Archief - Metrosexuality

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arcan

Legacy Member
Wa_denkte zei:
Ik heb geen problemen met zijn mening, maar met de manier waarop hij ze uitdrukt.

Hij zou willen slaan op mensen die zich anders gedragen. Wat voor een attitude is dat voor een 20-jarige?

manmanman, dat is figuurlijk. Begrijpend lezen jongeman.

@gavin, vandaag nog maar in het Nieuwsblad gezien dat de jeugd maar onverdraagzamer wordt :p

Vintage Hifi

Legacy Member
F/-\nTa$Y zei:
Aja, juist, dat was echt héél serieus bedoelt. Enzo.
Mijn god, je zou toch verwachten van iemand van 20 jaar dat hij een beetje verder kan zien dan dat zijn neus lang is.

Wees jezelf en de massa zal veel kleurrijker zijn.
Nu spreek je jezelf tegen. Als iemand homo is, dan is hij zichzelf. Maar dan hoort hij bij de groep "homo's", dus dat mag hij niet?

Die groepen zorgen juist voor het kleurrijk zijn van de massa, want het helpt mensen ideeen/gevoelens uit te drukken die voor hun belangrijk zijn, in groep. Je moet begrijpen, een echte "Gothic" zijn draait niet om die kleding, maar om een gedachtengoed. Net zoals de Punkers, de Rockers, etc... De kleding is maar de verpakking.

Vintage Hifi

Legacy Member
F/-\nTa$Y zei:
manmanman, dat is figuurlijk. Begrijpend lezen jongeman.
Oh, daar moet jij vooral over beginnen.
Hitler! Boe! Nazi!

De agressie droop van uw originele post over metro/homosexualiteit af. Nu moet je jezelf niet gaan verbloemen door te zeggen dat het figuurlijk was of dat je je "karikaturaal" uitdrukte. Dan had je maar 2x moeten denken voor dat je het oorspronkelijk schreef. Het is gewoon geen manier om zo je mening uit te drukken. Zo ga je nog véél boel krijgen in je latere leven, door zo onbeschoft je mening rond te strooien.

Arcan

Legacy Member
Wa_denkte zei:
Oh, daar moet jij vooral over beginnen.
Hitler! Boe! Nazi!

De agressie droop van uw originele post over metro/homosexualiteit af. Nu moet je jezelf niet gaan verbloemen door te zeggen dat het figuurlijk was of dat je je "karikaturaal" uitdrukte. Dan had je maar 2x moeten denken voor dat je het oorspronkelijk schreef. Het is gewoon geen manier om zo je mening uit te drukken. Zo ga je nog véél boel krijgen in je latere leven, door zo onbeschoft je mening rond te strooien.
Je hebt echt veel moeite op mee te zijn met de discussie blijkbaar.
Over die zever van Nazi's zou ik anders niet gereageerd hebben. Maar het was een stek tegenover jou, omdat je zelf opgaat lik de melk.
Ik zal in het vervolg dan ook gn te moeilijke vergelijkingen gebruiken aangezien je daar duidelijk veel moeite mee hebt.

En ik blijf erbij, ik heb echt wel iets tegen metro-sexuelen. Niet bepaald tegen gays. Maar ik heb je wss al uitgelegd waarom :)

Vintage Hifi

Legacy Member
F/-\nTa$Y zei:
Je hebt echt veel moeite op mee te zijn met de discussie blijkbaar.
Over die zever van Nazi's zou ik anders niet gereageerd hebben. Maar het was een stek tegenover jou, omdat je zelf opgaat lik de melk.
Ik zal in het vervolg dan ook gn te moeilijke vergelijkingen gebruiken aangezien je daar duidelijk veel moeite mee hebt.
Wat voor zever is dat nu?

Kijk, je moet het niet op mij gaan steken als je argumenten nu al op zijn om je fantastische stelling te onderbouwen. Je geeft jezelf overigens veel te veel krediet, dat je denkt dat je wereldse vergelijkingen hebt opgebouwd en fantastische steken kunt geven.

Ik heb geen problemen met deze discussie, als je je een beetje bij de feiten houdt, en niet een beetje met ander dingen met de haren er bij gaat trekken. Die vergelijking met nazisme was puur spottend bedoeld, niet meer, niet minder.

Deefees

Legacy Member
Wa_denkte zei:
Hoe bekrompen van jou. Metalheads zijn ook mensen, en bovendien zijn het vaak véél toffere/socialere mensen dan pakweg emo's, indie's, gabbers, etc.., als we dan toch gaan veralgemenen.

Never judge a book by its cover. Dat blijkt erg moeilijk in deze tijd.
Yeah right.. Die fameuze metalheads hebben toch afgedaan voor mij oor. Meestal met die doodskopjes en die satan dingen.. en dan die toffe armbandjes met om ter grootste punter der op.
Kzeg ni dat er daar geen "toffe" mensen tussen zitten, maar die manier van kledij en die manier van denken vind ik al nie tof, dus tzou me al verbazen moest ik met die mensen overeen komen.

Twee weken geleden stond ik aan te schuiven aan een attractie in six flags en er stonden zo'n tiental "metalheads" voor me. Beginnen ze daar nie weed te smoren en elkaar blows te geven zeker? Asjeblieft zeg, ten midden van al da volk, al die mensen met kleine kinderen bij zich. Doe toch eens normaal.

Terrorist_Hell

Legacy Member
F/-\nTa$Y zei:
Het stoort mij gewoon enorm dat mensen zich zo opstellen (mannen met vrouwelije trekken, metals, gothics,...) gewoon om zich af te scheiden van de rest van de maatschappij en om die aandacht te verkrijgen door henzelf belachelijk te maken.
Ik volg je mening.

Arcan

Legacy Member
Wa_denkte zei:
Wat voor zever is dat nu?

Kijk, je moet het niet op mij gaan steken als je argumenten nu al op zijn om je fantastische stelling te onderbouwen. Je geeft jezelf overigens veel te veel krediet, dat je denkt dat je wereldse vergelijkingen hebt opgebouwd en fantastische steken kunt geven.

Ik heb geen problemen met deze discussie, als je je een beetje bij de feiten houdt, en niet een beetje met ander dingen met de haren er bij gaat trekken. Die vergelijking met nazisme was puur spottend bedoeld, niet meer, niet minder.
ik probeer je juist duidelijk te maken dat ik WIST da't die vegelijking met nazi's een veralgemening was en dat die wss ook spottend was.
Ik moet hier niets bewijzen, ik heb gewoon mijn mening gegeven en jij bent dan zwaar in de aanval gekeerd tegen mijn stellingen :)


voor iedereen: er bestaat een fantastisch episode van South Park betreffende metro-sexuelen: "South Park is gay" echt geniaal.

Vintage Hifi

Legacy Member
In de aanval <> tegenargumenten geven. Dat over Nazisme was nu niet bepaald een tegenargument, toegegeven, maar ik had zo een beetje het gedacht dat daar een tegenargument aan dovemansoren zou vallen. En een spottende opmerking over Nazisme brengt het vuur weer aan het wakkeren. Missie geslaagd.

Knuppel in het hoenderhok:
Je spreekt over dat jongeren onverdraagzamer worden alsof dat iets slecht is, terwijl je jezelf alles behalve verdraagzaam opstelt tegenover metrosexuelen, gothics, metallers, gabbers, etc...

Contradictio in terminis?

Vintage Hifi

Legacy Member
sudden_striker zei:
Yeah right.. Die fameuze metalheads hebben toch afgedaan voor mij oor. Meestal met die doodskopjes en die satan dingen.. en dan die toffe armbandjes met om ter grootste punter der op.
Kzeg ni dat er daar geen "toffe" mensen tussen zitten, maar die manier van kledij en die manier van denken vind ik al nie tof, dus tzou me al verbazen moest ik met die mensen overeen komen.

Twee weken geleden stond ik aan te schuiven aan een attractie in six flags en er stonden zo'n tiental "metalheads" voor me. Beginnen ze daar nie weed te smoren en elkaar blows te geven zeker? Asjeblieft zeg, ten midden van al da volk, al die mensen met kleine kinderen bij zich. Doe toch eens normaal.
Bullshit, veralgemeningen en nog meer bullshit.
"Satan & doodskopjes", asjeblieft seg. Het gros van de metalheads zijn intelligente, openminded mensen. Waar jij het over hebt zijn waarschijnlijk het soort dat het puur om het imago te doen heeft. Zo zijn er in élke groep mensen. Precies of elke gabber slikt pillen, elke hippie rookt weed en elke Johnny rijdt met een getunede Seat Ibiza.

Vintage Hifi

Legacy Member
F/-\nTa$Y zei:
voor iedereen: er bestaat een fantastisch episode van South Park betreffende metro-sexuelen: "South Park is gay" echt geniaal.
Eens zien. SouthPark is altijd geniaal. :D

Deefees

Legacy Member
Wa_denkte zei:
Bullshit, veralgemeningen en nog meer bullshit.
"Satan & doodskopjes", asjeblieft seg. Het gros van de metalheads zijn intelligente, openminded mensen. Waar jij het over hebt zijn waarschijnlijk het soort dat het puur om het imago te doen heeft. Zo zijn er in élke groep mensen. Precies of elke gabber slikt pillen, elke hippie rookt weed en elke Johnny rijdt met een getunede Seat Ibiza.
Ohja, kga stoppen met deze discussie. Theeft geen zin, jij bent er zelf 1 van. Maar tis toch vreemd dak altijd zulke mensen de domme dingen zie doen..

En ja, alle hippie's roken weed. :)

ng

Legacy Member
sudden_striker zei:
Yeah right.. Die fameuze metalheads hebben toch afgedaan voor mij oor. Meestal met die doodskopjes en die satan dingen.. en dan die toffe armbandjes met om ter grootste punter der op.
Kzeg ni dat er daar geen "toffe" mensen tussen zitten, maar die manier van kledij en die manier van denken vind ik al nie tof, dus tzou me al verbazen moest ik met die mensen overeen komen.

Twee weken geleden stond ik aan te schuiven aan een attractie in six flags en er stonden zo'n tiental "metalheads" voor me. Beginnen ze daar nie weed te smoren en elkaar blows te geven zeker? Asjeblieft zeg, ten midden van al da volk, al die mensen met kleine kinderen bij zich. Doe toch eens normaal.

doodskoppen en satan dingen.... klinkt precies gelijk die aflevering van telefacts (ofzo) over de "gothic cultuur".
Ze zien niki nen t-shirt me iets apart op en het kan direct al niet hoor.

En wat is er mis met eens weed roken, als die dat nu graag doen laat ze dan doen é.
De meeste mensen weten toch niet hoe weet ruikt als je het rookt. Dus ze zullen het ni eens doorhebben.

Deefees

Legacy Member
night ghost 128 zei:
doodskoppen en satan dingen.... klinkt precies gelijk die aflevering van telefacts (ofzo) over de "gothic cultuur".
Ze zien niki nen t-shirt me iets apart op en het kan direct al niet hoor.
Toch is het altijd zo é.. Kzeg nie da ze da ni mogen aandoen, kzei gwn in men eerste post hier, dak dan nog liever een bende van die metrosexuelen zie dan een bende int zwart (met doodskoppn ja)

Vintage Hifi

Legacy Member
sudden_striker zei:
Ohja, kga stoppen met deze discussie. Theeft geen zin, jij bent er zelf 1 van. Maar tis toch vreemd dak altijd zulke mensen de domme dingen zie doen..

En ja, alle hippie's roken weed. :)
Als je mij op straat tegen zou komen, zou je in de verste verte niet zeggen dat ik een metalhead ben. En zeggen van: "Ik stop met de discussie" is éigenlijk een synoniem voor: "Ik kan mijn stelling niet meer bewijzen met argumenten, dus trap ik het maar af."

En heb je er al eens over nagedacht, dat je door je vooroordelen tegenover metalheads, je altijd WILT zien dat die mensen domme dingen doen, en dat je door de vingers ziet wat andere "groepen" doen? Want die doen evenveel domme dingen, hoor, daar kan je van op aan.

Arcan

Legacy Member
Wa_denkte zei:
In de aanval <> tegenargumenten geven. Dat over Nazisme was nu niet bepaald een tegenargument, toegegeven, maar ik had zo een beetje het gedacht dat daar een tegenargument aan dovemansoren zou vallen. En een spottende opmerking over Nazisme brengt het vuur weer aan het wakkeren. Missie geslaagd.

Knuppel in het hoenderhok:
Je spreekt over dat jongeren onverdraagzamer worden alsof dat iets slecht is, terwijl je jezelf alles behalve verdraagzaam opstelt tegenover metrosexuelen, gothics, metallers, gabbers, etc...

Contradictio in terminis?
Ik bekeek het niet als negatief :p
maar ik ben geen engel, ik heb vooroordelen net zoals iedereen. En meestal kloppen die wel. Dus volg ik liever mijn eigen statitiesche bewijzen :)
nu moet ik vertrekken. grtz

Terrorist_Hell

Legacy Member
Die aflevering van South Park omschrijft perfect wat er in de wereld gaande is. Matt Stone is enorm wijze kerel.

NemesisBE

Legacy Member
laten we ons allemaal gedragen zoals Patrick Bateman uit American Psycho !

ok nee, dat gaat er echt over :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan