nite
Legacy Member
preske zei:vierkant gebouw, rond gebouw, rechthoekig gebouw,... keus genoeg.
Als je met grote kanjers van stenen werkt zul je het wel erg moeilijk hebben om muren te maken en daarop een dak. Een piramide is veel eenvoudiger.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
preske zei:vierkant gebouw, rond gebouw, rechthoekig gebouw,... keus genoeg.
Jebac zei:Mannen, het wordt eens tijd dat jullie de waarheid eens wisten:
http://www.niburu.nl/
.
Daar vind je alle informatie over wat, hoe en waar. Over ons "echte" ontstaan.
Thales zei:ik weet nog jaren geleden dat er op het nieuws een onderzoek was. Dus dat ze met een boor door een wand gingen ( met een robotcamera en dergerlijke ) en dat dat 8 cm dik was. Toen ze dat gat geboord hadden en de camera erdoor ging zagen ze dat er nog een wand achterzat. en dat bracht heel wat gejuich want dat kon betekenen dat er achter die wand een schat zat. Want ze hebben nog steeds niet de schattenkamer van cheops gevonden.
Jebac zei:Mannen, het wordt eens tijd dat jullie de waarheid eens wisten:
http://www.niburu.nl/
.
Daar vind je alle informatie over wat, hoe en waar. Over ons "echte" ontstaan.
met het indringende oog en driehoeken met cirkels enzo...
preske zei:ja, het was een flop. er was niets te vinden achter die 2de steen![]()
no_way2go zei:Voor de geïnteresseerden: het is "egypt week" deze week op National Geographic
Gisteren nog een interessante aflevering van 'Earth Discovered' over de piramide van Cheops gezien.
Hier komt het op neer: men denkt dat deze piramide was gebouwd om het lichaam van Cheops (de koning) mee te nemen naar de godenwereld (= kosmos).
-...
Thales zei:ah, vond het al raar dat je daar niets meer over hoorde. Dacht dat er mss jaren werk aan nodig waren ofzo.
maar wat zat er dan achter die 2de wand? nog een wand? een holle ruimte met nix in? er moet toch iets achter gezeten hebben? of kwam ze uit op al een gevonden kamer?
Dat er al veel geplunderd geweest is kan ik wel geloven. Maar hardhandig met dynamiet tewerk gaan in piramiden? Ik dacht dat de piramiden een complex geheel waren, echt alle konden die plunderaar toch niet gevonden hebben.
uit een berg kappen. Zo moeilijk is dat niet hoor.128MB zei:Q: Waar haalden die egyptenaren die gigantische stenen?
Effe met de hand uit de grond zagen?![]()
g3t4 zei:Ik vraag mij af waarom de meeste mensen denken dat de mensen van die tijd niet slim waren. Die mensen hadden niet dezelfde middelen als ons en stonden niet zo ver qua technologie ma ge moet die niet onderschatten imo.
Daar zaten ook slimme mensen bij die volgens mij niet moesten onderdoen voor ons.
128MB zei:Q: Waar haalden die egyptenaren die gigantische stenen?
Effe met de hand uit de grond zagen?![]()
Er gaan al veel langer vermoedens dat men niet met slaven werkten, maar met betaalde arbeiders.gentille zei:Die kwamen soms van heel ver hoor. Ze werden ergens uitgekapt, dan getransporteerd via boot, dan via boomstammen naar de piramide. Dat moet toch een immens en lastig werk geweest zijn voor die slaven om constant die blokken te sjouwen. Hoe hoger de piramide werd, hoe lastiger.
Tyfius zei:Er gaan al veel langer vermoedens dat men niet met slaven werkten, maar met betaalde arbeiders.
Tyfius zei:Er gaan al veel langer vermoedens dat men niet met slaven werkten, maar met betaalde arbeiders.
Jebac zei:Mannen, het wordt eens tijd dat jullie de waarheid eens wisten:
http://www.niburu.nl/
.
Daar vind je alle informatie over wat, hoe en waar. Over ons "echte" ontstaan.
.