Jerryboy
Legacy Member
Jah idd, H&M heeft mooie truitjes
, daar ga ik ook. Verder gaat dat van New Yorker, WE, Coolcat en Espritt tot Shanti Bazaar en kleine onbekende winkeltjes zoals in de kammestraat in A'pen.
Scappa, puta madre, bikkenbergs en consoorten draag ik nooit. Wel jeans van Hilfiger of een shirt van armani.
Denk dat vele mensen 15 jarige snobs met "metroseksuelen" verwarren ofzo.
, daar ga ik ook. Verder gaat dat van New Yorker, WE, Coolcat en Espritt tot Shanti Bazaar en kleine onbekende winkeltjes zoals in de kammestraat in A'pen.Scappa, puta madre, bikkenbergs en consoorten draag ik nooit. Wel jeans van Hilfiger of een shirt van armani.
Denk dat vele mensen 15 jarige snobs met "metroseksuelen" verwarren ofzo.


(doe ik ook graag)
(ws niet, want ik weiger me te scheren alsk geen tijd/goesting heb bvb
