Archief - Metrosexuality

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kurobu

Legacy Member
Gamedude zei:
ma gij hebt toch 49 paar schoenen? Dan draagde toch ni éénzelfde paar continu = die gaan jaren mee

heb wel maar 1 paar botinen , en dit is ideaal voor sneeuw weer xD

49 paar is 51 paar geworden :D

XoN`-

Legacy Member
iriver ...


more then just an ipod



ipod = vr mensen dat met de mainstream wille meelopen & g'n benul hebben van specificaties/te tam z'n vr een marktonderzoek te doen/met geld willen smijten (if u do, please throw it this way ... i'll invest it better :p)

Wrom ipod ok zo populair is dr al z'n belachelijk accesoires erbij....

Hmgrwngd

Legacy Member
Quilombo zei:
ik heb niet van democracy02 gehoord, en ook niet van iemand anders.
enlighten me!

Ik heb eindelijk door dat elke afzonderlijke mens de neerslag is van de volledige mensheid; en da ik me zo onzeker voelde; omda ik me altijd laat leiden door emoties.
Maar omdat veel mensen afstandelijk en eigenlijk gewoon 'nasty' geworden zijn, en mij al veel negatieve feedback gegeven hebben, betrok ik da op mezelf.

En ik heb eindelijk door dat ieder mens eigenlijk mooier is dan je ooit had kunnen denken, en da ik me nooit zorgen hoef te maken.
Zelfs al noemen duizenden mensen me een vuile , marginale hippie; ik voel me goed in m'n vel, en wil fun beleven met andere mensen.

Let that what does not matter , TRULY slide.
Zoals schoenen, merknamen, ...

zotteluc

Legacy Member
ik moet toegeven dat je een pak aangenamer bent tegenwoordig

btw HOE ben je tot dat inzicht gekomen?

Feignasse

Legacy Member
Avondland zei:
Hier en daar kan het wel zijn dat het kwaliteit is, maar zeker niet voor het gros van de merkproducten.

Ahja, en waarop is die ervaring dan gebaseerd? Op jouw paar schoenen van 49€? Dan kan ik evengoed stellen dat jij nu toevallig een goed model hebt gevonden maar dat het merendeel van de goedkope producten brol is...

Ik ben nu ook niet zo gek dat ik 100€ zou betalen voor een t-shirt waar "bikkembergs" op gedrukt staat of iets dergelijks, maar er zijn wel degelijk veel merkproducten waarvan de hogere prijs gerechtvaardigd is.

Arifiene

Legacy Member
Ulixes zei:
Ahja, en waarop is die ervaring dan gebaseerd? Op jouw paar schoenen van 49€? Dan kan ik evengoed stellen dat jij nu toevallig een goed model hebt gevonden maar dat het merendeel van de goedkope producten brol is...

Ik ben nu ook niet zo gek dat ik 100€ zou betalen voor een t-shirt waar "bikkembergs" op gedrukt staat of iets dergelijks, maar er zijn wel degelijk veel merkproducten waarvan de hogere prijs gerechtvaardigd is.
volledig met u eens (maar dat was al duidelijk zeker :p)
overigens heb ik zelf nooit iets gekocht van bikkembergs (kvind het ni mooi, ten eerste, en ten tweede: vriendin en men beste maat hebben daar tshirts van => letters gaan af/scheuren bij het wassen...)

Terrorist_Hell

Legacy Member
XoN`- zei:
iriver ...

more then just an ipod

ipod = vr mensen dat met de mainstream wille meelopen & g'n benul hebben van specificaties/te tam z'n vr een marktonderzoek te doen/met geld willen smijten (if u do, please throw it this way ... i'll invest it better :p)

Wrom ipod ok zo populair is dr al z'n belachelijk accesoires erbij....
't Enige wat iRiver meer heeft, is dat je bij de H140 'n digital-out hebt voor aansluiting met 'n externe DAC. Maar anders is 'n iPod gelijk qua geluidskwaliteit (indien je werkt met .WAV of evenwaardige bestanden). Je hebt bij beiden 'n line-out, voor aansluiting op 'n externe versterker. En bovendien kun je de 4th Gen iPod laten ombouwen tot 'n iMod (vanwege de kwaliteits Wolfson DAC), de beste HD player op de markt. Tuurlijk is de prijs extreem hoog, en velen weten niet eens van het bestaan af. iPod is nu eenmaal 'n merk dat geld vraagt, maar iRiver is nu ook niet bepaald goedkoop.

Het is waar dat iemand die 'n iPod koopt, zonder 'n IEM (laat staan 'n versterker gebruiken bij de line-out), weinig afweet van de capaciteiten van het toestel. Maar dit zou dan ook gelden bij 'n iRiver, Creative, etc. Apple is 'n statuussymbool bij jongeren, dat klopt zeker en vast.

Hmgrwngd

Legacy Member
zotteluc zei:
ik moet toegeven dat je een pak aangenamer bent tegenwoordig

btw HOE ben je tot dat inzicht gekomen?

Je kunt een vierkant puntje zuigen aan de cirkelredenering van m'n aars. :)

Pak aangenamer.
Ik was vroeger ook al heel aangenaam.
Gevoelig, verlegen, beetje onzeker en sterke wil om m'n leven te leven.

Maar nu ben ik gestopt met shit te slikken van andere mensen.
Alhoewel. Vroeger deed ik dat van jou niet, maar dat is omdat ik je al altijd een heel onaangenaam virtueel karakter gevonden heb.
Nu zelfs meer dan vroeger.

Redelijk slecht gevoel over jou zo.
Vergelijkbaar met het gevoel over die mod Bl@Ze .

jan1978

Legacy Member
Wat een hoop gezever hier.
Iedereen die van zichzelf vind dat hij een echte <insert subcultuurnaam> is, is in mijn ogen al nen onnozelen aap.

Kijk ik ben <insert subcultuurnaam> want ik heb <bepaald soort> kleren aan, en luister naar <bepaald soort> muziek. WAAG HET NIET VAN MIJN HELE SUBCULTUUR TE GENERALISEREN WANT WIJ ZIJN ZO NIE.

Jawel ge zijt allemaal oppervlakkige marginalen als uw image zo bespottelijk belangerijk is, dat ge uzelf wilt in een hokske (laten) stoppen.


Ik ben mijzelf.
Das voldoende.

viewer

Legacy Member
Kurobu zei:
en hier is het juist het tegen overgestelde, dure merk schoenen gaan hier langer mee ;).. dus ja how :p

ik heb bv hush puppies, kost redelijk veel geld en ze gaan nu hun 3de winter in.

Mijn vorige paar schoenen (adidas "skate type") waren ook wel redelijk duur (60 euro ofzo), maar ik heb zo wel meer dan 2 jaar kunnen dragen. Echt dragen dan, khad (heb) maar 1 paar schoenen, en deed daar ook mijn LO lessen mee enzo.

En kheb ze nie eens special moeten onderhouden, alleen het laatste half jaar af en toe bespuiten met zo'n anti-water spuitbus die ik er gratis bijgekregen had.

kwaliteit of wat? :p

Avondland

Legacy Member
Ulixes zei:
Ahja, en waarop is die ervaring dan gebaseerd? Op jouw paar schoenen van 49€? Dan kan ik evengoed stellen dat jij nu toevallig een goed model hebt gevonden maar dat het merendeel van de goedkope producten brol is...

Ik ben nu ook niet zo gek dat ik 100€ zou betalen voor een t-shirt waar "bikkembergs" op gedrukt staat of iets dergelijks, maar er zijn wel degelijk veel merkproducten waarvan de hogere prijs gerechtvaardigd is.
Bikkembergs is ook maar een lapke stof uiteindelijk waar je veel te veel voor betaald. En zoveel meerwaarde heb je er niet aan. 100€ voor een t-shirt is gewoonweg krankzinnig, totaal onbegrijpelijk. 15-20 € heb je evenzeer goede kwaliteit. Tenzij je t-shirts zoekt die je meer als 10 jaar wenst te dragen, maar zo ver denk ik niet in de toekomst.

Dirty_Col

Legacy Member
XoN`- zei:
Wrom ipod ok zo populair is dr al z'n belachelijk accesoires erbij....

Onlangs een paar oorkes van iPod gezien voor 40 euro :sop:
En dan die sokken ervoor, omg :x

Hmgrwngd

Legacy Member
KoenDK zei:
wie ben jij trouwens om die vraag zo ironisch te stellen? :ironic:

Nee, niet ironisch, ik ben benieuwd naar het antwoord.

Wie ben je ?
Wat definieert jou ?

Enkele namen van straten, scholen en bedrijven waar je gewerkt hebt?
Enkele momenten of situaties of herinneringen?
Zijn het emoties dat iedereen heeft of een uitvergroting ervan ?

Tis een enorm interessante vraag; en de reden dat jij zo idioot reageert is misschien omdat je zelf bang bent van de vraag ofzo. Weetnie.

mcR

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Wie ben je ?
Wat definieert jou ?

...

Tis een enorm interessante vraag; en de reden dat jij zo idioot reageert is misschien omdat je zelf bang bent van de vraag ofzo. Weetnie.
dé psycholoog :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan