Arcan
Legacy Member
Wa_denkte zei:Ik heb geen problemen met zijn mening, maar met de manier waarop hij ze uitdrukt.
Hij zou willen slaan op mensen die zich anders gedragen. Wat voor een attitude is dat voor een 20-jarige?
manmanman, dat is figuurlijk. Begrijpend lezen jongeman.
@gavin, vandaag nog maar in het Nieuwsblad gezien dat de jeugd maar onverdraagzamer wordt



]