Archief - Mensen afstammelingen van Aliens?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

(BLaCK_GHoST)

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Kom, dat klinkt toch belachelijk. Gewoon omdat de Chinezen met 1,3 miljard zijn, zouden ze niet van hier komen. Of zouden ze voor de rest van de mensheid zijn ontstaan.
Als dat waar is dan zijn de Indiërs ook een bende aliens, want zeg nu zelf op 200 miljoen zal het wel niet aankomen.

Tja et klinkt idd belachelijk, maar ik vond et toch wel effe raar. Hoe komt het eigenlijk dat ze met zoveel meer zijn? Ma volgens mij zeiden ze nie alleen omdat die eerder hier ware ze, er was nog meer ma ik kan er niemeer opkomen...

Gentille

Legacy Member
preske zei:
en de pest zal er inderdaad ook wel iet voor tussen gezeten hebben.
heeft toenertijd een immens gedeelte van de europese bevolking uitgeroeid

Ja daar dacht ik ook aan, en lijk me een zeer logische verklaring.

Tweek

Legacy Member
mhm Egyptische en Azteekse piramides komen overeen. Nu laten we is denken waarom, imo ni omda Azteken ofzo afstammen van Egyptenaren,maar omdat een piramide nu eenmaal een driehoek is en daarom een zeer stabiele structuur is.
Ok, dus we hebben 2 sun/ heelal loving volken die, om de een of andere religieuze reden dicht tegen de sterren willen zijn. Hoe? Wel een hoog gebouw. Maar aangezien ze in dien tijd qua ontwikkeling niet beschikten over goede bouwmaterialen( eg beton, staal, aluminium, glas (ok ja er waren vormen van cement etc maar ni zo goed als nu)) moeten ze iets bouwen dat ni ineen stort als ze te hoog gaan. dus zoalsk zei, een driehoek vorm -> piramide , brede basis zodat al het gewicht over een grote overvlakte verspreid wordt en ge hoger kunt bouwen.

Dan nog, als het inderdaar zo was da er een of andere profeet had voorspelt da er "goden" ofzo uit het oosten gingen komen, dan zal da eerder te maken hebben met het feit dat de zon daar opkomt (and they seem to love that thing).

In dien tijd kwam het nog wel meer voor da ze de zon en andere natuurelementen aanbidden, zelfs later (Romeinen, Grieken etc..).

Conclusie voor mij; nee er zijn geen aliens geweest, en ja er is mogelijk ergens in de oneindigheid vant heelal wel leven in de een of andere vorm :p

moXob

Legacy Member
Ook de Egyptenaren hebben dat voorspeld.
Ook de Egyptenaren hadden aardappelen

Kk wat ik nu schrijf is hierop 100% toepasbaar, ... maar kwam wel uit een docu over Atlantis.

Het ging er eigenlijk over dat de bewijzen zich nogal aan het opstapelen zijn dat de Egyptenaren en de Aztecen wel degelijk contact hadden met elkaar.
In Egyptische mummys zijn er sporen van planten (drugs) gevonden die enkel te vinden zijn in Zuid-Amerika.

Persoonlijk vind ik het nog steeds geloofwaardiger dat Egyptenaren de grote oversteek hebben gemaakt in een papyrus bootje dan dat van die aliens.

En wat is er nu zo ongeloofwaardig aan piramides bouwen volgens de sterren ?

En piramides kunnen wel degelijk door mensenhanden gemaakt zijn, ... Zo hebben ze ooit bewezen dat Stonehenge ( ietsie ouder he ) volledig kon worden geplaatst door middel van mankracht.

(BLaCK_GHoST)

Legacy Member
Tweek zei:
mhm Egyptische en Azteekse piramides komen overeen. Nu laten we is denken waarom, imo ni omda Azteken ofzo afstammen van Egyptenaren,maar omdat een piramide nu eenmaal een driehoek is en daarom een zeer stabiele structuur is.
Ok, dus we hebben 2 sun/ heelal loving volken die, om de een of andere religieuze reden dicht tegen de sterren willen zijn. Hoe? Wel een hoog gebouw. Maar aangezien ze in dien tijd qua ontwikkeling niet beschikten over goede bouwmaterialen( eg beton, staal, aluminium, glas (ok ja er waren vormen van cement etc maar ni zo goed als nu)) moeten ze iets bouwen dat ni ineen stort als ze te hoog gaan. dus zoalsk zei, een driehoek vorm -> piramide , brede basis zodat al het gewicht over een grote overvlakte verspreid wordt en ge hoger kunt bouwen.

Dan nog, als het inderdaar zo was da er een of andere profeet had voorspelt da er "goden" ofzo uit het oosten gingen komen, dan zal da eerder te maken hebben met het feit dat de zon daar opkomt (and they seem to love that thing).

In dien tijd kwam het nog wel meer voor da ze de zon en andere natuurelementen aanbidden, zelfs later (Romeinen, Grieken etc..).

Conclusie voor mij; nee er zijn geen aliens geweest, en ja er is mogelijk ergens in de oneindigheid vant heelal wel leven in de een of andere vorm :p

Wanneer ze zeggen dat de piramides overeenkomen bedoelen ze hier niet de vorm mee zenne... Eerder de ligging hiervan, hoe ze het hebben geplaatst dat het juist overeenkomt met de planetenstelsel waar ze zelfs een kleine piramide hebben gebouwd dat pluto moet voorstellen, een planeet(komeet?) dat nog niet zo lang geleden is ontdekt, waarvan zij het dus al wisten dat het bestond. Mss geen aliens ma toch raar niet?

ng

Legacy Member
(BLaCK_GHoST) zei:
Tja et klinkt idd belachelijk, maar ik vond et toch wel effe raar. Hoe komt het eigenlijk dat ze met zoveel meer zijn? Ma volgens mij zeiden ze nie alleen omdat die eerder hier ware ze, er was nog meer ma ik kan er niemeer opkomen...

Waarom ligt de oorsprong van de mens dan in Afrika? Als de Chinezen ouder zijn dan de rest van de mensheid, dan moeten daar oudere fossielen zijn te vinden.

GeTa

Legacy Member
Waar ik eigenlijk nog het meest gefascineerd in ben is: Als er aliens zijn, zijn ze dan het zelfde geëvolueerd als ons?
Een andere planeet wil ook zeggen andere leefomstandigheden. Als die planeet bestaat uit puntige rotsen, zou het dan niet kunnen dat die "aliens" 8 harige poten hebben? Want dat zou dan wss de ideale lichaamsopbouw zijn om voort te geraken op zo een terrein. En zoja, dan zou ik ze niet dicht bij me willen hebben. :D
Ik ben toch zo een dromertje... ^^

(BLaCK_GHoST)

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Waarom ligt de oorsprong van de mens dan in Afrika? Als de Chinezen ouder zijn dan de rest van de mensheid, dan moeten daar oudere fossielen zijn te vinden.

Dat weet ik niet, maar wat ik mij afvraag: als de afrikanen bruin zijn, omdat ze dus meer weerstand nodig hebben tegen de zon, hoe komt het dan dat chinezen ********** hebben. Wat is de reden hiervoor? Ik weet het, relevantie = 0 maar toch, vroegek me is af.

moehaa!

Legacy Member
Tweek zei:
In dien tijd kwam het nog wel meer voor da ze de zon en andere natuurelementen aanbidden, zelfs later (Romeinen, Grieken etc..).

Mja dat was dan ook Isis die die grieken en Romeinen naar voorbeeld van de Egyptenaren vereerden.

Persoonlijk geloof ik er allemaal niet in, aliens die op onze aarde geweest zijn en ons beschaving of weet ik veel wat gebracht hebben.
Wat ik wel geloof als theorie is dat het leven op aarde ontstaan is door invloeden van buiten onze aarde. Kometen die neerstortte op onze prille aarde en zo bepaalde mineralen en moleculen die nodig waren voor het ontstaan van leven leverde. Praktisch al het water op onze blauwe planeet zou van kometen afkomstig zijn.

GeTa

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Waarom ligt de oorsprong van de mens dan in Afrika? Als de Chinezen ouder zijn dan de rest van de mensheid, dan moeten daar oudere fossielen zijn te vinden.

De aliens hebben dat daar natuurlijk gelegd, in Afrika dus.
Ge moet leren denken als een echte "wetenschapper" op national geographic eh night ghost. :rofl:

moXob

Legacy Member
@ g3t4 ... of gewoon een andere atmosfeer .. BAM alle aliëns dood als ze hun deurke ier ope smijte

(BLaCK_GHoST)

Legacy Member
moXob zei:
@ g3t4 ... of gewoon een andere atmosfeer .. BAM alle aliëns dood als ze hun deurke ier ope smijte

Haha, ze gaan et mss eerst onderzoeken of het leefbaar is of nie eh :p joenge joenge :p

GeTa

Legacy Member
(BLaCK_GHoST) zei:
Dat weet ik niet, maar wat ik mij afvraag: als de afrikanen bruin zijn, omdat ze dus meer weerstand nodig hebben tegen de zon, hoe komt het dan dat chinezen ********** hebben. Wat is de reden hiervoor? Ik weet het, relevantie = 0 maar toch, vroegek me is af.

********** waren waarschijnlijk ooit een gevolg van de aanpassing aan het
klimaat.
Lijkt mij best wel een aannemelijke verklaring. Eerste de beste site op google.

moXob

Legacy Member
Haha, ze gaan et mss eerst onderzoeken of het leefbaar is of nie eh joenge joenge

Laten we hopen van ni he ^^

De mensen op deze wereld kunne nogni eens me elkaar same leve en we zijn gelijk 99,999% identiek, wa gaan we dan beginnen me aliens?

moXob

Legacy Member
hoe komt het dan dat chinezen ********** hebben

Tot zover we Yahoo Answers mogen geloven natuurlijk : ^^

Because of the main staple in the Asian diet. Rice is known as fan, or foundation, of the chinese diet.

Rice, by tself is missing essential amino acids neccesary for proper occullar muscle formation.

Mexicans (central americans) experienced a similar genetic affliction due to their diet consisting mainly of corn.

The disease is known as polagra. When you mix corn and rice, or rice and beans, or corn and beans (any combo, thereof), you complete the amino chain and make a protein...

The effect of polagra has wound itself into the evolutionary chain for so long that the common, modern diet has little effect of revering the occular muscle contraction.

nite

Legacy Member
Ik vond het een heel erg zwakke documentaire. Een hele hoop speculatie. De basis van de argumentatie was: "na een erg oppervlakkige inspectie van het fenomeen komen we tot de conclusie dat het wel aliens moeten geweest zijn omdat we geen andere oorzaak vonden".

Ik heb me altijd al erg geergerd aan dat soort documentaires dat op een zoektoch naar sensatie, bepaalde dingen die alleen maar speculatie voorstelt als zijnde waar.

(BLaCK_GHoST)

Legacy Member
moXob zei:
Tot zover we Yahoo Answers mogen geloven natuurlijk : ^^

Because of the main staple in the Asian diet. Rice is known as fan, or foundation, of the chinese diet.

Rice, by tself is missing essential amino acids neccesary for proper occullar muscle formation.

Mexicans (central americans) experienced a similar genetic affliction due to their diet consisting mainly of corn.

The disease is known as polagra. When you mix corn and rice, or rice and beans, or corn and beans (any combo, thereof), you complete the amino chain and make a protein...

The effect of polagra has wound itself into the evolutionary chain for so long that the common, modern diet has little effect of revering the occular muscle contraction.

Dus zei waren int begin eigelijk net als ons, tot ze begonnen rijst eten? Amai, en dat werd dan iets dat genetisch doorgegeven kon worden? could be, could be... Ge leert elke dag weer is wat anders eh, dat chinezen eigelijk aliens zijn en dat ze ********** hebben door hunne dieet... nie min ze.

ng

Legacy Member
(BLaCK_GHoST) zei:
Dat weet ik niet, maar wat ik mij afvraag: als de afrikanen bruin zijn, omdat ze dus meer weerstand nodig hebben tegen de zon, hoe komt het dan dat chinezen ********** hebben. Wat is de reden hiervoor? Ik weet het, relevantie = 0 maar toch, vroegek me is af.

Als er geen fossielen te vinden zijn, dan zijn ze ook niet eerder ontstaan.

(BLaCK_GHoST)

Legacy Member
nite zei:
Ik vond het een heel erg zwakke documentaire. Een hele hoop speculatie. De basis van de argumentatie was: "na een erg oppervlakkige inspectie van het fenomeen komen we tot de conclusie dat het wel aliens moeten geweest zijn omdat we geen andere oorzaak vonden".

Ik heb me altijd al erg geergerd aan dat soort documentaires dat op een zoektoch naar sensatie, bepaalde dingen die alleen maar speculatie voorstelt als zijnde waar.

Hoe kunde dat nu zeggen, just alsof ze alleen het gedeelte lieten zien waar werd gezegt dat dit waar was. Er werden toch ook sceptici bijgehaald om deze theorieën te ondermijnen. Ze gaven argumenten om het te staven en gaven argumenten om het dus te kunnen weerleggen... aan u om te kiezen welke ge het meest geloofwaardigste vind.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan