slaan ( bij manier van spreken he ;) )


'sgoed, van jou zal die alleszinds niet komen ^^

Hellrabbit

Legacy Member
Kurobu zei:
kijkte hij enkel zwart wit of wa is da met groten deel hier ? ...

een vrouw is een vrouw en kan dus nie werken met mannen materiaal, oke mss enkele uitzonderingen :wtf:

mannen moeten gewoon van het " ik wil mij een echte man voelen " idee af.
als ik kuis ben ik een ******.
als ik in den bouw werk en pinten open doe met mijn briket ben ik een echte man :wtf:

ik druf ecth miljoenen zetten op het feit dat veel meer vrouwen een man willen die kan koken en kuisen en kinderen opvoeden.
dan een man die na het werk pinten drinkt en enkel zijn voeten onder tafel schuift.

dit zit puur in het kopje dat echte man zijn of metrosexueel.


Volgens mij zitten beide uitersten met serieuze complexen
Als ge daar al zo over nadenkt is er toch al stevig iets mis

Gavin

Legacy Member
Osi` zei:
Over smaken, geuren, geluiden en weet ik veel wat nog, kan m'n niet discusseren imo. Ieder mens heeft z'n eigen visie :)
da is toch een van de meest hatelijke dooddoeners aller tijden eh
zodra er meningen zijn, moet er discussie mogelijk zijn. (of anders verhuizen we naar het progressieve pakistan of dergelijke)

alles moet maar kunnen de dag van vandaag..en zolang mij da ni stoort doet ge ook maar trouwens.
maar kritiek mag er ni komen, want dan worden we boos en zijn we gediscrimineerd

op school zaten er ook zo van die metro's, maar ik kon daar wel mee opschieten..vind ze grappig en al wa ge wilt
maar ze weten dat ik ze gay vind op hun "metrovlak", maar die konden daar tegen.
daar was het kot ni direct te klein van 'oe die noemt mij gay'

en uiterlijke zever is nog iets anders dan fysiek werk.
ik kook hier soms mijn eten ook zelf, dat zijn nu eenmaal dingen die gedaan moeten worden. het maakt u niet minder man omdat ge kookt of uw kleren wast, dat zijn dingen die moeten gebeuren.
toch kunt ge ze ook ni fysiek helemaal gelijk stellen, of gaan we ook nog forceren dat mannen baby's gaan baren?


da is dus wel iets wat me echt stoort: anders willen zijn maar nix slechts willen/kunnen horen over dat anders zijn.

Gromme

Legacy Member
!nFy zei:
Vrouwen zijn gewoon fysiek een beetje minder sterk dan mannen, en als mannen bovenop hun fysieke arbeid nog eens de was en de plas moeten doen, wat doet de vrouw dan?

Op't werk ook:
ik werk bij de post en ik moet postzakke verslepe, losmake van het machine( (das een beetje opheffen zoda da van de ijzeren hangsels af kan) AL de vrouwen daar zegge da da eigenlijk geen werk is voor vrouwe en da ze liever de post kloppe (d.w.z. postcodes intypen EN NIETS ANDERS DAN DAT)


edit: en da over uw zus zette...
bij boksen en worstelen zijn er ook gewichtklasses e :p


Maar een vrouw die bovenop haar arbeid thuis nog alle was en plas moet doen kan wel dan?

Het gaat niet over wie meer of minder doet, het gaat over het verdelen en indelen van huistaken.

De man is fysiek sterker en dat is éénmaal zo, maar dat is geen reden om de vrouw als zwakkere te beschouwen en haar het 'lichtere' huiswerk allemaal te laten doen.

Je bent als koppel met twee in een huishouden, dus je werkt met twee aan dat huishouden.

ng

Legacy Member
Kurobu zei:
als jij denkt dat een vrouw niet overweg kan met een boor moet je wel degelijk eens van die pardenbril af ;)

en mensen die ringtons hebben van metalice op hun gsm van 50 euro en t-shirts dragen van metalica. daar is nieks mis mee dan ?

omg..
zeer duidelijk aan u omschrijving alle jim en pim stuff. dat ge geen metrosexuele mensen kent.
en als ge ze kent zullen het wel meer kinderen zijn dan ieks anders ^^
man man. van veralgemening gesproken

Wat hij daar wou aantonen is dat metroman/metroseksuel gewoon een modeverschijnsel is.
Iets dat agou werd uitgevonden om geld uit te slaan.
Enja, kijk naar tmf en jim en veel meer dan 50cent en co zult ge niet zien. En das dan populair en shit.



ps: tis Metallica

cura

Legacy Member
GMotha zei:
Ik kan haast niet wachten op ne kerel die een scene maakt als hij een nageltje breekt.
da kan fucking zeer doen ze :tongue:

Gamedude zei:
En ohja, gebt wel ergens gelijk ze, ik geniet er wel van als meiskes opvallend meer naar mijn richting kijken.
lol jah, oe zout komen da ze opvallen meer naar u richting kijken

venten kijken verzekerst ook opvallend meer naar u richting :niceone:

fraCk

Legacy Member
Hellrabbit zei:
emosong \o>

"my parents think I'm gay just because they saw me kiss a guy"
rofl :lol:, die kende ik nog niet, maar ze blijven gay voor mij :p
(sry voor :offtopic:
)

GMotha

Legacy Member
Hm, deze nog niet gelezen.
Gamedude zei:
American Psycho is wel een bekende film, checkt da begin, da straalt één en al metroseksueel uit.
Hebt ge't over't totaalbeeld (dus de collega's van de psycho inbegrepen) of Christian Bale alleen?

Kweet niet of dat een positief beeld zou moeten geven, het geeft net dingen aan waarvan ge zelf zegt dat het niet metrosexueel is.

Om't allemaal even op te noemen:
Neurotisch gedrag, wedstrijden verpissen (scene van de visitekaartjes remember? Ze beseffen niet eens wat ze doen, want ze letten meer op de naam van de kleur/lettertype dan de kleur/lettertype zelf die in feite overal zo goed als hetzelfde was. Ge maakt me niet wijs dat plastronnekes het verschil tussen pakweg een arial of helvetica kunnen zien.), overdreven ijdelheid (gelinkt aan neurotisch gedrag), overduidelijk narcisme, neerkijkende attitude (kortom megalomaan), controlefreaks (dat zichzelf verzorgen daar, zelfde routine, zelfde tijden...), jaloezie, gaven meer om hun kleren dan iets anders en ze droegen nu ook weer niet kostuums waar een niet-metrosexueel niet mee zou rondlopen (mits die het geld hadden).

Stimpy

Legacy Member
Housewives, My kind of women
Don't act like a housewife
But be a housewife
Breath like a housewife
Walk like a housewife
But don't just act like a housewife
Have diner ready
Prepare yourself
Touch up your make-up
Put a ribbon in your hair and be fresh looking
He has just been with a lot of work worry people
Be a little gay, little more interesting
Prepare the children
Take a few minutes to wash the children’s hands and faces
Comb their hair, and if necessary
Change their clothes
Minimize all noise
Eliminate the noise of the washer, dryer, dishwasher, vacuum
Eliminate the noise, (quiet) paradise on earth
Try to encourage the children to be quiet
Don't greet him with problems or complaints
Don't complain if he is late for dinner
Arrange his pillow and offer to take off his shoes
Speak in a low, soft, soothing and pleasant voice
Listen to him
You may have dozens of things to tell him,
But the moment of his arrival is not the time
et him talk first
Never complain if he does not take you out to dinner or other pleasant entertainments
Like getting drunk
Yeah, just like getting drunk
Cadillac’s, Chryslers, fords, Toyotas, Mercedes
In the modern world, everyone knows the price of almost everything,
But few the value of anything
Many value the valueless, but do not price the pricelessWho can find a virtuous woman?
For her price is far above Cadillac’s, Chrysler, fords, Toyotas, Mercedes
Maybe I forgot a few brands, but then don't worry
It'll come back soon
Little good things are simply ignored
A good husband is a faithful man
A faithful man is not always a good husband
A husband today is a man who has a funky housewife
Good
Little keys open big doors
Little doors open big keys
Large crowds, huge sums of money, spectacular accidents and shocking scandals
Large crowds, huge sums of money, spectacular accidents and shocking scandals
The love for her husband is deep
She would often do things for her husband
Without ever asking him anything in return or even expecting him to know what she has done for him
However, long she has been married to her husband, she treats him with respect and tenderness
And she always dresses herself neatly and pleasantly, never extravagantly, nor vulnerable, nor Gucci or Versace
My kind of women, housewives
Respect and tenderness, respect and tenderness
To be lonely, without being alone
Is a bitter loneliness
To be alone, without being lonely
Is sweet solitude
Fresh food and cold beer
Loneliness is one of the most unnoticeable,
And yet one of the most cruel punishments,
Any human being could ever suffer
Irrespective of one's race
And the infinite joy and learning
By her example she inspires her husband to be just and kind to all people
And to live a cool and meaningful life
She greatly helps him to do more and better work
And with greater fun and energy
She makes him feel he is among the blessed of men
She is her husband's comfort and consolation
She is his source of joy and peace
A sort of joystick
Better than any drug, she is his paradise on earth
Loneliness is one of the most unnoticeable,
And yet one of the most cruel punishments,
Any human being can ever suffer
Irrespective of one's races, religion, national origin, sex and even health and wealth
I am hungry, feed me nowLoneliness is suffered by countless millions throughout the world
So damn hungry, feed me now
Solitude is quite another thing
Please lady
No buildings, no pools, no gardens, however big and expensive
Can ever replace the tender love, the true affection, the respect and cool funky feeling
That the young accord to the old, honour thy father and thy mother, and thy motorbike
Therefore, those fine housewives serve their parents in their own homes
With love, respect and devotion, fresh food and cold beers are truly among the best of Mankind
My kind of women, housewives

Gamedude

Legacy Member
GMotha zei:
Hm, deze nog niet gelezen.Hebt ge't over't totaalbeeld (dus de collega's van de psycho inbegrepen) of Christian Bale alleen?

Kweet niet of dat een positief beeld zou moeten geven, het geeft net dingen aan waarvan ge zelf zegt dat het niet metrosexueel is.

Om't allemaal even op te noemen:
Neurotisch gedrag, wedstrijden verpissen (scene van de visitekaartjes remember? Ze beseffen niet eens wat ze doen, want ze letten meer op de naam van de kleur/lettertype dan de kleur/lettertype zelf die in feite overal zo goed als hetzelfde was. Ge maakt me niet wijs dat plastronnekes het verschil tussen pakweg een arial of helvetica kunnen zien.), overdreven ijdelheid (gelinkt aan neurotisch gedrag), overduidelijk narcisme, neerkijkende attitude (kortom megalomaan), controlefreaks (dat zichzelf verzorgen daar, zelfde routine, zelfde tijden...), jaloezie, gaven meer om hun kleren dan iets anders en ze droegen nu ook weer niet kostuums waar een niet-metrosexueel niet mee zou rondlopen (mits die het geld hadden).
Nee, ik heb het alleen over de begin scene.

Gavin zei:
op school zaten er ook zo van die metro's, maar ik kon daar wel mee opschieten..vind ze grappig en al wa ge wilt
maar ze weten dat ik ze gay vind op hun "metrovlak", maar die konden daar tegen.
daar was het kot ni direct te klein van 'oe die noemt mij gay'
Kunde mij effe beschrijven hoe die gekleed waren? effe ter interesse wa gij verstaat onder metromannen op u school.

cura zei:
lol jah, oe zout komen da ze opvallen meer naar u richting kijken

venten kijken verzekerst ook opvallend meer naar u richting
Ok deze moet ge toch wel effe verduidelijken ze, gij bedoelt dus da ze naar mij kijken niet omwille van positieve redenen maar omda ze denken "haha kijkt daar?"

tis wel erg da men het grappig vind als ne man goe gekleed is... weird

Spliffsnatcher

Legacy Member
Goed geklede mannen lopen al eeuwen rond, een kostuum van lagerfeld heb ik hier ook hangen. en ik beschouw mij zeker als goed gekleed.

roze polos en metroseksueel heeft niks met goede smaak te maken, maar is gewoon een trend die moet verkopen. Net zoals bikkembergs, burberry, puta madre, scapa, enz....

Dat is allemaal goed voor de gemiddelde strandjanet, maar heeft compleet niets te maken met goede smaak. Vanwaar komt het idee trouwens dat metroseksuelen ineens de goedgekleden zijn en de rest slechtgekleed.

Een voorbeeld van goed gekleed is jonny depp, eenvoorbeeld van gay gekleed en compleet geen idee van smaak is david beckham.

Gavin

Legacy Member
Gamedude zei:
Kunde mij effe beschrijven hoe die gekleed waren? effe ter interesse wa gij verstaat onder metromannen op u school.
zoals hierboven gezegd

d&g shirtjes, gucci riemen, armani zonnebrillekes, bikkemberghs denk ik ook
puta madre zoude ze wel ni drage..ze hebbe nog enig fatsoen
maar als het in de etalages hangt, wist ik ook wie het de week/maand erop had :)
zonnebank kon ook ni ontbreken natuurlijk

Gamedude

Legacy Member
Spliffsnatcher zei:
Goed geklede mannen lopen al eeuwen rond, een kostuum van lagerfeld heb ik hier ook hangen. en ik beschouw mij zeker als goed gekleed.

roze polos en metroseksueel heeft niks met goede smaak te maken, maar is gewoon een trend die moet verkopen. Net zoals bikkembergs, burberry, puta madre, scapa, enz....

Dat is allemaal goed voor de gemiddelde strandjanet, maar heeft compleet niets te maken met goede smaak. Vanwaar komt het idee trouwens dat metroseksuelen ineens de goedgekleden zijn en de rest slechtgekleed.

Een voorbeeld van goed gekleed is jonny depp, eenvoorbeeld van gay gekleed en compleet geen idee van smaak is david beckham.
Hier blijkt weer dat er een vertekend beeld bestaat over metroseksuelen é

Waarom associeert iedereen metroseksuelen met fucking roze polos en merken als bikkenbergs enal die snob toestanden? Ja het klopt ja dat niet alleen metroseksuelen goed geklede mannen zijn, kledij is maar een onderdeel é :ironic:

terbij: er lopen toch genoeg mannen rond die slecht gekleed zijn

Gavin

Legacy Member
Gamedude zei:
Hier blijkt weer dat er een vertekend beeld bestaat over metroseksuelen é

Waarom associeert iedereen metroseksuelen met fucking roze polos en merken als bikkenbergs enal die snob toestanden? Ja het klopt ja dat niet alleen metroseksuelen goed geklede mannen zijn, kledij is maar een onderdeel é :ironic:

terbij: er lopen toch genoeg mannen rond die slecht gekleed zijn
laten we dan eens duidelijk zijn:

in uw eerste post citeert ge de wikipedia-definitie van metroseksueel:

goed gekleed: check
haren: check
cosmetica: check
kunst en cultuur: optioneel
emo: optioneel

basis is dus hieruit voor mij: veel bezig zijn met kleren (mode), kapsel, cremekes en zonnebank (kunnen we wel bij cosmetica rekene zeker?)

dus vrijwel al die scapa en puta madre gastjes :).


goed gekleed (zonder DE mode te volgen) zijn en interesse hebben in kunst en cultuur lijkt me geen aparte term van doen te hebben eigenlijk :)

post dan bvb eens iets van hoe gij rondloopt als ge wilt

Gamedude

Legacy Member
Gavin zei:
laten we dan eens duidelijk zijn:

in uw eerste post citeert ge de wikipedia-definitie van metroseksueel:

goed gekleed: check
haren: check
cosmetica: check
kunst en cultuur: optioneel
emo: optioneel

basis is dus hieruit voor mij: veel bezig zijn met kleren (mode), kapsel, cremekes en zonnebank (kunnen we wel bij cosmetica rekene zeker?)

dus vrijwel al die scapa en puta madre gastjes :).


goed gekleed (zonder DE mode te volgen) zijn en interesse hebben in kunst en cultuur lijkt me geen aparte term van doen te hebben eigenlijk :)

post dan bvb eens iets van hoe gij rondloopt als ge wilt
Ma die puberkes die gij beschrijft zijn gewoon snobs, waar wordt er gezegt dat de metroman de mode volgt om te bepalen wat hij draagt? En met mode bedoel ik dus de zogenaamde hippe merken é: bikkenbergs, D&G, gucci, ...
Wa draag ik? Gogh allesinds geen vaste merken nee, ik ga gewoon regelmatig es namiddagske allemaal kledijwinkels aflopen en rustig op men gemak met de iPod wa kijken, na 10 winkels eb'k dan mss 1 of 2 mooie/ongewone dingen gezien en koop ik die.. en die winkels die ik check gaan van fish&chips tot zara en H&M ze. Tis meer de kunst van combinatie: hoe u broek bij u schoenen past, de kleuren van u broek en trui met elkaar matchen, of de broek/trui in kwestie bij u lichaamsbouw past.

Ik ben radicaal tegen die merkkledij die nog eens marginaal duur zijn ook: tommy hillfiger, scapa, bikkenbergs.. das geen belang hecte aan goe gekleed zijn é, das gewoon rap een merk kope omda het onder de simpele mense geen mening maar een feit is geworden dat die bepaalde merken mooi zijn

Daarom da ik ook niet zo snel ga rondvertelle da ik metroman ben, meeste mensen nemen het toch veel te oppervlakkig op en denken direct aan de italiaan-in-de-straat-met-roze-spannende-body

EDIT: iemand die de belachelijke comment maakte over de trend metroman en de trend om naar TMF en JIM te kijke naar wim en pim met ne gsm van 300€ en 50cent: wa ne dikke zever zeg? Ik ben 17 en ik kijk zelden tv, als het dan tv is ist een reportage op canvas.. ik hou me wel nuttiger bezig dan da
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan