Vintage Hifi
Legacy Member
Oké, nu heb ik er genoeg van. Waarom, in godsnaam, denkt heel dit verdomde forum in zwart/wit? Het is ofwel onverzorgd rondlopen als een halve schooier, ofwel zalfkes, poedertjes en make-up op uw gezicht smeren.
Ik sta 's morgens de benodigde tijd voor de spiegel (tanden poetsen, wat water in m'n gezicht, haar kammen en zien of m'n kleren goed zitten) ... mag ik dat niet, ben ik dan een jeannet? Dan liever een jeannet als sommige mensen, waarvan ik denk dat ze elke spiegel uit hun huis hebben verbannen en er bijgevolg uitzien alsof ze net WOII hebben meegemaakt. Ik bedoel, er is een gulden middenweg. Dat is er altijd.
Ik heb trouwens mijn meisjes liefst au naturel, zonder schmink en overdreven haartooi, etc.. Zijn dat daarom dan ook direct manwijven, als zij hun niet zo extreem opdirken?
Please... :ironic:
Ik sta 's morgens de benodigde tijd voor de spiegel (tanden poetsen, wat water in m'n gezicht, haar kammen en zien of m'n kleren goed zitten) ... mag ik dat niet, ben ik dan een jeannet? Dan liever een jeannet als sommige mensen, waarvan ik denk dat ze elke spiegel uit hun huis hebben verbannen en er bijgevolg uitzien alsof ze net WOII hebben meegemaakt. Ik bedoel, er is een gulden middenweg. Dat is er altijd.
Ik heb trouwens mijn meisjes liefst au naturel, zonder schmink en overdreven haartooi, etc.. Zijn dat daarom dan ook direct manwijven, als zij hun niet zo extreem opdirken?
Please... :ironic:



Nu zie ik er 'smaakvol' uit