Dirty_Col
Legacy Member
Tha_nOn zei:eerlijk gezegd vind ik 200 euro ook nog veel te veel ze, dus echt wauw vind ik uw argument niet
wrm niet een mp3spelerke van 60 euro \o/ twerkt ook ze
(niet tegenstaande hebk zelf wel nen ipod maar die's wel tweedehands)
een mp3speler van 8gb voor 60 euro?
Kheb vroeger van die prullen gehad van 512mb ma als ge op vakantie gaat zitte 1-2 weken naar dezelfde 80 liedjes te luisteren... ondraaglijk gewoon! (+ het feit dak die elke week met andere liedjes moest volzetten
)
khad ook nie veel zin om alle winkels te gaan afzoeken voor de beste prijs/volume koop, 8gb+ fm radio is genoeg voor mij. Coolheidsfactor kan me geen zeik schelen, als de geluidskwaliteit maar in orde is 

.. dus ja how