Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lord Roel zei:een man mag zich al nimmer onderhouden (huid verzorgen, haar goed hebben) zonder dat men er van zegt dat hij metroseksueel is?
ik kom ook ni buiten als m'n haar ni goed ligt, ik spuit ook reuk als ik buitenkom... ben ik daarom verwijfd?
ik vind het gewoon beter dat ik verzorgd overkom...
DekadeZ zei:Net wat ik ook bedoelde, en wat ik zelf ook doe.
Als mijn haar niet deftig ligt pruts ik zo lang tot het wel zo is, en anders een mutsje op (zo eentje als die metroseksuele ital-belgische charmezanger)
Heeft niets te maken met sexualiteit, eerder met persoonlijke hygiëne en sociale druk
Volgens sommige hier wel. Want als je er niet zo uitzie, conformeer je jezelf aan de maatschappij en dan ben je fout bezig. Oe! :ironic:Lord Roel zei:ge moet er toch ni uitzien gelijk ne clochaard (sorry voor de karikatuur) om nen echte vent te zijn eh? :')
Wa_denkte zei:Volgens sommige hier wel. Want als je er niet zo uitzie, conformeer je jezelf aan de maatschappij en dan ben je fout bezig. Oe! :ironic:
Project Loony zei:Kom zeg, trek het anders even in het belachelijke.
Iedereen die overdreven met uiterlijk bezig is, vind ik fout bezig. Verdorie, lees misschien eens de krant in plaats van een half uur aan een stuk voor de spiegel dat ene haartje even lekker plat te leggen met een kwak gel of iets dergelijks.
Er stond 'overdreven', mijn beste.Lord Roel zei:ik lees dagelijks m'n krant, ik kijk dagelijks naar het nieuws, ik lees dagelijks dit forum, ik bekijk dagelijks de site van de VRT en ik leg dagelijks m'n haar goed! alsof da ni te combineren valt? :ironic:
Yo-Han zei:Tjah als ge gaat gaan vergelijken ben ik volgens de zogenaamde norm wel een stuk metreosexueel..maar aan de andere kant laat ik soms een boer TERWIJL ik een scheet laat!
op een feesje ben ik meestal den eerste die het voze danske inzet...Project Loony zei:Er stond 'overdreven', mijn beste.
)Tien minuten voor de spiegel staan is nu ook weer niet overdreven, neen. Waar ik al heel de tijd op doel zijn mensen voor wie het uiterlijk kennelijk de belangrijkste troef is.Lord Roel zei:wa noemt gij overdreven? ik sta een goeie 10 minuten voor de spiegel voor m'n haar (als ik tijd heb)
ik smeer m'n armen en gezicht in met ne creme (of heel m'n lijf als ik tijd & zin heb)
ik probeer m'n baardgroei zo goed mogelijk binnen de lijntjes te houden.
en bla bla
is da overdreven bezig zijn?
Project Loony zei:Tien minuten voor de spiegel staan is nu ook weer niet overdreven, neen. Waar ik al heel de tijd op doel zijn mensen voor wie het uiterlijk kennelijk de belangrijkste troef is.

Doe gewoon waar je je goed bij voelt, wat kan mij dat bommen of je nu crème op je gezicht smeert of niet! (ps ik ben niet 'metroseksueel' moest iemand het zich afvragen
)
ad:
Terrorist_Hell zei:Persoonlijk vind 'k mannen/vrouwen die zich insmeren met huidcrèmes, gewoon voor hun 'uiterlijk', erover. Dit geldt ook voor mascara, etc. Dat ge gel in je haar wilt doen, ja ok, maar sommigen overdrijven ook daar weer in. Ik scheer me pas om de 2 weken, heb dan al redelijk wat baardhaar staan, maar ik voel me prima zo. Dan loop 'k rond in 't stad met korte broek, sleffers en 'n oude t-shirt. Dat gevoel op dat moment is heel anders dan wanneer je chique en deftig over straat wandelt. Van 't ene voel je je vrij en zie je iedereen als gelijkwaardig, van 't andere zie je mensen eerder als onderdanen. Gewoon maar door andere kleren aan te trekken.
