Archief - Metrosexuality

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ng

Legacy Member
n0sTRa zei:
Ik heb smaak ma kan geen kleren kiezen in winkel :p Drm gaak na winkel, zeg kwil kleren voor da of da en die gast komt af me dingen en khem maar te passen ;) Nu zie ik er 'smaakvol' uit ;)

zou ik dus nooit doen, kheb daar gewoon een hekel aan als er van die verkopers bij u komen en vragen of ge hulp nodig hebt.
Hoe weten die teneerste al wa gij graag zou zien? Ja tis voor zoiets, ha wel ik kan u dit en dit aanraden.

Nee dank u, laat mij gewoon zelf maar kijken, als ik iets nodig heb dan vraag ik er wel achter.

Ik vind dat zo opdringerig, geeft mij totaal op de zenuwe.

Arifiene

Legacy Member
night ghost 128 zei:
zou ik dus nooit doen, kheb daar gewoon een hekel aan als er van die verkopers bij u komen en vragen of ge hulp nodig hebt.
Hoe weten die teneerste al wa gij graag zou zien? Ja tis voor zoiets, ha wel ik kan u dit en dit aanraden.

Nee dank u, laat mij gewoon zelf maar kijken, als ik iets nodig heb dan vraag ik er wel achter.

Ik vind dat zo opdringerig, geeft mij totaal op de zenuwe.
wij zijn daar heel consequent in, we vragen niéts aan de klanten, maar bij de meeste is het op hun gezicht te lezen als ze hulp willen (ze kijken overal rond, draaien wel 50 keer voor die spiegel, ze kijken geregeld naar u zo van 'help mij' :p), en dàn vragen we wel iets

edit: @hmgrwngd: had gij geen groene rugzak? Tiens... Ziede da ge nié opvalt :p

Gamedude

Legacy Member
night ghost 128 zei:
zou ik dus nooit doen, kheb daar gewoon een hekel aan als er van die verkopers bij u komen en vragen of ge hulp nodig hebt.
Hoe weten die teneerste al wa gij graag zou zien? Ja tis voor zoiets, ha wel ik kan u dit en dit aanraden.

Nee dank u, laat mij gewoon zelf maar kijken, als ik iets nodig heb dan vraag ik er wel achter.

Ik vind dat zo opdringerig, geeft mij totaal op de zenuwe.
Het is maar hoe ge het bekijkt é, als die mensen daar werken en in plaats van wa rond te kijken en hemdjes goe leggen liever wa mensen helpen met kledij kiezen (mensen die daar werken zijn geinteresseerd in kledij en helpen dus graag) dan is da toch niet zo raar? Als ze het aan mij vragen zeg ik meestal vriendelijk nee danku, omdat ik zelf weet wat goed bij mij past :p maar als ik er niks van afweet? kan handig zijn.

ng

Legacy Member
Gamedude zei:
Ja wauw en s'avonds naar TV kijken is ook zo nutteloos, zo kunt ge echt alles nutteloos en tijdverspilling noemen é, als ik da nu graag doe...?

Ik zet diene tv toch ni op om zomaar op te staan hoor. Enkel maar als ik iets wil zien, dan zet ik hem op.

Trouwens, ge moet u ni aangevalle ofzo voelen é. Als gij dat graag doet, dan is dat uw goed recht. Heb ik al eerder eens gezegd, maar ik vraag mij gewoon af wat daarvan het nut is.
Das al.

Vintage Hifi

Legacy Member
Arifiene zei:
k heb t dan wel over de mensen die wel raad willen, ma t ni durven vragen eh, das meestal omdat ze van zichzelf weten dat hun stijl niet alles is...

en zomaar iets aandoen, ik vraag altijd, voor wat ist (gelegenheid), wat wilde absoluut ni, wa zijde bereid om te proberen, wat hebt ge in gedachten, en zo stelt ge mensen dingen voor e, als die da ni mooi vinden ok, ma ge kunt maar helpen e. Ge hebt mensen (meer dan je denkt) die ervan overtuigd zijn da ze dik zijn en dus gehuld lopen in tenten om da te 'verbergen' en waartegen ge dan zegt van 'madam probeer gwn es zon trui'tje da iéts strakker zit, daarvoor ni strak rond uw lichaam, ma ni zo wijd', die twijfelen dan, doen da uiteindelijk aan, en zien da da hun veel beter staat dan die tent waarin ze eigenlijk nog dikker lijken...

edit: @gamedude: groot gelijk jong, shoppen is nu eenmaal de max (i sure love it :p)
Mja, natuurlijk. Maar sommige mensen hebben dan ook echt hulp nodig. Ik ben eerder geïrriteerd als een verkoper/verkoopster mij voor het minste komt lastigvallen. Maar dan denk ik, "Ach, ze doen ook maar hun werk" en zeg ik vriendelijk, "Neen, dank u". ;)

En ik shop ook graag. Maar da's gewoon omdat ik graag geld opdoe. Geld moet rollen, zeg ik altijd. Vind er verder helemaal niets mis mee om met een vriendin mee te gaan winkelen, zolang dat als zij haar winkels mag doen, ik de mijne (sport, muziek, audio) ook mag ;)

Jerryboy

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Ik zet diene tv toch ni op om zomaar op te staan hoor. Enkel maar als ik iets wil zien, dan zet ik hem op.

Trouwens, ge moet u ni aangevalle ofzo voelen é. Als gij dat graag doet, dan is dat uw goed recht. Heb ik al eerder eens gezegd, maar ik vraag mij gewoon af wat daarvan het nut is.
Das al.

zowel echt shoppen als window shoppen werkt rustgevend en relaxend vind ik. Voor mij is da ff amuseren en alle problemen vergeten...

Gamedude

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Ik zet diene tv toch ni op om zomaar op te staan hoor. Enkel maar als ik iets wil zien, dan zet ik hem op.

Trouwens, ge moet u ni aangevalle ofzo voelen é. Als gij dat graag doet, dan is dat uw goed recht. Heb ik al eerder eens gezegd, maar ik vraag mij gewoon af wat daarvan het nut is.
Das al.
Moet er dan achter alles een nut achterzitten? Het feit da ik da plezant vind is voor mij al genoeg.

Arifiene

Legacy Member
Wa_denkte zei:
Mja, natuurlijk. Maar sommige mensen hebben dan ook echt hulp nodig. Ik ben eerder geïrriteerd als een verkoper/verkoopster mij voor het minste komt lastigvallen. Maar dan denk ik, "Ach, ze doen ook maar hun werk" en zeg ik vriendelijk, "Neen, dank u". ;)

En ik shop ook graag. Maar da's gewoon omdat ik graag geld opdoe. Geld moet rollen, zeg ik altijd. Vind er verder helemaal niets mis mee om met een vriendin mee te gaan winkelen, zolang dat als zij haar winkels mag doen, ik de mijne (sport, muziek, audio) ook mag ;)
Dat doen wij niet, dat is ook niet onze stijl. Trouwens, ik haat het zelf als ze voort minste iets komen vragen, maar sommige firma's verplichten hun werknemers hiertoe (zoals mijn eerste weekendjob)...

duh, iedereen gelijk, voor shoppen ook :p

n0sTRa

Legacy Member
Arifiene zei:
zouden meer mensen moeten doen :p
ik werk in de weekend in een grote kledingzaak, en sommige zijn precies te beschaamd voor da te vragen...
dan ziede ze uit t pashokje komen en zegde beleefd 'heeft u soms hulp nodig?'
de meeste kijken alsof ge god zijt die op aarde neder daalt dan :p

Doe ik ook nie in elke winkel, gewoon daar kent die gast mij al zo wa enz en meestal kom ik buiten zonder geld ;) Nuja kzou zelf nie weten welke maat van broek dak moe nemen en da ligt daar zo op hopen, beter vragen dan winkel over hoop smijten :)

Kurobu

Legacy Member
Gamedude zei:
Moet er dan achter alles een nut achterzitten? Het feit da ik da plezant vind is voor mij al genoeg.

niet te vergeten dat je bij winkelen veel sociaal contact hebt.
en nog eens lekker ontspannen thuis komt :)

( mag dan wel niet naar de rekening kijken :p )

KoenDK

Legacy Member
Wa_denkte zei:
En homo's zijn ook altijd van het soort dat je ziet op de Gay Parade? Christ, man, act your age.

Enfin, soit, je bent een voetballer, dat zijn meestal allemaal verdoken kasthomo's. :lol:

nope
ik speel tennis :)


trouwens, je veralgemeent voetballers, maar niemand mag gays en metrosexuals veralgemenen :/

KoenDK

Legacy Member
Wa_denkte zei:
Oké, nu heb ik er genoeg van. Waarom, in godsnaam, denkt heel dit verdomde forum in zwart/wit? Het is ofwel onverzorgd rondlopen als een halve schooier, ofwel zalfkes, poedertjes en make-up op uw gezicht smeren.

Ik sta 's morgens de benodigde tijd voor de spiegel (tanden poetsen, wat water in m'n gezicht, haar kammen en zien of m'n kleren goed zitten) ... mag ik dat niet, ben ik dan een jeannet? Dan liever een jeannet als sommige mensen, waarvan ik denk dat ze elke spiegel uit hun huis hebben verbannen en er bijgevolg uitzien alsof ze net WOII hebben meegemaakt. Ik bedoel, er is een gulden middenweg. Dat is er altijd.

Ik heb trouwens mijn meisjes liefst au naturel, zonder schmink en overdreven haartooi, etc.. Zijn dat daarom dan ook direct manwijven, als zij hun niet zo extreem opdirken?

Please... :ironic:


als dat uw redenering is, dan zijn er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mannen metrosexueel

en dat is denk ik niet de bedoeling van onze threadstarter :D



trouwens
heeft er iemand de PIMP van the playboy mansion al eens goed bekeken?
die staat vol met rimpels ! nu gij met al uw zalfkes en metro stuff
die gast had geen tijd om iedere dag een uur zich op te maken en te verzorgen en naar de zonnebank te gaan en crème'kes gaan uitzoeken en ...
laat staan dat ie veel tijd steekt in zijn kapsel

ROFL

KoenDK

Legacy Member
Jerryboy zei:
zowel echt shoppen als window shoppen werkt rustgevend en relaxend vind ik. Voor mij is da ff amuseren en alle problemen vergeten...

hehe
50 cent
WindowShopper

:music:


:p



n0sTRa zei:
Doe ik ook nie in elke winkel, gewoon daar kent die gast mij al zo wa enz en meestal kom ik buiten zonder geld ;) Nuja kzou zelf nie weten welke maat van broek dak moe nemen en da ligt daar zo op hopen, beter vragen dan winkel over hoop smijten :)


vinde da nu zelf niet erg dat je na al die jaren nog steeds de maten van een broek niet kent?
en dat noemt zich dan fervent shopper :naughty:

Gromme

Legacy Member
Spliffsnatcher zei:
@KoenDK

Geen idee hoe oud je bent maar je hebt hier het meeste realiteitszin van al.

Ik kan gerust zeggen dat 100 procent van men vriendinnen akkoord gaan met jouw stelling en hou ouder ze worden hoe meer akkoord. Vrouwen vallen op venten die voor hun galant zijn, die de spijkers in de muren kunnen kloppen die het gras afrijden, goed geld verdienen enz... En in ruil koken ze daar is graag voor enz...


Die vaste patronen bestaan al eeuwen en hoe hard men ook probeert, het zijn slechts enkele gefrustreerde manwijven die staan te roepen hey dit en hey dat. Het grootste deel van de mannen en vrouwen beseffen maar al te goed wat man of vrouw kan en niet kan.

Mijn vriendin gaat ook werken, mijn vriendin heeft ook een sociaal leven, maar no way dat die ineens het zwaar werk gaat doen. Ik help af en toe is ook in de keuken. Maar das toch allemaal vrij normaal. Dat zie ik bij men ouders ook.

Dat is allemaal het resultaat van de verschuivingen i nde maatschappij, niet meer op het land werken beter verdienen enz... EN heeft niks maar dan ook niks met een feministen te maken. Feminisme is net zoals metrosexueel een benaming om een hoop rare kwieten tevreden te stellen.

Je lijkt ook alles zwart/wit te bekijken.

Een vrouw dat wel wat zwaarder werk wilt/kan doen is al ineens een manwijf?

Geloof me nu vrij dat ik genoeg meisjes ken, waar de miss belgium's en alle andere misses van achterover zouden vallen, die geen schrik hebben om een hamer vast te nemen en samen met plezier een huis tegen de grond te laten gaan.

T'lijkt me dat vele hier Zwart-wit kijken.

Ik ben goed, zij zijn slecht...
Ik ben man, zij is vrouw....dus ik doe dit en zij doet dat. (punt)
Maatschappij is slecht, maatschappij dit & dat...
Als je dan toch niet akkoord gaat met de maatschappij zoals ze nu is dan kan je beter je spullen nemen (oeps, nee die komen voort uit die maatschappij) en trek je maar best naar het amazonewoud. Daar zal je geen last meer hebben van onze 'lege' maatschappij'. Mensen die zo'n dingen zeggen die zijn even zwart-wit kijkend als degene die hen raar bekijken omdat ze een gewone jeans dragen en afgewassen t-shirt. Maar dat zullen ze vast niet graag horen.

Arifiene

Legacy Member
KoenDK zei:
trouwens
heeft er iemand de PIMP van the playboy mansion al eens goed bekeken?
die staat vol met rimpels ! nu gij met al uw zalfkes en metro stuff
die gast had geen tijd om iedere dag een uur zich op te maken en te verzorgen en naar de zonnebank te gaan en crème'kes gaan uitzoeken en ...
laat staan dat ie veel tijd steekt in zijn kapsel

ROFL
dat moet zowat de stomste vergelijking zijn die ik hier al gelezen heb.
die vent heeft tonnen vol geld, en gij denkt dat ze voor em vallen door zen sex-appeal, zen kapsel, zen al dan niet mooie huid etc?
even realistisch, die gast kan elk moment doodstuiken, en ze hopen gewoon op een plaatsje in zijn testament ;)

Kurobu

Legacy Member
KoenDK zei:
als dat uw redenering is, dan zijn er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mannen metrosexueel

en dat is denk ik niet de bedoeling van onze threadstarter :D



trouwens
heeft er iemand de PIMP van the playboy mansion al eens goed bekeken?
die staat vol met rimpels ! nu gij met al uw zalfkes en metro stuff
die gast had geen tijd om iedere dag een uur zich op te maken en te verzorgen en naar de zonnebank te gaan en crème'kes gaan uitzoeken en ...
laat staan dat ie veel tijd steekt in zijn kapsel

ROFL


:rofl: :rofl: :rofl:

hopelijk meen je dit niet.
iedereen weet toch dat een groot deel van die vrouwen enkel voor zijn geld vallen :doh:

edit:
te laat dus :p ²nd @ post hierboven dan maar :p

Tha_nOn

Legacy Member
Arifiene zei:
dat moet zowat de stomste vergelijking zijn die ik hier al gelezen heb.
die vent heeft tonnen vol geld, en gij denkt dat ze voor em vallen door zen sex-appeal, zen kapsel, zen al dan niet mooie huid etc?
even realistisch, die gast kan elk moment doodstuiken, en ze hopen gewoon op een plaatsje in zijn testament ;)

voor da wil ik daar ook halfnaakt rondlope bij hem in bed slapen en hem een kuske geven ze:p
(veel meer zulde ni meoten verwachten zeker:p)

Hellrabbit

Legacy Member
naar tschijnt doet dieje mens toch nog wel een pakske meer dan enkel kuskes geven hoor :unsure:

Tha_nOn

Legacy Member
ja ze zeggen dat inderdaad, dien mens is gelijk 80
die meiskes zijn 20 :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan