Archief - Mensen afstammelingen van Aliens?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gentille

Legacy Member
Osi` zei:
Ik hoop toch dat er een planeet is met levende supervrouwen. Echt zo vrouwvelk dat kei kei knap is en ze wachten op aardse mannen :love:
Yeah! :D Laat ze maar komen.

To the point: Kgeloof ergens ook wel dat er leven is, wij hebben nog zelfs geen 0,1 % verkend. En in deze buurt is er allicht zeker geen leven. Kbedoel dan toch in dit stukje ruimte waar ons planetenstelsel zit. Ach, maar khoop dat we later toch net iets meer te komen weten en liefst nog snel. Er stond toch bij de azteken iets dat ging gebeuren op 12 december 2012 toch? Normaal begint dan de 3de jaargang dacht ik en dat de "wezens" hen terug kwamen bezoeken? Of iets met de aarde zelf was er ook over gespeculeerd maar dat doet er niet toe in deze thread.



Ook de Egyptenaren hebben dat voorspeld. Dezelfde datum. Twee verschillende culturen, aan de andere kant van de wereld en in een verschillende periode. Voorspellen dezelfde datum en hun piramides hebben stof tot nadenken :p

demon326

Legacy Member
gentille zei:
Ook de Egyptenaren hebben dat voorspeld. Dezelfde datum. Twee verschillende culturen, aan de andere kant van de wereld en in een verschillende periode. Voorspellen dezelfde datum en hun piramides hebben stof tot nadenken
mm dat moet toch iets zijn want hoe zouden ze aan aan die datum geraakt zijn enz...

Gentille

Legacy Member
benny zei:
vreemd:) ,maar om het 100% te weten wat er gaat gebeuren zullen we nog paar jaartjes moeten wachten...

Ik lig er niet echt wakker van. We zien wel wat er gebeurd. In 2000 ging de wereld ook vergaan :unsure:

Gentille

Legacy Member
Osi` zei:
Wat hebben die dan voorspeld? De poolverschuiving van de aarde of iets anders of dat er wezens gingen komen?
Want wat er rond die tijd gaat gebeuren, fascineert mij wel. Als die 2 volkeren dezelfde datum hadden dat er iets gaat gebeuren, dat moet toch een verband met mekaar hebben?
Btw, zijn er niet ooit egyptenaren naar zuid amerika gegaan? Kweet niet, maar der was toch iets dat hen gelijk aan elkaar maakten.

Die datum zou het einde van de wereld voorspellen. Ik dacht ook ergens eens iets gelezen te hebben dat Egyptenaren naar Amerika zouden zijn gereisd of toch hebben geprobeerd, iets met rieten boten dat ze hebben gevonden ofzo :confused:. Maar de Azteken en Egyptenaren leefden in een verschillende tijdsperiode. Dus met elkaar kennis maken zat er hoe dan ook niet in :p

ng

Legacy Member
(BLaCK_GHoST) zei:
Onlangs nog op National geographic gezien, daar was zo een interessante gedoe over hoe aliens ons hebben bezocht, en ons genetisch hebben aangepast. Er werdt ook gezegt dat chinezen eigenlijk niet van deze planeet waren ofzoiets. De argumentatie van die man was dan: Waarom denk je dat de chinezen met 1.8 miljard zijn? Zij waren hier eerst... Toen dacht ik zo van: hmm, wierd. Niet da ik het pal overneem ze die theorie, maar ik stel me der wel voor open. Ook werd er gezegt dat de piramides en de rare grote vormen die die azteken hebben gemaakt ook door aliens werden gemaakt. Dus ik dacht: Wat denken jullie hierover, over deze alternatief voor de evolutie theorie?

Dus, als ik het goed begrijp.

We leefden hier al, aliens zijn naar onze planeet gekomen en om de één of andere reden hebben ze ons wat aangepast.
En de Chinezen zijn niet van onze planeet, want ze zijn met 1,3 miljard (niet 1,8), maar ze waren hier wel eerst.
Dan moeten de Indiërs ook niet van deze planeet zijn, want die zijn ook al met 1,1 miljard inwoners.
Ook best wel opmerkelijk dat de Chinezen, indien ze niet van deze planeet komen, goed op ons gelijken .

Het kan best wel mogelijk zijn dat we van aliens afkomstig zijn, maar uw theorie is redelijk belachelijk.

Gentei

Legacy Member
Osi` zei:
Ze kwamen hier en dan kwamen ze nooit meer terug? Aliens zijn puur verzinsels hoor.

wacht wil jij nu zeggen dat er geen ander leven bestaat dan die van ons? wil jij zeggen dat in de oneindige heelal (die nog altijd aan het uitdijen is) in die verschillende sterrenstelses en melkwegen zeggen dat er totaal geen ander leven is behalve wij?

Ikzelf weiger te geloven dat wij de enigste zijn in de heelal (ik ben dan nog moslim) maar ik weiger gewoon te geloven dat er geen ander leven is al zegt de omgeving rondom mij (mijn vrienden, famillie, collega's) dat wij de enigen zijn.
Er moet gwn ander leven zijn ik weet niet wrm maar dat moet wel.

ontopic, ik heb gistere di Nat Geo. episode ook gezien vond het wel intressant zeker toen ze die schedel de "starchild" hebben bovengehaald eerst dacht ik shit man misvormd mens maar toch nu ik erover na denk heb ik toch niet zo iemand misvormd meegemaakt die schedel zijn oogkassen stonden echt dicht bij elkaar en waren groot en dan de deel waar normaal de hersenen waren, was echt groot.
Maar de DNA wees uit dat het menselijk was maar toch damn man.....
Ik zou het toch geloofwaardig vinden dat we vroeger door aliens bezocht werden en sommige dingen door aliens gebouwd werden bv de piramides die staan echt op preciesie gebouwd en volgens de sterren ik vind het moeilijk om te geloven dat mensen dat vroeger konden zonder enige hulp van navigatiemogelijkheden.
I dunno mss zagen de aliens dat naarmate wij evolueerden blijkbaar graag oorlog voerden en dachten shit straks gaan ze tegen ons beginnen en moeten wij hen afslachten (want hun technologie was toch wrs ver geëvolueerd dan ons) en zijn ze weggegaan.

I dunno maar toch hoop ik ten ZEERSTE dat in de tijd dat ik nog leef wij contact maken met buitenaards leven en we ze ook te zien krijgen...

(BLaCK_GHoST)

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Dus, als ik het goed begrijp.

We leefden hier al, aliens zijn naar onze planeet gekomen en om de één of andere reden hebben ze ons wat aangepast.
En de Chinezen zijn niet van onze planeet, want ze zijn met 1,3 miljard (niet 1,8), maar ze waren hier wel eerst.
Dan moeten de Indiërs ook niet van deze planeet zijn, want die zijn ook al met 1,1 miljard inwoners.
Ook best wel opmerkelijk dat de Chinezen, indien ze niet van deze planeet komen, goed op ons gelijken .

Het kan best wel mogelijk zijn dat we van aliens afkomstig zijn, maar uw theorie is redelijk belachelijk.

Uw? Hoezo is die van mij? :x
Ge moet die docu is bekijke, bij sommige dingen gaat ge echt wel beginne denke van: oké dat is wel vreemd. Gewoon te vreemd om aan het toeval over te laten vind ik... Of het nu aliens zijn of iets anders.

blackman

Legacy Member
Osi` zei:
Wat hebben die dan voorspeld? De poolverschuiving van de aarde of iets anders of dat er wezens gingen komen?
Want wat er rond die tijd gaat gebeuren, fascineert mij wel. Als die 2 volkeren dezelfde datum hadden dat er iets gaat gebeuren, dat moet toch een verband met mekaar hebben?
Btw, zijn er niet ooit egyptenaren naar zuid amerika gegaan? Kweet niet, maar der was toch iets dat hen gelijk aan elkaar maakten.

De piramiedes van de Azteken en de Egyptenaren vertonen grote gelijkenissen op bepaalde vlakken, daarom denkt men dus ook dat deze 2 culturen op een of andere manier verbonden zijn met elkaar. Ze eerden ook allebei dezelfde goden(zonnegod,etc.). Het is een gok hé, maar volgens mij stammen de Azteken af van de Egyptenaren. Aangezien de Egyptenaren sterke schepen hadden(ze konden verre reizen maken), en de Azteken de Spanjaarden eerst als Goden zagen omdat ze "blank" waren en baarden hadden. Ze kwamen ook uit het oosten zoals een profeet had voorspelt. Dit beantwoord volgens mij wel degelijk aan het profiel van een Egyptenaar. De tempels van de Azteken waren inderdaad niet dezelfde als die van de Egyptenaren op hun hoogtepunt, maar beantwoorden wel aan het profiel van de Egyptische tempels in het begin van hun beschaving.


En de Egyptenaren hadden ook aardappelen :unsure: .

ng

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
I dunno mss zagen de aliens dat naarmate wij evolueerden blijkbaar graag oorlog voerden en dachten shit straks gaan ze tegen ons beginnen en moeten wij hen afslachten (want hun technologie was toch wrs ver geëvolueerd dan ons) en zijn ze weggegaan.

Waarom zouden ze ons moeten afslachten, als ze dan toch zodanig geëvolueerd zijn dat ze naar onze planeet kunnen reizen. Om vervolgens ons ook nog eens genetisch aan te passen, dan denk ik dat ze niet al te veel schrik van ons moesten hebben.

(BLaCK_GHoST) zei:
Uw? Hoezo is die van mij? :x
Ge moet die docu is bekijke, bij sommige dingen gaat ge echt wel beginne denke van: oké dat is wel vreemd. Gewoon te vreemd om aan het toeval over te laten vind ik... Of het nu aliens zijn of iets anders.

Ja ik noem het uw theorie, want ik kan niet geloven dat nat geo het zo heeft zitten te verkondigen.
Uw tekst spreekt zichzelf wel wat tegen.

zoo-music girl

Legacy Member
Aan iedereen die wenst ooit nog contact te hebben met buitenaards leven: wens iets anders! Zijn jullie gek geworden :p Deze wereld is al moeilijk genoeg en daarbij, met'n andere zouden we de onze kunnen beginnen vergelijken en dat lijkt me niet echt iets dat veel positieve gevolgen met zich zou meebrengen. Bovendien lijkt 'n "nieuwe wereld" (die benaming zelf zegt al veel, denk Amerikaanse blanken-indianen) me meer dan genoeg materie om weer oorlog te gaan voeren. Kans dat beide 'partijen' eensgezind met elkaar zouden zijn, is helemaaal niet zeker. Dus stop met wensen, of wens in ieder geval specifieker:tongue:

Gentille

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Ja ik noem het uw theorie, want ik kan niet geloven dat nat geo het zo heeft zitten te verkondigen.
Uw tekst spreekt zichzelf wel wat tegen.

Van die Chinezen heb ik eerlijk gezegd ook nog niets gehoord. Dat is ook een nieuwe theorie voor mij (en geloof er eerlijk gezegd weinig van, te ver gezocht) maar van de Azteken is wel een bekende theorie hoor.

chosen1

Legacy Member
nTFs zei:
De chinezen zijn met zoveel omdat ze zich graag voortplanten.

interesting to know nu ik juist een Chinese vriendin heb gemaakt (als in "vrienden maken")

(BLaCK_GHoST)

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Ja ik noem het uw theorie, want ik kan niet geloven dat nat geo het zo heeft zitten te verkondigen.
Uw tekst spreekt zichzelf wel wat tegen.

Ge doet of alles dat Nat geo zegt 100% waar is... En dat werd er weldegelijk in gezegt zulle, mss niet juist zo maar toch ongeveer etzelfde... de andere die hem hebben gezien weten dit.

blackman

Legacy Member
Shit, juist in het boekje gekeken en er zijn geen herhalingen meer van deze aflevering van 'is it real?'. Ik heb wel alleen maar bij NTG. gekeken, is er misschien een andere zender die het nog gaat uitzenden?
Ik zit op smallband momenteel :( .

Gentille

Legacy Member
National Geographic geeft wel altijd verschillende denkpistes.

(BLaCK_GHoST)

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Ow, dus dat van die Chinezen ook?

Ja, ik ga nie effe tussen alles wat er wel in voorkwam iets van men eigen fantasie der tussen flatse ze... Ze hadden gezegt: Why do u you think the chinese are with 1.3(1.8?) bilion, because they were here first. Er werdt iets dervoor nog gezegt ma da ben ik nu vergeten...

ng

Legacy Member
Kom, dat klinkt toch belachelijk. Gewoon omdat de Chinezen met 1,3 miljard zijn, zouden ze niet van hier komen. Of zouden ze voor de rest van de mensheid zijn ontstaan.
Als dat waar is dan zijn de Indiërs ook een bende aliens, want zeg nu zelf op 200 miljoen zal het wel niet aankomen.

Preske

Legacy Member
(BLaCK_GHoST) zei:
Onlangs nog op National geographic gezien, daar was zo een interessante gedoe over hoe aliens ons hebben bezocht, en ons genetisch hebben aangepast. Er werdt ook gezegt dat chinezen eigenlijk niet van deze planeet waren ofzoiets. De argumentatie van die man was dan: Waarom denk je dat de chinezen met 1.8 miljard zijn? Zij waren hier eerst... Toen dacht ik zo van: hmm, wierd. Niet da ik het pal overneem ze die theorie, maar ik stel me der wel voor open. Ook werd er gezegt dat de piramides en de rare grote vormen die die azteken hebben gemaakt ook door aliens werden gemaakt. Dus ik dacht: Wat denken jullie hierover, over deze alternatief voor de evolutie theorie?

china is gewoon een groot land
als ge alle europese landen bij eenneemt (en voor de gemakkelijkheid, delen van voormalig sovjet) komt ge ook aan een paar miljard mensen

blackman zei:
Had dat niet iets met de pest te maken? Ik ben wel niet zeker.
Ik dacht dat de Chinezen hier veel minder mee hadden te maken dan wij.

en de pest zal er inderdaad ook wel iet voor tussen gezeten hebben.
heeft toenertijd een immens gedeelte van de europese bevolking uitgeroeid


los daarvan geloof ik wel in buitenaards leven. maar dan ook enkel dat.
het is zot om te geloven dat wij de enigste zijn (geweest).

er zijn miljarden en miljarden planeten, en nog eens zoveel die nu niet meer bestaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan