Wa_denkte zei:
Hoe bekrompen van jou. Metalheads zijn ook mensen, en bovendien zijn het vaak véél toffere/socialere mensen dan pakweg emo's, indie's, gabbers, etc.., als we dan toch gaan veralgemenen.
Never judge a book by its cover. Dat blijkt erg moeilijk in deze tijd.
Zo is iedereen bekrompen of toch een groot deel uit de bevolking. Jij zegt dat hij bekrompen is maar begint zelf andere 'groepen' op te noemen. Wat maakt jou dan minder bekrompen dan hem.
Ik zeg het anders, in elke groep heb je leuke/goede/aangename mensen en je hebt dan weer de mensen die het voor die andere 'verbrodde'. Iedereen veralgemeend gewoon te veel.
Ken veel gabbers dat echt zalige mannen zijn, maar dan heb je er ook van die aggro's. Ik ken veel snobs die tof zijn maar dan heb je er die weer mega veel show hebben. Ik ken emo's die aangenaam zijn om mee om te gaan en te babbelen en dan je emo's die weer zich zo rot gedragen en de wereld verafschuwen. Hell, je hebt satanisten, christelijke, moslims, boedhisten, en in elk van die groepen heb je wel mindere of betere kanten.
Je mag niet vergeten, dat elk individueel ook een eigen karakter heeft en dat dat niet en het is dat karakter dat vormgeeft aan een levenswijze (grotendeels). Dus als er iemand in een bepaalde groep is met een rot karakter dan bedoeld dat dat heel die groep ZO is? Dat is bekrompen zijn.