Preske
Legacy Member
Tweek zei:mhm Egyptische en Azteekse piramides komen overeen. Nu laten we is denken waarom, imo ni omda Azteken ofzo afstammen van Egyptenaren,maar omdat een piramide nu eenmaal een driehoek is en daarom een zeer stabiele structuur is.
Ok, dus we hebben 2 sun/ heelal loving volken die, om de een of andere religieuze reden dicht tegen de sterren willen zijn. Hoe? Wel een hoog gebouw. Maar aangezien ze in dien tijd qua ontwikkeling niet beschikten over goede bouwmaterialen( eg beton, staal, aluminium, glas (ok ja er waren vormen van cement etc maar ni zo goed als nu)) moeten ze iets bouwen dat ni ineen stort als ze te hoog gaan. dus zoalsk zei, een driehoek vorm -> piramide , brede basis zodat al het gewicht over een grote overvlakte verspreid wordt en ge hoger kunt bouwen.
Dan nog, als het inderdaar zo was da er een of andere profeet had voorspelt da er "goden" ofzo uit het oosten gingen komen, dan zal da eerder te maken hebben met het feit dat de zon daar opkomt (and they seem to love that thing).
In dien tijd kwam het nog wel meer voor da ze de zon en andere natuurelementen aanbidden, zelfs later (Romeinen, Grieken etc..).
Conclusie voor mij; nee er zijn geen aliens geweest, en ja er is mogelijk ergens in de oneindigheid vant heelal wel leven in de een of andere vorm![]()
was er geen cultuur dat ouder of even oud was?
er gaan trouwens twijfels rond dat de egypternaren en azteken/mayas/olmeken of wat dan ook niet de originele bouwers waren van bepaalde bouwwerken.
(de sphinx is het meest gekende voorbeeld)
er zijn trouwens piramide-achtige bouwwerken gevonden in europa die niet moeten onderdoen qua ouderdom

Cyberkef zei:Oh wat ik ook wel grappig vond, die "aliens die ons gebruikten als slaven"-theorie?
Deed mij ZOHARD aan stargate sg-1 denken :')
sexslaven dan nog

Tyfius zei:De eerste nederzettingen van de Maya's ontstonden rond 1800 voor Christus.
De Azteken en Inca's kwamen er wel na Christus, beiden kenden hun hoogtepunt na 1200 als ik me niet vergis, voor een blanke aap wat bacteriën kwam verspreiden en het volk uitmoordde.
olmeken waren zelfs nog ouder

Osi` zei:Mss is het juist een voorspelling gelijk nostradamus dat van de WTC voorspelde,
Damus heeft dat nooit ofte never voorspeld.
NOOIT!!!!
ik weet welke passage gebedoelt, en die was uitgevonden door een of andere student die daarmee aantoonde hoe makkelijk het wel niet is om massahisterie te creeëren.
Osi` zei:Idd, maar het kan wel zijn dat de zon de aarde wel "inslikt"![]()
Hebben we ineens een groter planeet.![]()
is niet gezegd. Nu gaat er een stelling rond dat als de zon groeit, kan dat gevolgen hebben voor de zwaartekracht. Als de zon groter wordt, wordt de zwaartekracht minder, en kan de aarde dus in een verdere baan terecht komen.
