Archief - Metrosexuality

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hmgrwngd

Legacy Member
GMotha zei:
Zo lijkt het maar, in't geniep zit die cura s'avonds bloemen te schikken of postzegels te verzamelen.

Yeah right; rukken op harde porno zal al wa realistischer zijn;
da is de meest populaire en verborgen hobby... ;)

Santa| zei:
En jij bent een hippie met een mentale stoornis! :oink:

Ik heb tenminste stijl, en verval tenminste nie in hersenloze herhaling.
Zelfs nog tijd voor wat poëtische techniekjes in m'n reactie.

Ook al is het 2 tegen 1.

Terrorist_Hell

Legacy Member
Santa| zei:
Als die blote madam ne hippie is -> flikken bellen
Als die blote madam onredelijke voorstellen heeft -> afweging maken :unsure:
Ma da's toch compleet hypocriet van je? Ik weet van mezelf dat 'k ook zo zou kunnen reageren, maar enkel en alleen omdat ik zo geconditioneerd ben door afgunst, haat, angst en macht. Zodra ik dit van me af kan zetten, maakt het niet uit wie die naakte persoon is, zolang die me niet mentaal/fysiek kwetst. Je opinie zeggen mag best, maar ze opdringen is niet kunnen.

Arifiene

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Yeah right; rukken op harde porno zal al wa realistischer zijn;
da is de meest populaire en verborgen hobby... ;)



Ik heb tenminste stijl, en verval tenminste nie in hersenloze herhaling.
Zelfs nog tijd voor wat poëtische techniekjes in m'n reactie.

Ook al is het 2 tegen 1.
maak daar 2 en half van :p
best dak u toch *ietwat* ken of kzou denken dat ge helemaal in de paddestoelen gevallen zijt

Santa

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
Ma da's toch compleet hypocriet van je? Ik weet van mezelf dat 'k ook zo zou kunnen reageren, maar enkel en alleen omdat ik zo geconditioneerd ben door afgunst, haat, angst en macht. Zodra ik dit van me af kan zetten, maakt het niet uit wie die naakte persoon is, zolang die me niet mentaal/fysiek kwetst. Je opinie zeggen mag best, maar ze opdringen is niet kunnen.
Enige feit is dat Hmgrwngd graag ALLES rondom zich laat varen, aan niemand meer denkt en wil doen waar hij zin in heeft. Mij allemaal goed, maar dan ist voor mij ne hippie.

Ik ben zo niet en ik ben mezelf BINNEN een maatschappij, binnen een kader. Het gaat er tenslotte om in een samenleving SAMEN te leven..

en ook beke normaal te doen en niet lek ne marginaal in uwen bloten in een ander zijn huis rond te dansen.

GMotha

Legacy Member
Ik vraag me af of ze een apparte namen hebben voor tenen. Zoals pink, ringvinger, de vinger, wijsvinger en duim...

Santa

Legacy Member
GMotha zei:
Ik vraag me af of ze een apparte namen hebben voor tenen. Zoals pink, ringvinger, de vinger, wijsvinger en duim...
Goeie vraag :x

Arifiene zei:
maak daar 2 en half van :p
best dak u toch *ietwat* ken of kzou denken dat ge helemaal in de paddestoelen gevallen zijt

Oef kdacht al dak overgeconditioneerd was :p

cura

Legacy Member
GMotha zei:
Ik vraag me af of ze een apparte namen hebben voor tenen. Zoals pink, ringvinger, de vinger, wijsvinger en duim...
grote teen, minder grote teen, kleinere teen, nog kleinere teen en kleine teen

Arifiene

Legacy Member
Santa| zei:
Goeie vraag :x



Oef kdacht al dak overgeconditioneerd was :p
lol nee, em is altijd al ietske 'raar' geweest :p, en hij weet da zelf wel
zoals k hem net zei op msn: ik zou da gwn al ni doen uit praktische overwegingen (tis koud enzo :p)

Santa

Legacy Member
Arifiene zei:
lol nee, em is altijd al ietske 'raar' geweest :p, en hij weet da zelf wel
zoals k hem net zei op msn: ik zou da gwn al ni doen uit praktische overwegingen (tis koud enzo :p)
En omdaje geen hippie zijt lek em prolly :unsure:

Arifiene

Legacy Member
Santa| zei:
En omdaje geen hippie zijt lek em prolly :unsure:
we spreken nu wel in termen 'veronderstellende dat ik onnozelpoepeloeredronken zou zijn' :p;), zou ik het ni doen omwille van die praktische redenen
nuchter zou ik het gewoon niet doen :p

Santa

Legacy Member
Arifiene zei:
we spreken nu wel in termen 'veronderstellende dat ik onnozelpoepeloeredronken zou zijn' :p;), zou ik het ni doen omwille van die praktische redenen
nuchter zou ik het gewoon niet doen :p
Omdaje gene hippie zijt lek Homegrowngod :p

Hmgrwngd

Legacy Member
Arifiene zei:
ik ben gene hippie, punt.
de vergelijking laat ik achterwege :p

Jezelf spiegelen aan andere mensen is nutteloos;
net omdat je die ander al BENT . (diep vanbinnen)

Je moet enkel door de details, regels, normen en zelfs emoties durven zien.
We are all alike.

Arifiene

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Jezelf spiegelen aan andere mensen is nutteloos;
net omdat je die ander al BENT . (diep vanbinnen)

Je moet enkel door de details, regels, normen en zelfs emoties durven zien.
We are all alike.
i sincerely doubt that :)

Terrorist_Hell

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Jezelf spiegelen aan andere mensen is nutteloos;
net omdat je die ander al BENT . (diep vanbinnen)

Je moet enkel door de details, regels, normen en zelfs emoties durven zien.
We are all alike.
Inderdaad.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan