Archief - Metrosexuality

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hmgrwngd

Legacy Member
Santa| zei:
Dude hang keer niet de profeet uit.
Dude, stop eens met bang zijn voor het naakte lichaam. Of voor het lichaam da bedekt is met zogezegd minderwaardige kleren.

ONEE EEN SCHEURTJE IN M'N ONDERBROEK, HOE ERG !!!
Stop met zo perfect te willen zijn, je gaat da nooit kunnen zijn.


Santa| zei:
Ofwel zeje ni helemaal just
Ik heb nog nooit een psychiater gehad, ik zit niet aan de (fabrieks-)medicijnen, ik ben gezond, gespierd, mooi, intelligent, nuchter, eerlijk, open en hoopvol.
Als jij dat onder de noemer 'niet juist' wil plaatsen mag je gerust, maar dan denk ik daje verkeerd bent. :p

Santa| zei:
ofwel hebt ge gewoon geen respect voor de mensen in wiens huis ge u lek ne gek gedraagt
Moest ik echt geen respect gehad hebben, ging ik gewoon zonder boe of ba naakt gestaan hebben.
Maar dat heb ik niet gedaan, en vanaf de vader kwam praten, deed ik normaal en vriendelijk en verdraagzaam. (en m'n fucking broek aandoen, om nie teveel te choqueren dan daze wel aankonden)

Ik weet heus wel waarmee ik bezig ben:
bewust - ZIJN.

Santa

Legacy Member
Jawat gij moet bij de Profeten van Jehovah gaan ofzo >_>

Ge kunt ZEER GOED uzelf zijn ZONDER in uwen blote in een ander zijn huis te gaan ronddansen ze.

Hippie >_>

Kurobu

Legacy Member
GMotha zei:
Tuurlijk, maar kurobu vermeldde dat niet^^

ikdenk wel dat het voor zichzelf spreekt dat je voor gemeente werker of straat werker niet in u aller aller beste kleren moet gaan solliciteren ?

leer verder denken dan de neus lang is he.

cura

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Ik heb nog nooit een psychiater gehad, ik zit niet aan de (fabrieks-)medicijnen, ik ben gezond, gespierd, mooi, intelligent, nuchter, eerlijk, open en hoopvol.
Als jij dat onder de noemer 'niet juist' wil plaatsen mag je gerust, maar dan denk ik daje verkeerd bent. :p
tis nie omdajje nog nooit bij psychiater geweest bent dajje mentaal gezond bent ze.. mss zou je best toch eens een bezoekje brengen
ahja, en je spreekt jezelf tegen.. de ene keer zeg je dat je lelijk bent en nu zeg je dat je mooi bent :unsure:

Hmgrwngd

Legacy Member
Santa| zei:
Jawat gij moet bij de Profeten van Jehovah gaan ofzo >_>
Ik ben nochtans net zoals jij.
Hier in iets wat België heet geboren; Een zelfde soort taal sprekend, zelfde menselijk lichaam, functionerend in een samenleving...
Maar ik deel niemand in, in groepen.

En jij; tjah.
Ik ben een profeet, een zaag, een Jehovah-getuige, een hippie, een gek, nie juist, etc. ;)

Santa| zei:
Ge kunt ZEER GOED uzelf zijn ZONDER in uwen blote in een ander zijn huis te gaan ronddansen ze.
NIET ALS JE DAT ZELF WIL !!!
Als je dat zelf wil, en je zit bij andere mensen die respecteren wat jij wil, dan is het absoluut noodzakelijk dat je zelf naakt danst !
Anders ben je niet vrij en per definitie daarvan niet meer jezelf.

You want to be free, damnit!

Santa| zei:

Hokje hokje hokje.

Kurobu

Legacy Member
wat hmgwrd bedoeld is warschijnlijk dat hij op dat moment zin had om in zijn blood boven lijf te dansen. en omdat hijzelf er zin in had, het gedaan heeft en dus zichzelf is geweest. ( denk ik )

Santa

Legacy Member
Damn pee gij moest echt in de '60 geboren zijn :x

Nuja kben het niet eens met uwe zever over uw naakt ronddansen maar kheb al geen zin meer om er over te discussiëren.
In mijn huis zult ge het alleszins nooit moeten komen doen :p

Kurobu zei:
wat hmgwrd bedoeld is warschijnlijk dat hij op dat moment zin had om in zijn blood boven lijf te dansen. en omdat hijzelf er zin in had, het gedaan heeft en dus zichzelf is geweest. ( denk ik )
Uzelf zijn das imo uzelf zijn binnen een groter kader. Uzelf zijn MET respect voor anderen. Niet gewoon egoïstisch uzelf zijn >_>

Hmgrwngd

Legacy Member
cura zei:
tis nie omdajje nog nooit bij psychiater geweest bent dajje mentaal gezond bent ze..
Ik ga er nooit 1 bezoeken, en moest ik hem/haar bezoeken zou ik in alle zekerheid hem op alle vlakken kunnen overtroeven.
Mijn kennis ligt in het vertrouwen van de mensheid;
zijn kennis ligt grotendeels in het aannemen van wijsheden uit boeken van andere mensen zonder volledig erover na te denken.
(En moest het echt een goede psychiater zijn, zou hij me gratis ontvangen voor een vriendelijke babbel.)

cura zei:
mss zou je best toch eens een bezoekje brengen
Misschien moet jij mij eens een bezoekje brengen, vooraleer je conclusies maakt!
cura zei:
ahja, en je spreekt jezelf tegen.. de ene keer zeg je dat je lelijk bent en nu zeg je dat je mooi bent :unsure:
Vroeger projecteerde ik alle onzekerheid van iedereen op mezelf; en haalde alleen maar negatieve feedback op.
Ik heb mezelf in de spiegel daarnet bekeken, en ik ben mooier dan ik ooit had durven dromen, zelfs in al m'n imperfectie.

Ik was vroeger vaak verkeerd, en dacht vaak niet na met m'n hart. :)

Dus ja, ik sprak mezelf tegen op da vlak; maar nu meen ik veel meer wa ik zeg.
(en durf wedden da het zo lijkt; anders zou ik geen 'profeet' of 'hippie' genoemd worden.)

Hmgrwngd

Legacy Member
Santa| zei:
Damn pee gij moest echt in de '60 geboren zijn :x
Ik beschouw mezelf het intellectueel kind van Hunter Thompson en Oscar Acosta. Whatever the fuck that means.


Santa| zei:
Nuja kben het niet eens met uwe zever over uw naakt ronddansen maar kheb al geen zin meer om er over te discussiëren.
Zwak zijn diegenen die die denigrerende woordjes moeten gebruiken en niet eens meer de ballen en de energie hebben om verder te discussiëren.

Santa| zei:
In mijn huis zult ge het alleszins nooit moeten komen doen :p
Is dat een uitdaging ?
Geef me je adres !
NU !

Santa| zei:
Uzelf zijn das imo uzelf zijn binnen een groter kader. Uzelf zijn MET respect voor anderen. Niet gewoon egoïstisch uzelf zijn >_>
WAT HEB IK GEZEGD !!!
Ik zou graag naakt gestaan hebben, maar ik wilde die mensen niet al teveel choqueren in 1 keer; dus heb ik dat niet gedaan.
Ik heb hen halverwege ontmoet.
Ik heb met iedereen rekening gehouden, en niet blindelins mezelf doen conformeren;
en daarom voelde het zo goed aan!

GMotha

Legacy Member
Kurobu zei:
ikdenk wel dat het voor zichzelf spreekt dat je voor gemeente werker of straat werker niet in u aller aller beste kleren moet gaan solliciteren ?

leer verder denken dan de neus lang is he.
Ik werk niet voor de gemeente: maar in een mooi kantoortje met computertjes, secretaresjes, dossiertjes enzovoort.
Grafisch vormgever enzo. En ik ontvang, informeer, overtuig en entertain (jaja, ze zijn dol op flauwe moppen) klanten. In mijn t-shirt.

