Santa
Legacy Member
Omg there are TWO!Terrorist_Hell zei:Inderdaad.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omg there are TWO!Terrorist_Hell zei:Inderdaad.

Stel je niet zo aan? Je ego wordt op dit moment serieus in de watten gelegd...Santa| zei:Omg there are TWO!![]()


Yo-Han zei:mijn definitie
metrosexueel = trendy jonge man in zijn 20'ger laat adolescente jaren
..geloof me, eenmaal de 30 voorbij ziet ge er niet veel meer hoor..meeste nuchtere mannen denken aan andere dingen dan 'trends en looks' hoor..(ook al verzorgen ze zich zelf goed;fris en gezond zijn heeft niets met trends te maken, maar met zelfrespect)

goeie vraag,KoenDK zei:alleen, wat is uzelf zijn? meeste mensen lopen toch mee met de rest
bewijs? prachtreportage op canvas : de mens als kuddedier

http://www.otoons.com/osho/osho_wake_up.htmOsho zei:The world is against individuality. It is against your being just your natural self. It wants you just to be a robot, and because you have agreed to be a robot you are in trouble. You are not a robot. That was not the intention of nature, to make a robot of you. So because you are not what you were meant to be, what you were destined to be, you are constantly looking: "What is missing? Perhaps better furniture, better curtains, a better house, a better husband, a better wife, a better job..." Your whole life you are trying and rushing from one place to another. But the society has distracted you from the very beginning. My effort is to bring you back to yourself, and you will suddenly find all that discontent has disappeared. There is no need to be more -- you are enough. Everybody is enough.
Zelf keuzes maken over absoluut nutteloze dingen.KoenDK zei:alleen, wat is uzelf zijn? meeste mensen lopen toch mee met de rest
sudden_striker zei:wrm laten we nie iedereen doen, en waarom laten we ni iedereen et zijne derover denken? Dit is weer zo een eindeloze discussie. Moest deze discussie opgelost worden zou iedereen hetzelfde dragen, wa ook ma saai zou zijn. Leve de diversiteit + als je een bepaalde "subcultuur" ni kan luchten, hou het voor jezelfd of praat erover met eensgezinden. Anders eeft et ni veel nut.
Slapen, ioo.
Ze dansen naakt in een ander zijn huis >_>Dirty_Col zei:Wat is er mis met hippies?![]()