Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nite zei:Moesten ze proof hebben dan was het waard om daarover een documentaire te maken. Ik vind het enkel te onozel om in te geloven omdat ze geen bewijs hebben. Moest NGC niet uit zijn om sensatie, zouden ze ook doorgehad hebben dat er geen bewijs was en dus moet men niet laten uitschijnen dat er mss toch nog ergens iets van waar is.
nite zei:Moesten ze proof hebben dan was het waard om daarover een documentaire te maken. Ik vind het enkel te onozel om in te geloven omdat ze geen bewijs hebben. Moest NGC niet uit zijn om sensatie, zouden ze ook doorgehad hebben dat er geen bewijs was en dus moet men niet laten uitschijnen dat er mss toch nog ergens iets van waar is.
Natuurlijk kan alles. Momenteel heb ik geen reden om erin te geloven omdat de documentaire geen deftig bewijs er voor kon geven. Het is eerder een geloof dan een wetenschap en daaraan deed de documentaire tekort om dat verschil duidelijk te maken.(BLaCK_GHoST) zei:Ik snap dus ook niet waarom gij er zo van overtuigd zijt dat het niet waar is... Het kan toch? IK weet niet of het waar is, maar ik sluit het zeker en vast ook niet uit, het kan.

en toch zijn wij na de pest nog altijd in de meerderheid!

night ghost 128 zei:Zeg ik dan dat die "gasten" juist zijn?
Ik vraag u enkel maar waarom de Chinese regering moet weten waarom ze met zoveel zijn.
Dat van de pest is enkel maar een mogelijke verklaring, een vrij logische verklaring, niet noodzakelijk de juiste of enigste.
Osi` zei:True, is er ook geen soort gebouw of basis van heel vroeger onder de noordpool gelegen?

. En met die on-tel-ba-re planeten lijkt het me logisch dat er nog wel ergens iets is.
Neem nu Mars bijvoorbeeld. Het is nu al lang duidelijk dat er vroeger water en heel het gedoe was op Mars. Als dat dan al mogelijk was op een planeet zo dicht bij ons, dan moet dat op veel meer plaatsen mogelijk zijn in het heelal. (BLaCK_GHoST) zei:Nog zo iets, hoeveel geld is er niet in die ruimte onderzoek en dergelijke ingepompt? En wat is er terug bruikbaar uit gekomen uit al dat onderzoek? Niets, ma dan ook niets, puur geld verspilling vind ik eigenlijk. Ok het is interesant en dergelijke, maar moesten ze nu al de geld die ze daar in hebben gestoken nu gespendeert hebben om de problemen op aarde op te lossen... zoals honger en dergelijke in afrika ofzo.
Men is dankzij dat "niets" (steentjes van de maan, mars en andere projectieltjes die hier neergedwarreld zijn) gaan zoeken naar manieren om andere planeten te ontginnen (omdat we op het punt staan zonder olie te zitten in de nabije toekomst)(BLaCK_GHoST) zei:Nog zo iets, hoeveel geld is er niet in die ruimte onderzoek en dergelijke ingepompt? En wat is er terug bruikbaar uit gekomen uit al dat onderzoek? Niets, ma dan ook niets, puur geld verspilling vind ik eigenlijk. Ok het is interesant en dergelijke, maar moesten ze nu al de geld die ze daar in hebben gestoken nu gespendeert hebben om de problemen op aarde op te lossen... zoals honger en dergelijke in afrika ofzo.

Geen domme vragen posten alvorens beetje research te doen:naughty: . Ruimteonderzoek heeft oa gezorgd voor medische beeldvorming (ct-scans ed), rookdetectors, allerlei draadloze toestellen, koude - en hitte bestendige materialen, bijzondere polymeren enz...(BLaCK_GHoST) zei:Nog zo iets, hoeveel geld is er niet in die ruimte onderzoek en dergelijke ingepompt? En wat is er terug bruikbaar uit gekomen uit al dat onderzoek? Niets, ma dan ook niets, puur geld verspilling vind ik eigenlijk. Ok het is interesant en dergelijke, maar moesten ze nu al de geld die ze daar in hebben gestoken nu gespendeert hebben om de problemen op aarde op te lossen... zoals honger en dergelijke in afrika ofzo.
nTFs zei:De chinezen zijn met zoveel omdat ze zich graag voortplanten.