En offcourse ook ondergoed, een broek en schoenen.

Santa

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Is dat een uitdaging ?
Geef me je adres !
NU !
Als gij aan mijn deur komt aanbellen, bel ik de flikken jong. Ik win zowiezo so don't bother, hippie ^^

cura

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Ik ga er nooit 1 bezoeken, en moest ik hem/haar bezoeken zou ik in alle zekerheid hem op alle vlakken kunnen overtroeven.
Mijn kennis ligt in het vertrouwen van de mensheid;
zijn kennis ligt grotendeels in het aannemen van wijsheden uit boeken van andere mensen zonder volledig erover na te denken.
(En moest het echt een goede psychiater zijn, zou hij me gratis ontvangen voor een vriendelijke babbel.)
serieus eigendunkje psies


Hmgrwngd zei:
Misschien moet jij mij eens een bezoekje brengen, vooraleer je conclusies maakt!
sure, irl kan je mss normaal zijn, maar zoals je hier bent heb je echt hulp nodig
anyway laat maar eens weten als je iets wil gaan drinken in brugge, kzal dan ineens een fototoestel meebrengen aangezien iedereen wil zien hoe je eruit ziet

Hmgrwngd zei:
Vroeger projecteerde ik alle onzekerheid van iedereen op mezelf; en haalde alleen maar negatieve feedback op.
Ik heb mezelf in de spiegel daarnet bekeken, en ik ben mooier dan ik ooit had durven dromen, zelfs in al m'n imperfectie.

Ik was vroeger vaak verkeerd, en dacht vaak niet na met m'n hart. :)
van het ene uiterste naar het andere m.a.w.

"de gulden middenweg" moet je zoeken ja

Terrorist_Hell

Legacy Member
Santa| zei:
Als gij aan mijn deur komt aanbellen, bel ik de flikken jong. Ik win zowiezo so don't bother, hippie ^^
Probleem is dat jij en ik geconditioneed zijn om kleren te dragen. Kijk naar eender welke stam in Afrika, Z-Amerika, etc. en ze zullen weinig tot geen lichaamsdelen bedekken. Tuurlijk zijn zij ook geconditioneerd in bepaalde dingen (omdat ze legendes/mythes/situaties/etc. overnemen).

Wat zou ge doen moest er 'n schone blote madam voor uw deur staan? Juist ja... ook de filikken bellen of uitnodigen om kleren te kopen? Ik vind dat persoonlijk enorm hypocriet.

Santa

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
Probleem is dat jij en ik geconditioneed zijn om kleren te dragen. Kijk naar eender welke stam in Afrika, Z-Amerika, etc. en ze zullen weinig tot geen lichaamsdelen bedekken. Tuurlijk zijn zij ook geconditioneerd in bepaalde dingen (omdat ze legendes/mythes/situaties/etc. overnemen).

Wat zou ge doen moest er 'n blote madam voor uw deur staan? Juist ja... ook de filikken bellen of uitnodigen om kleren te kopen?
Als die blote madam ne hippie is -> flikken bellen
Als die blote madam onredelijke voorstellen heeft -> afweging maken :unsure:

Hmgrwngd

Legacy Member
Santa| zei:
Als die blote madam ne hippie is -> flikken bellen
Als die blote madam onredelijke voorstellen heeft -> afweging maken :unsure:

JE BENT EEN SLAAF VAN DE RICHTLIJNEN VAN DE MAATSCHAPPIJ !!!
JE HEBT GEEN GREINTJE VRIJE WIL ... :bow:

Santa

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
JE BENT EEN SLAAF VAN DE RICHTLIJNEN VAN DE MAATSCHAPPIJ !!!
JE HEBT GEEN GREINTJE VRIJE WIL ... :bow:
En jij bent een hippie met een mentale stoornis! :oink:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan