Archief - Metrosexuality

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vintage Hifi

Legacy Member
KoenDK zei:
trouwens, je veralgemeent voetballers, maar niemand mag gays en metrosexuals veralgemenen :/
Met het verschil dat ik het niet serieus meen, terwijl jij dat duidelijk wél doet. Het blijft toch moeilijk voor sommige mensen om subtiele humor te ontdekken.

Avondland

Legacy Member
Arifiene zei:
dat moet zowat de stomste vergelijking zijn die ik hier al gelezen heb.
die vent heeft tonnen vol geld, en gij denkt dat ze voor em vallen door zen sex-appeal, zen kapsel, zen al dan niet mooie huid etc?
even realistisch, die gast kan elk moment doodstuiken, en ze hopen gewoon op een plaatsje in zijn testament ;)
In een interview leek het nochtans dat het een vrij viriel manneke was die zijn 'vrouwen' op tijd en stond kon bevredigen. Nuja, het geld kan zeker meetellen maar naar verluid zou Hugh Heffner zeer charmant zijn.

Maar het staat buiten kijf dat den Hugh niet te vergelijken valt met gewone mannen.

Yo-Han

Legacy Member
Iedere man is viriel hoor,de wilskracht moe er gewoon zijn :D
ps cultuur is idd meer dan 3 woorden ..maar het is de media die 1 woord uitvind voor een 'type' man hé

FuLcRuM

Legacy Member
Hoe deze topic aan mijn oog kunnen ontsnappen is snap ik niet goed maar soit...

Ik ben een overtuigd Metroseksueel ja en ik ben er fier op :p

Project Loony

Legacy Member
Ach kom, ieder zijn meug.

Doch om eerlijk te zijn vind ik verwijfde mannen meestal een beetje ergerlijk.

En nu zijn de poppen waarschijnlijk aan het dansen. >_>

Vintage Hifi

Legacy Member
Wat versta je onder verwijfde mannen? Mannen die hun gevoelens kunnen uiten, of mannen die rondlopen met een handtas? :p

Dirty_Col

Legacy Member
Wa_denkte zei:
Wat versta je onder verwijfde mannen? Mannen die hun gevoelens kunnen uiten, of mannen die rondlopen met een handtas?



De gemiddelde modeontwerper >_>

Timmos

Legacy Member
mannen die boeren noch scheten laten zijn verwijfd :p

:unsure:

ik laat boeren en scheten

boogje

Legacy Member
Wa_denkte zei:
Wat versta je onder verwijfde mannen? Mannen die hun gevoelens kunnen uiten, of mannen die rondlopen met een handtas? :p

volgens mij bedoelt ie, net zoals ik mij daar ook aan erger, zo'n mannen :

- " Oh my god! volgens mij staat een stukje van mijn haar niet goed! speigel!spiegel!snel!:cry: "
- * krijgen een spatje water op hun broek* " iee! da's wel een nieuwe broek eh! *zaag*zaag*:cry: "

en nog zo van die imo belachelijke trekjes:sop:

Vintage Hifi

Legacy Member
Ja, oké. Het stereotiep verwijfde man dus. Maar dat heeft volgens mij weinig te zien met het gros van metrosexuelen/übersexuelen. Dat is eerder de stereotiepe minderheid, zoals bij homo's ook niet allemaal van die "oeh my gowd, I'm sooo gay" zijn.

Starrk

Legacy Member
Dus als je een androgyn uiterlijk hebt en je hecht nogal belang aan voorkomen en hygiëne noemen ze je nu al metroseksueel?

Wat als je er als een boertige 4e provinciale supporter eruit ziet die hem geen moer kan schelen hoe hij eruit ziet en nog liefst zijn lichaamsgeur 2 dagen na aanwezigheid kan ruiken?

Mensen moeten ook alles cathegoriseren.

@Arifiene: waar werk je? meteen uw fashion zintuig op de proef stellen!

edit:

De letterlijke vertaling van 'metroseksualiteit' is dus een seksuele voorkeur voor moeders

Iemand die nooit uit zijn oedipuscomplex is geraakt dus?

of een milf-hunter :unsure:

Vintage Hifi

Legacy Member
DekadeZ, dat is het zwart/wit denken op dit forum, get used to it. ;)

Avondland

Legacy Member
boogje zei:
volgens mij bedoelt ie, net zoals ik mij daar ook aan erger, zo'n mannen :

- " Oh my god! volgens mij staat een stukje van mijn haar niet goed! speigel!spiegel!snel!:cry: "
- * krijgen een spatje water op hun broek* " iee! da's wel een nieuwe broek eh! *zaag*zaag*:cry: "

en nog zo van die imo belachelijke trekjes:sop:
Erg triestig dat er zo'n mensen bestaan. Gaat met zo'n mannen naar de oorlog ... :D

Project Loony

Legacy Member
Mja, dat soort verwijfdheid bij vrouwen vind ik even erg hoor.

boogje

Legacy Member
Avondland zei:
Erg triestig dat er zo'n mensen bestaan. Gaat met zo'n mannen naar de oorlog ... :D

ik ken zo'n mensen, en da zijn dan nog zo de "populaire":ironic:

om ziek van te worden :naughty:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan