Archief - Mensen afstammelingen van Aliens?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gentille

Legacy Member
Eviltwin zei:
Vreemd, een jaar of tien geleden ging dat in 1999 zijn, maar blijkbaar is er toen niks gebeurd dat hiervoor zou kunnen doorgaan.

Nu hebben ze boel herberekend en ze komen in de toekomst uit.

Allee, denkt ge nu écht dat maya's die oa mensenoffersbrachten aan de zonnegod in staat zijn om in de toekomst te zien en voorspelling te doen tot op de dag, een paar duizend jaar verder? Echt? :woohoo:

Ik denk dat het herberekend is omdat wij een andere tijdindeling gebruiken dan hun. En de Egyptenaren hebben net hetzelfde voorspeld. We zien wel wat er gebeurd hé :unsure:

Dr.White widow

Legacy Member
no_way2go zei:
Toch één iemand dat feit van fictie kan onderscheiden :)

Ze spreken van een 4-5 dagen durende tussenfase waarin er een grote gebeurtenis plaatsvindt die het nieuwe tijdperk inluidt. Ik ben benieuwd (omswitchen magnetisch veld?) :p

was het ook nie dat de 12de planeet (die we maar om de x aantal tijd kunne waarnemen omdat ze in een grote eliptische baan rond onze zon zou draaien) rakelings voorbij de aarde zou komen en deze voor de pool-wisseling zou zorgen?

Tyfius

Legacy Member
Eviltwin zei:
Vreemd, een jaar of tien geleden ging dat in 1999 zijn, maar blijkbaar is er toen niks gebeurd dat hiervoor zou kunnen doorgaan.

Nu hebben ze boel herberekend en ze komen in de toekomst uit.

Allee, denkt ge nu écht dat maya's die oa mensenoffersbrachten aan de zonnegod in staat zijn om in de toekomst te zien en voorspelling te doen tot op de dag, een paar duizend jaar verder? Echt? :woohoo:
Stel dat ge een waarneming doet van een komeet en ge berekent de baan die deze komeet aflegt. 1000 jaar later doet je volk deze waarneming nog eens en ze merken een verschil op (korter bij de aarde), dan is het niet zo moeilijk om een voorspelling te doen dat deze over 1000 jaar nog korter bij de aarde kan komen, en over 2000 jaar nog korter en over 3000 jaar op aarde zal inslaan.

Dit even ter voorbeeld, ik weet ook niet wat of hoe de Maya's bedoelen en of we ooit het antwoord zullen kennen en effectief iets gaan meemaken.

Gentille

Legacy Member
Tyfius zei:
Stel dat ge een waarneming doet van een komeet en ge berekent de baan die deze komeet aflegt. 1000 jaar later doet je volk deze waarneming nog eens en ze merken een verschil op (korter bij de aarde), dan is het niet zo moeilijk om een voorspelling te doen dat deze over 1000 jaar nog korter bij de aarde kan komen, en over 2000 jaar nog korter en over 3000 jaar op aarde zal inslaan.

Dit even ter voorbeeld, ik weet ook niet wat of hoe de Maya's bedoelen en of we ooit het antwoord zullen kennen en effectief iets gaan meemaken.

Als die komeet om de 1000 jaar terugkomt, zouden we die dan ook wel al moeten opgemerkt hebben. Dus ze moeten die berekening gedaan hebben op een andere manier.

De NASA houdt 100'den meteorieten en astroiden in het oog die rondom ons in het heelal zweven. Maar op dit moment is er geen gevaar voor inslagen.

EvilTwin

Legacy Member
gentille zei:
Ik denk dat het herberekend is omdat wij een andere tijdindeling gebruiken dan hun. En de Egyptenaren hebben net hetzelfde voorspeld. We zien wel wat er gebeurd hé :unsure:


Lol, tis goed. Als er niks gebeurd betaalt ge mijn een bak Duvel, ander betaal ik ééne :rofl:

moehaa!

Legacy Member
gentille zei:
Als die komeet om de 1000 jaar terugkomt, zouden we die dan ook wel al moeten opgemerkt hebben. Dus ze moeten die berekening gedaan hebben op een andere manier.

De NASA houdt 100'den meteorieten en astroiden in het oog die rondom ons in het heelal zweven. Maar op dit moment is er geen gevaar voor inslagen.

Jawel.
Ergens rond 2015 of 2018 zou er een asteroide of komeet (weet niet meer wat) kunnen inslaan op de aarde.
Het is de enigste asteroide ooit die positief scoorde (1/200) op een bepaalde schaal die weergeeft of de asteroide een kans heeft om op de aarde in te slaan (dat dus al berekend is, vaneigens zullen er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer asteroiden zijn die kunnen inslaan op de aarde).

Boukreev

Legacy Member
Dr.White widow zei:
was het ook nie dat de 12de planeet (die we maar om de x aantal tijd kunne waarnemen omdat ze in een grote eliptische baan rond onze zon zou draaien) rakelings voorbij de aarde zou komen en deze voor de pool-wisseling zou zorgen?

10de



blabla

blackman

Legacy Member
http://seriewoordenaar.nl/seriewoordenaar/content/lees.asp?InleidingKey=16

Piramides op Mars? Ik denk dat het gewoon toeval is trouwens.
Btw, men denkt dat de Egyptenaren ook al voor ons in Australië waren geweest. Omdat er daar een paar geraamtes zijn ontdekt en hun DNA vertonen grote gelijkenissen met het DNA van de katten die in Egypte leefden. En de kat was geen inheems dier in Australië. En ze hebben er ook inscripties gevonden van de Egyptenaren(of die er toch héél hard op leken).

BRON: http://www.dossierx.nl/content/view/328/60/



En ja ik weet dat het een vrij dubieuze site is =p .

Tyfius

Legacy Member
gentille zei:
Als die komeet om de 1000 jaar terugkomt, zouden we die dan ook wel al moeten opgemerkt hebben. Dus ze moeten die berekening gedaan hebben op een andere manier.

De NASA houdt 100'den meteorieten en astroiden in het oog die rondom ons in het heelal zweven. Maar op dit moment is er geen gevaar voor inslagen.

moehaa! zei:
Jawel.
Ergens rond 2015 of 2018 zou er een asteroide of komeet (weet niet meer wat) kunnen inslaan op de aarde.
Het is de enigste asteroide ooit die positief scoorde (1/200) op een bepaalde schaal die weergeeft of de asteroide een kans heeft om op de aarde in te slaan (dat dus al berekend is, vaneigens zullen er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer asteroiden zijn die kunnen inslaan op de aarde).
Inderdaad, (de kans is klein, maar reëel) er kan morgen een asteroïde opduiken naast de maan die op aarde kan inslaan die België van de kaart kan vegen zonder dat iemand het opgemerkt heeft. NASA (en verwante agentschappen) krijgen slechts een beperkt budget voor deze zoektocht en daardoor beperken zij zich tot kometen en meteorieten die een bepaalde diameter hebben en tenminste half Europa van de kaart kunnen vegen.

En voor sommigen hier afkomen met reply's zoals "we sturen wel een atoombom op dit op te lossen", daar is ook al onderzoek naar gedaan en uit die resultaten blijkt dat een atoombom de schade alleen nog maar kan vergroten. Men is momenteel bezig om uit te zoeken of men via gigantische zonneschermen de mogelijkheid heeft om zo'n compacte asteroïde (er bestaan ook clusters van gesteenten, die zijn zo verbrokkeld dat het hopeloos is) van richting te doen veranderen, maar daar zijn we de eerstvolgende jaren hoegenaamd niet toe in staat.

EternalSilence

Legacy Member
gentille zei:
Van de Azteken had ik dat al gehoord. Er zijn rotstekeningen gevonden van mannekes met een speciaal pak en een glazen bol op hun hoofd. Ook hun speciale piramides met groeven in zijn uitgetest geweest of men daar zaken kon mee afschieten.

Ook meen ik ergens eens gelezen te hebben dat de piramides van Egypte en die van de Azteken perfect staan volgens de sterren. Weet niet of dat juist is?

die opmerking van dat die piramide's juist staan volgens de sterren, klopt wel heel degelijk.

wij zien dit in de lessen als een bewijsde theorie.
ook is er naast iedere piramide (dus aan de zijkant) een heel grondplan gevonden ,waar de piramide op een schaal van 1/1 getekend werd in het zand.

en die mensen moesten nogal precies zijn ... 1cm u steen te veel laten uitkomen ergens aan de grond, en ge zit met een gat van 10meter op de top.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Doom Dragon zei:
die opmerking van dat die piramide's juist staan volgens de sterren, klopt wel heel degelijk.

wij zien dit in de lessen als een bewijsde theorie.
ook is er naast iedere piramide (dus aan de zijkant) een heel grondplan gevonden ,waar de piramide op een schaal van 1/1 getekend werd in het zand.

en die mensen moesten nogal precies zijn ... 1cm u steen te veel laten uitkomen ergens aan de grond, en ge zit met een gat van 10meter op de top.

Een bewijsde theorie ? :p

Gentille

Legacy Member
Eviltwin zei:
Lol, tis goed. Als er niks gebeurd betaalt ge mijn een bak Duvel, ander betaal ik ééne :rofl:

Kzal er vet mee zijn dan :lol:

Zoals ik eerder zei, in 2000 dacht men ook dat de wereld ging vergaan. Deze datum heeft nu stof tot nadenken omdat twee volkeren die hebben voorspeld.

EternalSilence

Legacy Member
gentille zei:
Kzal er vet mee zijn dan :lol:

Zoals ik eerder zei, in 2000 dacht men ook dat de wereld ging vergaan. Deze datum heeft nu stof tot nadenken omdat twee volkeren die hebben voorspeld.

de wereld zal alleszins eens vergaan, is het niet door de mensheid die de wereld opblaast, dan zal het wel door een komeet zijn, of zal de wereld op het einde van zijn levencyclus opblazen.


kometen lijken nu het meest voor de hand liggende, omdat er alle dagen zoveel honderden meteorieten of astroïden naast onze aarde scheren.
en hoeveel komen er niet in de dampkring terecht?
maar waar geen mens van kraait omdat het allemaal kleine steentjes zijn van een paar cm als ze de aardbodem bereiken.

Gentille

Legacy Member
Doom Dragon zei:
de wereld zal alleszins eens vergaan, is het niet door de mensheid die de wereld opblaast, dan zal het wel door een komeet zijn, of zal de wereld op het einde van zijn levencyclus opblazen.


kometen lijken nu het meest voor de hand liggende, omdat er alle dagen zoveel honderden kometen naast onze aarde scheren.
en hoeveel komen er niet in de dampkring terecht?
maar waar geen mens van kraait omdat het allemaal kleine steentjes zijn van een paar cm als ze de aardbodem bereiken.

100'den kometen op een dag? Ik denk dat je eerder meteorieten of astroïden bedoeld. Als er een komeet zichbaar is, wordt dat vermeld in het nieuws omdat het een mooi schouwspel is.

EternalSilence

Legacy Member
is niet echt vergezocht.

er kan ook van de ene moment op ed andere een zwart gat opduiken naast de zon of de planeet.
zon weg == aarde ook onleefbaar.

gentille zei:
100'den kometen op een dag? Ik denk dat je eerder meteorieten of astroïden bedoeld. Als er een komeet zichbaar is, wordt dat vermeld in het nieuws omdat het een mooi schouwspel is.

idd, sorry voor mijn verkeerde woordenkeuze

Anoniem04

Legacy Member
Doom Dragon zei:
er kan ook van de ene moment op ed andere een zwart gat opduiken naast de zon of de planeet.
zon weg == aarde ook onleefbaar.

Zwart gat komt er toch alleen maar als er een Hyper of Supernova geweest is :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan