GMotha
Legacy Member
Tuurlijk, maar kurobu vermeldde dat niet^^Santa| zei:Zal ook wel afhangen van job tot job he![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk, maar kurobu vermeldde dat niet^^Santa| zei:Zal ook wel afhangen van job tot job he![]()
Dude, stop eens met bang zijn voor het naakte lichaam. Of voor het lichaam da bedekt is met zogezegd minderwaardige kleren.Santa| zei:Dude hang keer niet de profeet uit.
Ik heb nog nooit een psychiater gehad, ik zit niet aan de (fabrieks-)medicijnen, ik ben gezond, gespierd, mooi, intelligent, nuchter, eerlijk, open en hoopvol.Santa| zei:Ofwel zeje ni helemaal just

Moest ik echt geen respect gehad hebben, ging ik gewoon zonder boe of ba naakt gestaan hebben.Santa| zei:ofwel hebt ge gewoon geen respect voor de mensen in wiens huis ge u lek ne gek gedraagt
GMotha zei:Tuurlijk, maar kurobu vermeldde dat niet^^
tis nie omdajje nog nooit bij psychiater geweest bent dajje mentaal gezond bent ze.. mss zou je best toch eens een bezoekje brengenHmgrwngd zei:Ik heb nog nooit een psychiater gehad, ik zit niet aan de (fabrieks-)medicijnen, ik ben gezond, gespierd, mooi, intelligent, nuchter, eerlijk, open en hoopvol.
Als jij dat onder de noemer 'niet juist' wil plaatsen mag je gerust, maar dan denk ik daje verkeerd bent.![]()

Ik ben nochtans net zoals jij.Santa| zei:Jawat gij moet bij de Profeten van Jehovah gaan ofzo >_>

NIET ALS JE DAT ZELF WIL !!!Santa| zei:Ge kunt ZEER GOED uzelf zijn ZONDER in uwen blote in een ander zijn huis te gaan ronddansen ze.
Santa| zei:Hippie >_>


Uzelf zijn das imo uzelf zijn binnen een groter kader. Uzelf zijn MET respect voor anderen. Niet gewoon egoïstisch uzelf zijn >_>Kurobu zei:wat hmgwrd bedoeld is warschijnlijk dat hij op dat moment zin had om in zijn blood boven lijf te dansen. en omdat hijzelf er zin in had, het gedaan heeft en dus zichzelf is geweest. ( denk ik )
Ik ga er nooit 1 bezoeken, en moest ik hem/haar bezoeken zou ik in alle zekerheid hem op alle vlakken kunnen overtroeven.cura zei:tis nie omdajje nog nooit bij psychiater geweest bent dajje mentaal gezond bent ze..
Misschien moet jij mij eens een bezoekje brengen, vooraleer je conclusies maakt!cura zei:mss zou je best toch eens een bezoekje brengen
Vroeger projecteerde ik alle onzekerheid van iedereen op mezelf; en haalde alleen maar negatieve feedback op.cura zei:ahja, en je spreekt jezelf tegen.. de ene keer zeg je dat je lelijk bent en nu zeg je dat je mooi bent![]()

Ik beschouw mezelf het intellectueel kind van Hunter Thompson en Oscar Acosta. Whatever the fuck that means.Santa| zei:Damn pee gij moest echt in de '60 geboren zijn![]()
Zwak zijn diegenen die die denigrerende woordjes moeten gebruiken en niet eens meer de ballen en de energie hebben om verder te discussiëren.Santa| zei:Nuja kben het niet eens met uwe zever over uw naakt ronddansen maar kheb al geen zin meer om er over te discussiëren.
Is dat een uitdaging ?Santa| zei:In mijn huis zult ge het alleszins nooit moeten komen doen![]()
WAT HEB IK GEZEGD !!!Santa| zei:Uzelf zijn das imo uzelf zijn binnen een groter kader. Uzelf zijn MET respect voor anderen. Niet gewoon egoïstisch uzelf zijn >_>
Ik werk niet voor de gemeente: maar in een mooi kantoortje met computertjes, secretaresjes, dossiertjes enzovoort.Kurobu zei:ikdenk wel dat het voor zichzelf spreekt dat je voor gemeente werker of straat werker niet in u aller aller beste kleren moet gaan solliciteren ?
leer verder denken dan de neus lang is he.
Als gij aan mijn deur komt aanbellen, bel ik de flikken jong. Ik win zowiezo so don't bother, hippie ^^Hmgrwngd zei:Is dat een uitdaging ?
Geef me je adres !
NU !
serieus eigendunkje psiesHmgrwngd zei:Ik ga er nooit 1 bezoeken, en moest ik hem/haar bezoeken zou ik in alle zekerheid hem op alle vlakken kunnen overtroeven.
Mijn kennis ligt in het vertrouwen van de mensheid;
zijn kennis ligt grotendeels in het aannemen van wijsheden uit boeken van andere mensen zonder volledig erover na te denken.
(En moest het echt een goede psychiater zijn, zou hij me gratis ontvangen voor een vriendelijke babbel.)
sure, irl kan je mss normaal zijn, maar zoals je hier bent heb je echt hulp nodigHmgrwngd zei:Misschien moet jij mij eens een bezoekje brengen, vooraleer je conclusies maakt!
van het ene uiterste naar het andere m.a.w.Hmgrwngd zei:Vroeger projecteerde ik alle onzekerheid van iedereen op mezelf; en haalde alleen maar negatieve feedback op.
Ik heb mezelf in de spiegel daarnet bekeken, en ik ben mooier dan ik ooit had durven dromen, zelfs in al m'n imperfectie.
Ik was vroeger vaak verkeerd, en dacht vaak niet na met m'n hart.![]()
Probleem is dat jij en ik geconditioneed zijn om kleren te dragen. Kijk naar eender welke stam in Afrika, Z-Amerika, etc. en ze zullen weinig tot geen lichaamsdelen bedekken. Tuurlijk zijn zij ook geconditioneerd in bepaalde dingen (omdat ze legendes/mythes/situaties/etc. overnemen).Santa| zei:Als gij aan mijn deur komt aanbellen, bel ik de flikken jong. Ik win zowiezo so don't bother, hippie ^^
Als die blote madam ne hippie is -> flikken bellenTerrorist_Hell zei:Probleem is dat jij en ik geconditioneed zijn om kleren te dragen. Kijk naar eender welke stam in Afrika, Z-Amerika, etc. en ze zullen weinig tot geen lichaamsdelen bedekken. Tuurlijk zijn zij ook geconditioneerd in bepaalde dingen (omdat ze legendes/mythes/situaties/etc. overnemen).
Wat zou ge doen moest er 'n blote madam voor uw deur staan? Juist ja... ook de filikken bellen of uitnodigen om kleren te kopen?

Zo lijkt het maar, in't geniep zit die cura s'avonds bloemen te schikken of postzegels te verzamelen.Santa| zei:Jeuj toch nog ene normale! ^^
Santa| zei:Als die blote madam ne hippie is -> flikken bellen
Als die blote madam onredelijke voorstellen heeft -> afweging maken![]()

En jij bent een hippie met een mentale stoornis!Hmgrwngd zei:JE BENT EEN SLAAF VAN DE RICHTLIJNEN VAN DE MAATSCHAPPIJ !!!
JE HEBT GEEN GREINTJE VRIJE WIL ...![]()
