(BLaCK_GHoST)
Legacy Member
Onlangs nog op National geographic gezien, daar was zo een interessante gedoe over hoe aliens ons hebben bezocht, en ons genetisch hebben aangepast. Er werdt ook gezegt dat chinezen eigenlijk niet van deze planeet waren ofzoiets. De argumentatie van die man was dan: Waarom denk je dat de chinezen met 1.8 miljard zijn? Zij waren hier eerst... Toen dacht ik zo van: hmm, wierd. Niet da ik het pal overneem ze die theorie, maar ik stel me der wel voor open. Ook werd er gezegt dat de piramides en de rare grote vormen die die azteken hebben gemaakt ook door aliens werden gemaakt. Dus ik dacht: Wat denken jullie hierover, over deze alternatief voor de evolutie theorie?
,was er gisteren nog op 
,en dat ze in die tijd al een lamp hadden twijfel ik nog 