mhm Egyptische en Azteekse piramides komen overeen. Nu laten we is denken waarom, imo ni omda Azteken ofzo afstammen van Egyptenaren,maar omdat een piramide nu eenmaal een driehoek is en daarom een zeer stabiele structuur is.
Ok, dus we hebben 2 sun/ heelal loving volken die, om de een of andere religieuze reden dicht tegen de sterren willen zijn. Hoe? Wel een hoog gebouw. Maar aangezien ze in dien tijd qua ontwikkeling niet beschikten over goede bouwmaterialen( eg beton, staal, aluminium, glas (ok ja er waren vormen van cement etc maar ni zo goed als nu)) moeten ze iets bouwen dat ni ineen stort als ze te hoog gaan. dus zoalsk zei, een driehoek vorm -> piramide , brede basis zodat al het gewicht over een grote overvlakte verspreid wordt en ge hoger kunt bouwen.
Dan nog, als het inderdaar zo was da er een of andere profeet had voorspelt da er "goden" ofzo uit het oosten gingen komen, dan zal da eerder te maken hebben met het feit dat de zon daar opkomt (and they seem to love that thing).
In dien tijd kwam het nog wel meer voor da ze de zon en andere natuurelementen aanbidden, zelfs later (Romeinen, Grieken etc..).
Conclusie voor mij; nee er zijn geen aliens geweest, en ja er is mogelijk ergens in de oneindigheid vant heelal wel leven in de een of andere vorm