Gentille
Legacy Member
Osi` zei:Ik hoop toch dat er een planeet is met levende supervrouwen. Echt zo vrouwvelk dat kei kei knap is en ze wachten op aardse mannen
Yeah!Laat ze maar komen.
To the point: Kgeloof ergens ook wel dat er leven is, wij hebben nog zelfs geen 0,1 % verkend. En in deze buurt is er allicht zeker geen leven. Kbedoel dan toch in dit stukje ruimte waar ons planetenstelsel zit. Ach, maar khoop dat we later toch net iets meer te komen weten en liefst nog snel. Er stond toch bij de azteken iets dat ging gebeuren op 12 december 2012 toch? Normaal begint dan de 3de jaargang dacht ik en dat de "wezens" hen terug kwamen bezoeken? Of iets met de aarde zelf was er ook over gespeculeerd maar dat doet er niet toe in deze thread.
Ook de Egyptenaren hebben dat voorspeld. Dezelfde datum. Twee verschillende culturen, aan de andere kant van de wereld en in een verschillende periode. Voorspellen dezelfde datum en hun piramides hebben stof tot nadenken


Laat ze maar komen.
,maar om het 100% te weten wat er gaat gebeuren zullen we nog paar jaartjes moeten wachten...

. Maar de Azteken en Egyptenaren leefden in een verschillende tijdsperiode. Dus met elkaar kennis maken zat er hoe dan ook niet in

.