Terrorist_Hell
Legacy Member
1) Ja, iedere job kan zwaar zijn. Het hangt er gewoon vanaf hoe je met je emoties omgaat. Dit is eigenlijk 'n zwak excuus om 'n klant niet vriendelijk te behandelen. 'n Glimlach kan je altijd en overal geven, zolang 't maar met liefde is. Ik zou dit persoonlijk doen, omdat 't liefdevol is om voor mensen te leven.Kurobu zei:ooit gedacht dat verkopers het enorms zwaar kunnen hebben ?
waarom erover ? omdat jij het niet nodig hebt en niet doet ?
ik zou het niet kunnen mij maar om de 2 weken scheren...
enuh.. grote zever dat als je " deftig " gekleed loopt iedereen als onderdanen bekijkt. wat weet jij in hemelsnaam wat er in 100000000 mensen hun hoofd omgaat ?
jij voelt u goed op u manier versta ik duidelijk.
versta jij dan eens dat wij ons goed voelen op onze manier.
zwart/wit.. niet meer en niet minder hierad:
2) Het is erover omdat je het niet nodig hebt. Je lichaam is op zich al 'n prachtig stuk engineering, dat geen hulp van buitenuit nodig heeft om er goed uit te zien. Iedereen heeft verschillende kenmerken, en ik geef echt geen reet of je nu 'n droge of vette huid hebt. Ik ben dan ook blij dat 'k niet samen ben met iemand die hierom geeft.
3) Waarom zou je het niet kunnen? Hoelanger je wacht van scheren, hoe trager de haren terugkomen. Je beter willen ogen dan je bent, is 'n zwak excuus. Je gaat je niet slechter voelen ze als je nu die baard wat laat staan, integendeel, je zult inzien dat mensen nogal hypocriet kunnen doen. Daarom dat 'k me ook niet goed voel op familiefeesten e.d. waar iedereen zich op z'n beste wil tonen.
4) Als je met chique kledij rondloopt voel je je automatisch 'beter'. 't Zit allemaal in je hoofd ze die dingen, aangezien 't er ingepompt wordt door de media. Ik probeer dat van me af te zetten.
5) Er zijn zekere basissen die we goed kunnen gebruiken zoals kledij, verse voeding, 'n woonst, etc. maar er zijn veel meer nutteloze zaken, zoals jij die opnoemt. Gelukkig zijn zit niet in die laatste. Dat idee van "ik ben minderwaardig omdat ik dit of dat draag/eet/doe/whatever" moet dringend eruit bij de mensen. Kijk maar 'ns rond...
Er zit wel degelijk 'n kern van waarheid in de punten die ik opsom, en die je onmogelijk kunt ontkennen. Zoniet, ben je enorm gemanipuleerd door buitenaf, en luister je maar al te weinig naar jezelf. Dit is mijn conclusie na mijn 20 jaar bestaan op deze planeet.
ad:


), tegen veroudering, tegen oneffenheden, voor soepele huid, etc.