Archief - Mensen afstammelingen van Aliens?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nite

Legacy Member
preske zei:
vierkant gebouw, rond gebouw, rechthoekig gebouw,... keus genoeg.

Als je met grote kanjers van stenen werkt zul je het wel erg moeilijk hebben om muren te maken en daarop een dak. Een piramide is veel eenvoudiger.

Timooo

Legacy Member
Jebac zei:
Mannen, het wordt eens tijd dat jullie de waarheid eens wisten:

http://www.niburu.nl/
.
Daar vind je alle informatie over wat, hoe en waar. Over ons "echte" ontstaan.

Stond hier een aantal pagina's terug ook al gepost, btw. Het klink te veel science-fiction naar mijn smaak. Ookal is het 'waarheid' zou het me uiteindelijk ook niet te veel doen, feit is dat sit soort verhalen nooit bewezen kunnen worden en men echt blijft gissen. Enkel als we ooit tijd en ruimte kunnen buigen en terug in de tijd kunnen gaan zullen we de waarheid weten... en zelfs dan nog.

denkimi

Legacy Member
Thales zei:
ik weet nog jaren geleden dat er op het nieuws een onderzoek was. Dus dat ze met een boor door een wand gingen ( met een robotcamera en dergerlijke ) en dat dat 8 cm dik was. Toen ze dat gat geboord hadden en de camera erdoor ging zagen ze dat er nog een wand achterzat. en dat bracht heel wat gejuich want dat kon betekenen dat er achter die wand een schat zat. Want ze hebben nog steeds niet de schattenkamer van cheops gevonden.

de schattenkamers van alle bekende koningsgraven waren al lang geplunderd voor dat de eerste archeologen aankwamen.

diegenen die de piramiden plunderden hadden dankzij de uitvinding van het dynamiet niet te veel problemen om alle verborgen ruimtes te vinden.

DeBuGGeR

Legacy Member
Jebac zei:
Mannen, het wordt eens tijd dat jullie de waarheid eens wisten:

http://www.niburu.nl/
.
Daar vind je alle informatie over wat, hoe en waar. Over ons "echte" ontstaan.

wat een geloofwaardige site :D met het indringende oog en driehoeken met cirkels enzo...

nite

Legacy Member
http://www.niburu.nl/ heeft een zeer grappige enquete

Is er contact met buitenaardse beschavingen?
Altijd al geweest
Sinds kort
Komt nog
Weet ik niet

Maar "NEEN" kan je niet antwoorden :)

Thales

Legacy Member
preske zei:
ja, het was een flop. er was niets te vinden achter die 2de steen :p

ah, vond het al raar dat je daar niets meer over hoorde. Dacht dat er mss jaren werk aan nodig waren ofzo.

maar wat zat er dan achter die 2de wand? nog een wand? een holle ruimte met nix in? er moet toch iets achter gezeten hebben? of kwam ze uit op al een gevonden kamer?

Dat er al veel geplunderd geweest is kan ik wel geloven. Maar hardhandig met dynamiet tewerk gaan in piramiden? Ik dacht dat de piramiden een complex geheel waren, echt alle konden die plunderaar toch niet gevonden hebben.

Yo-Han

Legacy Member
no_way2go zei:
Voor de geïnteresseerden: het is "egypt week" deze week op National Geographic :)

Gisteren nog een interessante aflevering van 'Earth Discovered' over de piramide van Cheops gezien.

Hier komt het op neer: men denkt dat deze piramide was gebouwd om het lichaam van Cheops (de koning) mee te nemen naar de godenwereld (= kosmos).

-...


Het is ook zo

Het 'Mysterie van Osiris' van Robert Bauval gaat hier veel dieper op in.

http://www.skepsis.nl/piramidomanie.html

Preske

Legacy Member
Thales zei:
ah, vond het al raar dat je daar niets meer over hoorde. Dacht dat er mss jaren werk aan nodig waren ofzo.

maar wat zat er dan achter die 2de wand? nog een wand? een holle ruimte met nix in? er moet toch iets achter gezeten hebben? of kwam ze uit op al een gevonden kamer?

Dat er al veel geplunderd geweest is kan ik wel geloven. Maar hardhandig met dynamiet tewerk gaan in piramiden? Ik dacht dat de piramiden een complex geheel waren, echt alle konden die plunderaar toch niet gevonden hebben.

als ik mij het goe herinner, nog een stukske gang, en dan een kleine lege kamer.

Thales

Legacy Member
dan moet er toch ooit daar iets gelegen hebben.
het lijkt me onmogleijk dat het geplunderd is anders zouden ze toch sporen moeten zien ofzo.

Dat gangetje waardoor die robot ging was amper 8 cm ofzo.
Mss hebben ze gewoon vergeten er iets te leggen ofzo.
oftewel is het een ventilatieschacht of weer iets dat symbool staat voor het een of het ander.

128MB

Legacy Member
Q: Waar haalden die egyptenaren die gigantische stenen?

Effe met de hand uit de grond zagen? :unsure:

snake880

Legacy Member
128MB zei:
Q: Waar haalden die egyptenaren die gigantische stenen?

Effe met de hand uit de grond zagen? :unsure:
uit een berg kappen. Zo moeilijk is dat niet hoor.

GeTa

Legacy Member
Ik vraag mij af waarom de meeste mensen denken dat de mensen van die tijd niet slim waren. Die mensen hadden niet dezelfde middelen als ons en stonden niet zo ver qua technologie ma ge moet die niet onderschatten imo.
Daar zaten ook slimme mensen bij die volgens mij niet moesten onderdoen voor ons.

Timooo

Legacy Member
g3t4 zei:
Ik vraag mij af waarom de meeste mensen denken dat de mensen van die tijd niet slim waren. Die mensen hadden niet dezelfde middelen als ons en stonden niet zo ver qua technologie ma ge moet die niet onderschatten imo.
Daar zaten ook slimme mensen bij die volgens mij niet moesten onderdoen voor ons.

Jep, de wiskundige perfecte van het parthenon bijvoorbeeld. Velen vinden dat 'het werk van aliens', maar als ge de studies bekijkt van de gulden snede en dergelijke kunt ge gewoon afleiden da ze in die tijd ook enorm goede ingenieurs hadden. Het is inderdaad echt niet dat men toen dommer of slimmer was, de mensheid was gewoon minder ver technologisch gevorderd maar wa er int koppeke zit is hetzelfde gebleven.

Gentille

Legacy Member
128MB zei:
Q: Waar haalden die egyptenaren die gigantische stenen?

Effe met de hand uit de grond zagen? :unsure:

Die kwamen soms van heel ver hoor. Ze werden ergens uitgekapt, dan getransporteerd via boot, dan via boomstammen naar de piramide. Dat moet toch een immens en lastig werk geweest zijn voor die slaven om constant die blokken te sjouwen. Hoe hoger de piramide werd, hoe lastiger.

Tyfius

Legacy Member
gentille zei:
Die kwamen soms van heel ver hoor. Ze werden ergens uitgekapt, dan getransporteerd via boot, dan via boomstammen naar de piramide. Dat moet toch een immens en lastig werk geweest zijn voor die slaven om constant die blokken te sjouwen. Hoe hoger de piramide werd, hoe lastiger.
Er gaan al veel langer vermoedens dat men niet met slaven werkten, maar met betaalde arbeiders.

bloodoo

Legacy Member
Tyfius zei:
Er gaan al veel langer vermoedens dat men niet met slaven werkten, maar met betaalde arbeiders.

werden ze niet gebouwd door het volk dat werd betaald met voedsel ?

Karre

Legacy Member
Jebac zei:
Mannen, het wordt eens tijd dat jullie de waarheid eens wisten:

http://www.niburu.nl/
.
Daar vind je alle informatie over wat, hoe en waar. Over ons "echte" ontstaan.

Weeral een Nederlander die te veel tijd gespendeerd heeft in zijn lokale coffeeshop :lol:.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan