Archief - Metrosexuality

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KoenDK

Legacy Member
zit er hier iemand die een vrouwke kent
die een vervallen huis gekocht heeft, om dan helemaal zelf te renoveren?

I don't think so !!


niet éééén , géén ééééééééééén


waarom? da meiske gaat zich niet bezighouden met een beetje in de vuiligheid muren uitbreken zunne,
ze mag op die muur dagen aan een stuk kloppen, de muur zal er nog altijd staan


waarom toch altijd de rollen omkeren?
mannen zijn goed in wat ze doen
vrouwen zijn goed in wat ze doen


PUNT!




als de man al gaat beginnen strijken en kuisen en al,
dan kunnen we binnekort ons allemaal voelen zoals de vrouw in de jaren 60


:doh: :doh: :doh: :doh:




ik haat het hier in dit topic, f*cking jenetten :p



de nieuwe vrouw is ook zo een raar geval,
ze willen allemaal zelfstandig zijn, maar kunnen tijdens het uitgaan geen rondje geven want het geld is op
(of gaat integraal naar het shoppen)

en allemaal op zoek naar ne rijke man, tot dusver de 'zelfstandigheid' :s


ik blijf er bij, doe eens allemaal normaal :ironic:

KoenDK

Legacy Member
SIO zei:
omdat de maatschappij zo in elkaar zit zeker :)

en er tegen 'rebelleren', doe ma ma keb al werk genoeg azo


f*ck de maatschappij, echt waar
vroeger waren vrouwen van 140 kilogram sexy
nu zijn de vrouwkes van 40 kilogram sexy

wanneer gaat de mens nu eindelijk eens verder kijken dan de media/pers/tv :sop:

ec8or

Legacy Member
KoenDK zei:
zit er hier iemand die een vrouwke kent
die een vervallen huis gekocht heeft, om dan helemaal zelf te renoveren?

I don't think so !!


niet éééén , géén ééééééééééén


waarom? da meiske gaat zich niet bezighouden met een beetje in de vuiligheid muren uitbreken zunne,
ze mag op die muur dagen aan een stuk kloppen, de muur zal er nog altijd staan


waarom toch altijd de rollen omkeren?
mannen zijn goed in wat ze doen
vrouwen zijn goed in wat ze doen


PUNT!




als de man al gaat beginnen strijken en kuisen en al,
dan kunnen we binnekort ons allemaal voelen zoals de vrouw in de jaren 60


:doh: :doh: :doh: :doh:




ik haat het hier in dit topic, f*cking jenetten :p



de nieuwe vrouw is ook zo een raar geval,
ze willen allemaal zelfstandig zijn, maar kunnen tijdens het uitgaan geen rondje geven want het geld is op
(of gaat integraal naar het shoppen)

en allemaal op zoek naar ne rijke man, tot dusver de 'zelfstandigheid' :s


ik blijf er bij, doe eens allemaal normaal :ironic:
mss is het beter dat je nog eens terugkomt eenmaal je in het humaniora zit en je een iets bredere kijk hebt op de wereld rond je, en dan bedoel ik die buiten je (speel-/slaap)kamer.

ec8or

Legacy Member
KoenDK zei:
f*ck de maatschappij, echt waar
vroeger waren vrouwen van 140 kilogram sexy
nu zijn de vrouwkes van 40 kilogram sexy

wanneer gaat de mens nu eindelijk eens verder kijken dan de media/pers/tv :sop:
ohw ohw ohw wat een stoere taal toch allemaal. als jij vette wijven (=> 140 kg) lekker sexy vindt dan is dat toch zo? daar hoef je toch helemaal geen media of whatever bij te halen?

en 'fuck de maatschappij, echt waar', waar slaat dat nu precies op? leg eens wat meer uit wat jou precies dwars zit in deze maatschappij, want aan je taalgebruik en attitude te zien hoef je zelf helemaal nog nix te betalen/onderhouden ofzo, dus echte confrontaties met 'de maatschappij' die jouw attitude zouden kunnen voeden heb je volgens mij nog niet veel gehad.
dus maw lijkt het me eerder een wat patserig geblaat in het luchtledige, omdat het voor jou lekker stoer klinkt het jezelf te horen zeggen.

Vintage Hifi

Legacy Member
KoenDK zei:
f*ck de maatschappij, echt waar
vroeger waren vrouwen van 140 kilogram sexy
nu zijn de vrouwkes van 40 kilogram sexy

wanneer gaat de mens nu eindelijk eens verder kijken dan de media/pers/tv :sop:
Het een heeft met het ander echt bijna niets te zien. Volgens mij ben je redelijk gefrustreerd. Al jaren geen sex meer gehad, jongen?

GMotha

Legacy Member
Avilowca zei:
In bepaalde situaties, voor mij is dat het onderwijs voor anderen is dat hun job, moet je je schikken aan bepaalde regels aangaande kleding, houding en uiterlijk.
Ik heb mijn sollicitatie in mijn geel reetman t-shirt en oude jeans gedaan. Ik ben blijkbaar aangenomen geweest.

Ik heb ook "degelijke" kleding, maar ik zie niet in wat er mis is met de oude broek/t-shirt combo. Niemand kan ontkennen dat't verdomd comfortabel zit^^

cura

Legacy Member
Wa_denkte zei:
Het een heeft met het ander echt bijna niets te zien.
volges mij heeft de opvoeding er veel mee te zien, als je opgevoed wordt naar een evenbeeld van slanke supermodellen dan is de kans dat je je aangetrokken voelt tot dat soort heel groot later volges mij
en aangezien televisie tegenwoordig een belangrijke rol speelt in de opvoeding..

Spliffsnatcher

Legacy Member
@KoenDK

Geen idee hoe oud je bent maar je hebt hier het meeste realiteitszin van al.

Ik kan gerust zeggen dat 100 procent van men vriendinnen akkoord gaan met jouw stelling en hou ouder ze worden hoe meer akkoord. Vrouwen vallen op venten die voor hun galant zijn, die de spijkers in de muren kunnen kloppen die het gras afrijden, goed geld verdienen enz... En in ruil koken ze daar is graag voor enz...


Die vaste patronen bestaan al eeuwen en hoe hard men ook probeert, het zijn slechts enkele gefrustreerde manwijven die staan te roepen hey dit en hey dat. Het grootste deel van de mannen en vrouwen beseffen maar al te goed wat man of vrouw kan en niet kan.

Mijn vriendin gaat ook werken, mijn vriendin heeft ook een sociaal leven, maar no way dat die ineens het zwaar werk gaat doen. Ik help af en toe is ook in de keuken. Maar das toch allemaal vrij normaal. Dat zie ik bij men ouders ook.

Dat is allemaal het resultaat van de verschuivingen i nde maatschappij, niet meer op het land werken beter verdienen enz... EN heeft niks maar dan ook niks met een feministen te maken. Feminisme is net zoals metrosexueel een benaming om een hoop rare kwieten tevreden te stellen.

Vintage Hifi

Legacy Member
cura zei:
volges mij heeft de opvoeding er veel mee te zien, als je opgevoed wordt naar een evenbeeld van slanke supermodellen dan is de kans dat je je aangetrokken voelt tot dat soort heel groot later volges mij
en aangezien televisie tegenwoordig een belangrijke rol speelt in de opvoeding..
Zo kan je verbanden vinden in alles. De grootouders hebben vaak een grote rol in de opvoeding. Die hebben de oorlog meegemaakt. Die praten vaak over de oorlog. Dus de oorlog speelt een belangrijke rol in de opvoeding. Daarom zijn er zoveel geweldadige kinderen tegenwoordig.

Allé, beetje in het onnozel getrokken, maar soit. Ik zie wel wat je bedoelt, maar het hangt nog steeds van persoon tot persoon af hoe sterk beïnvloed door een fictief beeld op TV hij/zij wordt, en dat de opvoeding voor een groot bepaald wordt door TV, dat is niet de schuld van de maatschappij, dat is de schuld van de domme ouders van tegenwoordig. Die dan wel weer een uiteindelijk resultaat zijn van een marginale maatschappij, maar soit.. :p

cura

Legacy Member
Wa_denkte zei:
Ik zie wel wat je bedoelt, maar het hangt nog steeds van persoon tot persoon af hoe sterk beïnvloed door een fictief beeld op TV hij/zij wordt, en dat de opvoeding voor een groot bepaald wordt door TV, dat is niet de schuld van de maatschappij, dat is de schuld van de domme ouders van tegenwoordig.
ja tuurlijk hangt het af van in welke mate men beinvloedbaar is door te televisie
maar zoals nu ook duidelijk is bij die discussie over slanke modellen die niet meer toegelaten zouden worden etc.. is ook uit gebleken dat veel meisjes zich proberen te spiegelen aan deze modellen
ik zou het niet persé steken op "domme ouders", ze kunnen ook niet constant voor hun kinderen zorgen.. televisie is een goeie manier om kinderen bezig te houden
de beelden die kinderen echter zien zouden volgens mij gecensureerd moeten worden door de ouders in samenwerking met de maatschappij
je kan zomaar niet alles op de ouders steken (noch op de maatschappij)

Vintage Hifi

Legacy Member
Spliffsnatcher zei:
Ik kan gerust zeggen dat 100 procent van men vriendinnen akkoord gaan met jouw stelling en hou ouder ze worden hoe meer akkoord. Vrouwen vallen op venten die voor hun galant zijn, die de spijkers in de muren kunnen kloppen die het gras afrijden, goed geld verdienen enz... En in ruil koken ze daar is graag voor enz...
Hmmm, en die wetenschappelijke stelling heeft betrekking op uw vriendinnen, dus op een niche die toepasselijk is op 0,0000000001% van de totale bevolking? Way to go om daar een conclusie uit te trekken!

Waarom zijn vrouwen die zwaar werk willen/kunnen doen feministen/manwijven? En mannen die eens wat vaker koken, in het huishouden werken, ... dadelijk *********? En steek het dan allemaal maar weer op de maatschappij. Dat is blijkbaar de mode. Ooit al eens gedacht dat de maatschappij verandert omdat het er vroeger slecht aan toe ging? Mag ik u er misschien aan herinneren dat de jaren '60, de golden sixties, vooral te danken zijn aan de massale opkomst van de vrouw qua arbeid, ed.?

GMotha

Legacy Member
Spliffsnatcher zei:
En in ruil koken ze daar is graag voor enz...
Alsof koken een rotjob/vrouwenwerk is^^
Da's nu één van die noodzakelijke taken waar ik me mee amuseer, en waarschijnlijk zijn er meer dan genoeg mensen die hetzelfde denken.

Het enige wat belangrijk is bij een koppel/gezin: compromissen.

Vintage Hifi

Legacy Member
cura zei:
televisie is een goeie manier om kinderen bezig te houden
de beelden die kinderen echter zien zouden volgens mij gecensureerd moeten worden door de ouders in samenwerking met de maatschappij
Ik vind het een beetje kortzichtig om direct aan te nemen dat de televisie slecht is. Dat is hetzelfde als kinderen verbieden van om zekere leeftijd op Internet naar "vieze plaatjes" te kijken. Zo ontstaan er alleen maar taboo's dat die kinderen aannemen dat ze dit en dat niet mogen omdat het slecht is.

De televisie heeft mij vroeger alleen maar goede dingen bijgebracht. Ik kan alvast zeggen dat mijn taalgevoel voor Engels/Duits een groot voordeel heeft gehad dankzij Engelse/Duitse (soit, Luxemburgse) TV. En ik denk nu niet bepaald dat de uren die ik naar de tekenfilms/kinderprogramma's keek opwegen in mijn opvoeding tegen de paar keer dat ik andere, slechtere dingen zag, zoals geweld, sex, ed.

Kurobu

Legacy Member
KoenDK zei:
zit er hier iemand die een vrouwke kent
die een vervallen huis gekocht heeft, om dan helemaal zelf te renoveren?

I don't think so !!


niet éééén , géén ééééééééééén

mijn nicht is profesioneel bezig met afbraak werken ;)
en zo zijn er nog meer ..
je moet duidelijk eens u ogen OPEN doen



waarom? da meiske gaat zich niet bezighouden met een beetje in de vuiligheid muren uitbreken zunne,
ze mag op die muur dagen aan een stuk kloppen, de muur zal er nog altijd staan

als jij vrouwen zo zwak ziet, dat ze nog geen muur kunnen uitbreken.
dan ben jij echt slecht bezig.


waarom toch altijd de rollen omkeren?
mannen zijn goed in wat ze doen
vrouwen zijn goed in wat ze doen

het is nu eenmaal zo dat tijden veranderen, en maar goed ook.
anders waren we allemaal zo opervlakkig en simpel als u



PUNT! we gaan nog verder, u mening houd totaal geen steek




als de man al gaat beginnen strijken en kuisen en al,
dan kunnen we binnekort ons allemaal voelen zoals de vrouw in de jaren 60

dus vrouwen thuis en man werken. man moet voeten ondertafel schuiven, geld binnen bregen.
en optijd en stond eens zijn vrouw goed neuken en antins geld geven. en dan is de vrouw gelukkig ?
fuck off kerel ;)


:doh: :doh: :doh: :doh:




ik haat het hier in dit topic, f*cking jenetten :p

dan mss wel janetten, maar allesinds niet zo boers ;)



de nieuwe vrouw is ook zo een raar geval,
ze willen allemaal zelfstandig zijn, maar kunnen tijdens het uitgaan geen rondje geven want het geld is op
(of gaat integraal naar het shoppen)

met u manier van denken is het normaal dat je enkel zo een vrouwen kent ;)
leer mensen kennen.


en allemaal op zoek naar ne rijke man, tot dusver de 'zelfstandigheid' :s

:wtf:


ik blijf er bij, doe eens allemaal normaal :ironic:

met u als voorbeeld is dit moeilijk


komaan kerel.
alles wat hier staat kun je gewoon niet menen

cura

Legacy Member
Wa_denkte zei:
Ik vind het een beetje kortzichtig om direct aan te nemen dat de televisie slecht is. Dat is hetzelfde als kinderen verbieden van om zekere leeftijd op Internet naar "vieze plaatjes" te kijken. Zo ontstaan er alleen maar taboo's dat die kinderen aannemen dat ze dit en dat niet mogen omdat het slecht is.
kinderen moeten gewoonweg beschermd worden van bepaalde dingen, voor alles is een (plaats en) tijd..
als je kinderen volledige vrijheid gaat geven zal het zoiezo slecht aflopen volgens mij, ik ben persoonlijk geen voorstander van al die 14 jarigen die zo vlug mogelijk sex willen en rondlopen als hoertjes.. ik kan me niet inbeelden hoe ik zou reageren als mijn dochter later zo zou willen kleden..

Wa_denkte zei:
De televisie heeft mij vroeger alleen maar goede dingen bijgebracht. Ik kan alvast zeggen dat mijn taalgevoel voor Engels/Duits een groot voordeel heeft gehad dankzij Engelse/Duitse (soit, Luxemburgse) TV. En ik denk nu niet bepaald dat de uren die ik naar de tekenfilms/kinderprogramma's keek opwegen in mijn opvoeding tegen de paar keer dat ik andere, slechtere dingen zag, zoals geweld, sex, ed.
ja vandaar dat ik ook "pleit" voor een censuur voor kinderen eh, televisie heeft mij ook veel bijgeleerd
maar ik weet van mezelf dat ik redelijk beinvloedbaar ben (geweest) door televisie
ik val op veel slankere meisjes dan veel van mijn vrienden en leg eisen tov meisjes veel te hoog, zowel lichaamelijk als geestelijk
ik heb ook onrealistisch romantische verwachtingen van een relatie waardoor ik nooit lang geinteresseert kan blijven binnen een relatie tenzij alles perfect loopt zoals in al die romantische films die we te zien krijgen

Vintage Hifi

Legacy Member
Maar ben je zeker dat dat allemaal ligt aan de TV? Ben je dan zo beïnvloed geweest door de TV?

Enfin, ja, natuurlijk moeten kinderen op een bepaalde leeftijd pas toegelaten worden tot sommige beelden of dingen. Ik vind dat de jeugd van tegenwoordig ook verkeerd bezig is, met op hun 12 jaar ontmaagd te zijn, rondlopen in kleding die 19-jarige ook zouden dragen en op jongere leeftijd al 'grof' doen. Maar dat ligt volgens mij aan een veel te vrije opvoeding. Alternatieve opvoeding.

Nee, doe mij maar later een strenge, maar rechtvaardige opvoeding. Dat heb ik ook genoten en dat heeft me toch geen windeieren gelegd.

zotteluc

Legacy Member
wie had gedacht dat de dag zou komen dat ik zou zeggen:
"@hmgdgrdinges: dikke vette 2nd!!"
al dat lege gewauwel over hoe je aan maatschappelijke normen moet voldoen dmv je classy outfit is imo zielig.
draag gewoon de kleren waarin je je goed voelt, omdat je je er goed in voelt en niet omdat het huidige modebeeld dat toevallig voorschrijft.

Vintage Hifi

Legacy Member
zotteluc zei:
draag gewoon de kleren waarin je je goed voelt, omdat je je er goed in voelt en niet omdat het huidige modebeeld dat toevallig voorschrijft.
Wauw, de revelatie van de eeuw.
Ja, dat weet iedereen onderhand wel. Maar er is een groot verschil tussen de mode volgen/merkkledij kopen en u kleden als een schooier, hé. Ik heb hier zo het gevoel dat hier op dit Discussieforum nogal vaak zwart/wit wordt gedacht. Het is ofwel A of B, maar van C hebben we nog nooit gehoord, laat staan een combinatie van de 2. :x

Kurobu

Legacy Member
ik denk dat dit meer te maken heeft met oudere vrienden of broers en zussen of dergelijke.
ze doen wat ze zien van mensen waarvan ze denken dat het goed is.

ouders hun taak moet dan zijn om heb duidelijk te maken dat dit niet goed is en dergelijke.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan