Archief - Mensen afstammelingen van Aliens?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

(BLaCK_GHoST)

Legacy Member
Onlangs nog op National geographic gezien, daar was zo een interessante gedoe over hoe aliens ons hebben bezocht, en ons genetisch hebben aangepast. Er werdt ook gezegt dat chinezen eigenlijk niet van deze planeet waren ofzoiets. De argumentatie van die man was dan: Waarom denk je dat de chinezen met 1.8 miljard zijn? Zij waren hier eerst... Toen dacht ik zo van: hmm, wierd. Niet da ik het pal overneem ze die theorie, maar ik stel me der wel voor open. Ook werd er gezegt dat de piramides en de rare grote vormen die die azteken hebben gemaakt ook door aliens werden gemaakt. Dus ik dacht: Wat denken jullie hierover, over deze alternatief voor de evolutie theorie?

demon326

Legacy Member
(BLaCK_GHoST) zei:
Onlangs nog op National geographic gezien, daar was zo een interessante gedoe over hoe aliens ons hebben bezocht, en ons genetisch hebben aangepast. Er werdt ook gezegt dat chinezen eigenlijk niet van deze planeet waren ofzoiets. De argumentatie van die man was dan: Waarom denk je dat de chinezen met 1.8 miljard zijn? Zij waren hier eerst... Toen dacht ik zo van: hmm, wierd. Niet da ik het pal overneem ze die theorie, maar ik stel me der wel voor open. Ook werd er gezegt dat de piramides en de rare grote vormen die die azteken hebben gemaakt ook door aliens werden gemaakt. Dus ik dacht: Wat denken jullie hierover, over deze alternatief voor de evolutie theorie?

een tijde geleden :D ,was er gisteren nog op :D ,was idd wel intresant maar op bepaalde momente ver gezocht:unsure:

KO

Legacy Member
Nu de wereld eindelijk doorheeft dat God niet bestaat gaan ze al hun onverklaarbaarheden maar op Aliens steken zeker ?
Dan is de wetenschap goed bezig...

(BLaCK_GHoST)

Legacy Member
benny zei:
een tijde geleden :D ,was er gisteren nog op :D ,was idd wel intresant maar op bepaalde momente ver gezocht:unsure:

Ja da was wel, zoals de hele tijd het aanhalen van die: "Aliens vonden onze vrouwen mooi dus hebben met hun gepaard..." vond ik wel wat, over the top.

EternalSilence

Legacy Member
miss dat er in west europa in de vroege eeuwen veel oorlogen werden gevoerd, meer dan in china.
en hierdoor miljoenen mensen zijn vemoord door de jaren heen.
en door de 'welvaart' in china er toen als meer chinezen waren in de middeleeuwen dan europeanen

w00tw00t

Legacy Member
(BLaCK_GHoST) zei:
Ja da was wel, zoals de hele tijd het aanhalen van die: "Aliens vonden onze vrouwen mooi dus hebben met hun gepaard..." vond ik wel wat, over the top.

heb die docu al paar keer gezien en is wel interessante theorie. Geeft verklaringen voor veel dingen maar of ze ook waar zijn, dunno. Kvond die bagdat batterij best wel nice.

demon326

Legacy Member
(BLaCK_GHoST) zei:
Ja da was wel, zoals de hele tijd het aanhalen van die: "Aliens vonden onze vrouwen mooi dus hebben met hun gepaard..." vond ik wel wat, over the top.

idd dat vond ik dus tever gezocht..,maar er zitten wel dingen in waar ge van na begon te denken..,zoals met die egyptenaren is dan wel cool..,de Piramide's die perfect op 1 CM naar de sterren staan,endan de planeet pluto die ze al hadden ondekt voor ons :wtf: ,en dat ze in die tijd al een lamp hadden twijfel ik nog :D

blackman

Legacy Member
Doom Dragon zei:
miss dat er in west europa in de vroege eeuwen veel oorlogen werden gevoerd, meer dan in china.
en hierdoor miljoenen mensen zijn vemoord door de jaren heen.
en door de 'welvaart' in china er toen als meer chinezen waren in de middeleeuwen dan europeanen


Had dat niet iets met de pest te maken? Ik ben wel niet zeker.
Ik dacht dat de Chinezen hier veel minder mee hadden te maken dan wij.

Gentille

Legacy Member
Van de Azteken had ik dat al gehoord. Er zijn rotstekeningen gevonden van mannekes met een speciaal pak en een glazen bol op hun hoofd. Ook hun speciale piramides met groeven in zijn uitgetest geweest of men daar zaken kon mee afschieten.

Ook meen ik ergens eens gelezen te hebben dat de piramides van Egypte en die van de Azteken perfect staan volgens de sterren. Weet niet of dat juist is?

demon326

Legacy Member
gentille zei:
Van de Azteken had ik dat al gehoord. Er zijn rotstekeningen gevonden van mannekes met een speciaal pak en een glazen bol op hun hoofd. Ook hun speciale piramides met groeven in zijn uitgetest geweest of men daar zaken kon mee afschieten.

Ook meen ik ergens eens gelezen te hebben dat de piramides van Egypte en die van de Azteken perfect staan volgens de sterren. Weet niet of dat juist is?

idd die staan op de CM juist volgens die docu...,enja ik geloof er wel in dat er iets is dat verder zit dan ons kwam technologie en ik zou niet willen weten wat er precies is als ze in die tijd al konde reizen in de ruimte moest het kloppen...,maar ik denk dat het antwoord niet hier op aarde is:unsure:

=Ermac=

Legacy Member
Heb de documentaire niet gezien.Zal nog wel herhaald worden.
Mijn mening(iedereen heeft een andere mening!!)

Ik zou het egoistisch vinden als we zeggen dat we de enige zijn in het heelal.
Ik geloof er sterk in dat er nog iets is.
Mja...

Gentille

Legacy Member
De mensen wisten vroeger meer dan ons? Want het is toch wel merkwaardig hoe die piramides zo perfect volgens de sterren konden gebouwd worden. In die tijd. Is wel interessant allemaal.

Ik denk ook niet dat we alleen zijn in het heelal. Zo eigenlijk een beetje dom zijn. Het heelal is immens groot en groeit nog iedere dag. Met leven bedoel ik niet direct groene ventjes met voelsprieten maar gewoon bacteriën of andere levende wezens

Cycloon

Legacy Member
De reden dat china zoveel inwoners heeft is omdat de regering daar leefde onder de leuze: Hoe meer mensen, hoe meer macht. Daarom kweekte iedereen ook als zot, en zo konden de boeren ook meer voedsel kweken, konden er meer mensen gevoed worden, konden ze een groter leger bouwen, etc etc...

demon326

Legacy Member
gentille zei:
De mensen wisten vroeger meer dan ons? Want het is toch wel merkwaardig hoe die piramides zo perfect volgens de sterren konden gebouwd worden. In die tijd. Is wel interessant allemaal.

ik denk dus ook dat er vroeger meer kennis was dan we nu hebben..,want die piramides kunnen niet met de hand gebouwd zijn,en al zouden de piramides met de hand gebouwd zijn dan kunnen ze nog niet op èèn CM ze gelijk zetten met de sterren:unsure:

(BLaCK_GHoST)

Legacy Member
Parnakra zei:
Tuurlijk! :ironic:

Bepaalde dingen toch... wie weet wat zij eigenlijk allemaal wisten, het is gewoon wsl allemaal verloren gegaan die kennis...

Gentille

Legacy Member
Parnakra zei:
Tuurlijk! :ironic:

Waarom zou dat niet kunnen? Zou het puur toeval zijn dan dat die piramides volgens de sterren staan?

Ik ben niet zo voor al die complottheorieën maar die zaken, vooral die tekeningen van de Azteken, hebben me altijd wel geboeid.

zoo-music girl

Legacy Member
MXJ950R zei:
Heb de documentaire niet gezien.Zal nog wel herhaald worden.
Mijn mening(iedereen heeft een andere mening!!)

Ik zou het egoistisch vinden als we zeggen dat we de enige zijn in het heelal.
Ik geloof er sterk in dat er nog iets is.
Mja...

Dat geloof ik ook erg sterk; de kansen zijn zeer groot in een oneindig groot universum (hoewel, het is eindig, en heeft een balkvorm met in de rechterzijde 'n lichte tuimeling naar beneden) Anyway, wat ik zei; de kansen zijn idd zeer groot omdat de mens slecht een heel minuscuul deeltje ervan kan observeren.
Wel ben ik er redelijk van overtuigd dat als er ergens anders (mensachtig) leven is, het geen invloed uitoefent op, en hoogstwrs ook niets afweet over het bestaan van onze planeet.
Ik citeer Fight Club (ooh yeaaah hier ga ik weer :D ): "Space Monkeys!"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan