KoenDK
Legacy Member
zit er hier iemand die een vrouwke kent
die een vervallen huis gekocht heeft, om dan helemaal zelf te renoveren?
I don't think so !!
niet éééén , géén ééééééééééén
waarom? da meiske gaat zich niet bezighouden met een beetje in de vuiligheid muren uitbreken zunne,
ze mag op die muur dagen aan een stuk kloppen, de muur zal er nog altijd staan
waarom toch altijd de rollen omkeren?
mannen zijn goed in wat ze doen
vrouwen zijn goed in wat ze doen
PUNT!
als de man al gaat beginnen strijken en kuisen en al,
dan kunnen we binnekort ons allemaal voelen zoals de vrouw in de jaren 60
:doh: :doh: :doh: :doh:
ik haat het hier in dit topic, f*cking jenetten
de nieuwe vrouw is ook zo een raar geval,
ze willen allemaal zelfstandig zijn, maar kunnen tijdens het uitgaan geen rondje geven want het geld is op
(of gaat integraal naar het shoppen)
en allemaal op zoek naar ne rijke man, tot dusver de 'zelfstandigheid'
ik blijf er bij, doe eens allemaal normaal :ironic:
die een vervallen huis gekocht heeft, om dan helemaal zelf te renoveren?
I don't think so !!
niet éééén , géén ééééééééééén
waarom? da meiske gaat zich niet bezighouden met een beetje in de vuiligheid muren uitbreken zunne,
ze mag op die muur dagen aan een stuk kloppen, de muur zal er nog altijd staan
waarom toch altijd de rollen omkeren?
mannen zijn goed in wat ze doen
vrouwen zijn goed in wat ze doen
PUNT!
als de man al gaat beginnen strijken en kuisen en al,
dan kunnen we binnekort ons allemaal voelen zoals de vrouw in de jaren 60
:doh: :doh: :doh: :doh:
ik haat het hier in dit topic, f*cking jenetten
de nieuwe vrouw is ook zo een raar geval,
ze willen allemaal zelfstandig zijn, maar kunnen tijdens het uitgaan geen rondje geven want het geld is op
(of gaat integraal naar het shoppen)
en allemaal op zoek naar ne rijke man, tot dusver de 'zelfstandigheid'
ik blijf er bij, doe eens allemaal normaal :ironic:



