Archief - Mensen afstammelingen van Aliens?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ng

Legacy Member
Ja het eerste is onbeleefd en het tweede niet.

Vertel mij eens, waarom moet hun regering weten waarom ze met zoveel zijn?

(BLaCK_GHoST)

Legacy Member
nite zei:
Moesten ze proof hebben dan was het waard om daarover een documentaire te maken. Ik vind het enkel te onozel om in te geloven omdat ze geen bewijs hebben. Moest NGC niet uit zijn om sensatie, zouden ze ook doorgehad hebben dat er geen bewijs was en dus moet men niet laten uitschijnen dat er mss toch nog ergens iets van waar is.

Ik snap dus ook niet waarom gij er zo van overtuigd zijt dat het niet waar is... Het kan toch? IK weet niet of het waar is, maar ik sluit het zeker en vast ook niet uit, het kan.

En night ghost, zit gij mij ier nu te vertellen, dat een paar gasten van deze forum het wel weten (doordat europa door pest enzo is getroffen en china blijkbaar niet) en de chinese regering zelf niet?

GeTa

Legacy Member
nite zei:
Moesten ze proof hebben dan was het waard om daarover een documentaire te maken. Ik vind het enkel te onozel om in te geloven omdat ze geen bewijs hebben. Moest NGC niet uit zijn om sensatie, zouden ze ook doorgehad hebben dat er geen bewijs was en dus moet men niet laten uitschijnen dat er mss toch nog ergens iets van waar is.

Echt bewijs is overrated, kijk maar naar elke godsdienst...

ng

Legacy Member
Zeg ik dan dat die "gasten" juist zijn?
Ik vraag u enkel maar waarom de Chinese regering moet weten waarom ze met zoveel zijn.

Dat van de pest is enkel maar een mogelijke verklaring, een vrij logische verklaring, niet noodzakelijk de juiste of enigste.

nite

Legacy Member
(BLaCK_GHoST) zei:
Ik snap dus ook niet waarom gij er zo van overtuigd zijt dat het niet waar is... Het kan toch? IK weet niet of het waar is, maar ik sluit het zeker en vast ook niet uit, het kan.
Natuurlijk kan alles. Momenteel heb ik geen reden om erin te geloven omdat de documentaire geen deftig bewijs er voor kon geven. Het is eerder een geloof dan een wetenschap en daaraan deed de documentaire tekort om dat verschil duidelijk te maken.

stoomboot

Legacy Member
http://www.iiasa.ac.at/Research/LUC/ChinaFood/data/pop/pop_6.htm

Tadam "population chart china" op google...
Dus volgens dit grafiekje zijn de aliens onlangs gepasseerd? :unsure:
Of hebben ze onlangs het konijnengedrag geactiveerd bij de chineeskes?

(Ohja, de pest was voor 1650 ;) en toch zijn wij na de pest nog altijd in de meerderheid!
Go Europe!)

En hou ook aub absoluut geen rekening met de inwoners/km... En vergeet zeker de "hoe kan dat zo fel verschillen?" er na te stellen!

Leave the chinese people alone :cry:



Jezusmina! Lang leve de televisie en het gebrek aan kritisch omgaan met informatie.

PS: De wereld is plat! :woohoo:

(BLaCK_GHoST)

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Zeg ik dan dat die "gasten" juist zijn?
Ik vraag u enkel maar waarom de Chinese regering moet weten waarom ze met zoveel zijn.

Dat van de pest is enkel maar een mogelijke verklaring, een vrij logische verklaring, niet noodzakelijk de juiste of enigste.

Waarom kon de chinese regering deze verklaring dan nie geven ipv helemaal niks te zeggen enzo mysterieus te doen. En ik weet dat er in de documentaire nog wat werd gezegt hierover, over de chinezen maar ik kan er niemeer opkomen.

Btw, ter verduidelijking: ik zeg ier dus niet dat chinezen niet van deze planeet zijn eh, ik zeg gewoon dat het kan.

GaMe®

Legacy Member
Is wel cool als ge weet dat er van in de oudheid muurtekeningen enzo zijn terug te vinden waarin er ufo's en wezens op te zien zijn.
Ook uit geschriften van de egyptische tijd zijn zo'n tekeningen terug te vinden.

Darks

Legacy Member
Ik ben er vrij zeker van dat er nog leven is in het heelal. Of misschien is er nog wel meer dan het heelal.

Sure, de kans dat er op een planeet leven is, is klein. Maar het is mogelijk. Een goed voorbeeld daar van zijn euh... wij :p . En met die on-tel-ba-re planeten lijkt het me logisch dat er nog wel ergens iets is.

Wat wel een probleem is, is de duur van een beschaving, als ze dan al ver komt. Neem nu de mensheid. Moest men de levensduur van de Aarde aan 24u gelijk stellen, dan liepen wij hier nu ongeveer 1 seconde rond. Een paar generaties geleden had men nog niet eens elektriciteit. Zelfs de dag van vandaag sterven veel mensen van de honger en dorst. Dus als beschaving staan wij nog bijna nergens.

Dit vind ik ook wel interessant:
http://youtube.com/watch?v=V7FVjATcqvc

We zitten dus nog niet erg ver met onze beschaving, maar wel op een cruciaal punt. Dat lijkt me wel duidelijk. Het is pas wanneer we verder vorderen, en wanneer er toevallig op dat moment ergens een andere beschaving ver aan het vorderen is, dat we ze zullen ontmoeten. Er zijn misschien al veel beschavingen geweest, die al lang vergaan zijn. In a Galaxy far, far away. :p Neem nu Mars bijvoorbeeld. Het is nu al lang duidelijk dat er vroeger water en heel het gedoe was op Mars. Als dat dan al mogelijk was op een planeet zo dicht bij ons, dan moet dat op veel meer plaatsen mogelijk zijn in het heelal.

Aliens, bestaan ze? Ik denk van wel. Of we ze ooit gaan ontmoeten zal een toeval moeten zijn. De kans is wel groter dat we op een dag overblijfselen gaan vinden. Alhoewel, laatst stond in de krant dat als de mens vandaag zou uitsterven, er over een miljoen jaar niks meer te vinden zou zijn van ons. En een miljoen jaar, op galactische schaal is dat niets.

De grootste uitdaging nu lijkt me onze eigen planeet onder controle krijgen, en als mensheid samen leven. Iets waar we nog véél werk aan hebben.

GaMe®

Legacy Member
Natuurlijk is er meer dan "het heelal".
De mens is gewoon nog niet zo ver geevolueerd, en onze hersencapaciteit is nog te klein om dat allemaal te beseffen. :)
Misschien als we binnen 100000 jaar terugkomen dat het dan allemaal duidelijk is. :p

(BLaCK_GHoST)

Legacy Member
Nog zo iets, hoeveel geld is er niet in die ruimte onderzoek en dergelijke ingepompt? En wat is er terug bruikbaar uit gekomen uit al dat onderzoek? Niets, ma dan ook niets, puur geld verspilling vind ik eigenlijk. Ok het is interesant en dergelijke, maar moesten ze nu al de geld die ze daar in hebben gestoken nu gespendeert hebben om de problemen op aarde op te lossen... zoals honger en dergelijke in afrika ofzo.

stoomboot

Legacy Member
(BLaCK_GHoST) zei:
Nog zo iets, hoeveel geld is er niet in die ruimte onderzoek en dergelijke ingepompt? En wat is er terug bruikbaar uit gekomen uit al dat onderzoek? Niets, ma dan ook niets, puur geld verspilling vind ik eigenlijk. Ok het is interesant en dergelijke, maar moesten ze nu al de geld die ze daar in hebben gestoken nu gespendeert hebben om de problemen op aarde op te lossen... zoals honger en dergelijke in afrika ofzo.

:wtf: Men is dankzij dat "niets" (steentjes van de maan, mars en andere projectieltjes die hier neergedwarreld zijn) gaan zoeken naar manieren om andere planeten te ontginnen (omdat we op het punt staan zonder olie te zitten in de nabije toekomst)

En naar eventuele gedragingen van materialen onder invloed van gewichtloosheid en dergelijke.
't is ni omdat gij, als gewone mens, ni weet wat het oplevert, dat het dan ook effectief niets oplevert.

Nieuwe en verbeterde technologieën komen welliswaar niet uit het niets. Dat ontstaat dankzij onderzoek etc. Dus money well spent!

Er zou overigens minder hongersnood zijn in Afrika moesten wij niet al hun graanproductjes opkopen en dergelijke... Dus blijkbaar hebben we toch geld genoeg en zijn de Afrikaanse boertjes bovendien eerder egoïstisch/materialistisch ingesteld ipv het goedkoper te verkopen aan de lokale bevolking. (om het zééééééééér oppervlakkig voor te stellen)

Darks

Legacy Member
(BLaCK_GHoST) zei:
Nog zo iets, hoeveel geld is er niet in die ruimte onderzoek en dergelijke ingepompt? En wat is er terug bruikbaar uit gekomen uit al dat onderzoek? Niets, ma dan ook niets, puur geld verspilling vind ik eigenlijk. Ok het is interesant en dergelijke, maar moesten ze nu al de geld die ze daar in hebben gestoken nu gespendeert hebben om de problemen op aarde op te lossen... zoals honger en dergelijke in afrika ofzo.

Veel te weinig imo. De Nasa heeft voor 2007 een budget van een dikke 16 miljard Dollar. Lijkt veel, maar voor het rijkste land ter wereld met 300.000.000 belastingbetalers is dat helemaal niet veel. De gemiddelde Amerikaan geeft per dag 0.15USD aan onderzoek voor de toekomst van de mensheid. Dan kan er toch wel af denk ik... Kijk maar eens naar deze tabel, en vergelijk de uitgaven aan NASA met die van Defensie:

http://www.federalbudget.com/

:unsure:

J3rry

Legacy Member
de chinezen zijn met zoveel omdat wij de condoom eerst hebben uitgevonden :p

(BLaCK_GHoST)

Legacy Member
Ik ook, zo iets zeggen zonder er eigenlijk iets over te weten :p Dacht gewoon das voor niks goed da ruimte onderzoek, enkel en alleen omdat sommige mensen nieuwsgierig zijn zoveel geld erin pompen... maar ge hebt gelijk, het kan later voor goeie dingen zorgen...

spray-bunny

Legacy Member
(BLaCK_GHoST) zei:
Nog zo iets, hoeveel geld is er niet in die ruimte onderzoek en dergelijke ingepompt? En wat is er terug bruikbaar uit gekomen uit al dat onderzoek? Niets, ma dan ook niets, puur geld verspilling vind ik eigenlijk. Ok het is interesant en dergelijke, maar moesten ze nu al de geld die ze daar in hebben gestoken nu gespendeert hebben om de problemen op aarde op te lossen... zoals honger en dergelijke in afrika ofzo.
Geen domme vragen posten alvorens beetje research te doen:naughty: . Ruimteonderzoek heeft oa gezorgd voor medische beeldvorming (ct-scans ed), rookdetectors, allerlei draadloze toestellen, koude - en hitte bestendige materialen, bijzondere polymeren enz...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan