spray-bunny
Legacy Member
Mao Zedong, 16 september 1949
“Het is juist een heel goede zaak dat China een grote bevolking heeft. Een bevolking die nog vele keren groter wordt, heeft daar ook een oplossing voor, de oplossing is productie. De dwaze theorie van Westerse bourgeois-economen, zoals Malthus(5), dat de vermeerdering van voedsel de bevolkingsvermenigvuldiging niet kan bijbenen, is lang geleden reeds theoretisch weerlegd door de marxisten, en is volkomen onderuitgehaald door de feiten in de Sovjet Unie en in de ‘bevrijde gebieden van China’ na hun revoluties. Zich baserend op de waarheid dat revolutie plus productie het voedselprobleem kan oplossen ….”.
“Er is niets waardevoller op de wereld dan de mens. Onder het leiderschap van de Chinese Communistische Partij, hebben we alleen maar mensen nodig en als die mensen een wonder verwachten, kunnen zij het ook waarmaken. … Wij geloven dat revolutie alles kan veranderen, en dat het niet lang zal duren voordat een nieuw China ontstaat met een zeer grote bevolking en een grote rijkdom aan producten, waar het leven overvloedig zal zijn en de cultuur zal bloeien.”
't Grappige is dat die pee nog ongeveer gelijk had ook. Niemand kan die enorme consumentenmarkt die China is negeren.
“Het is juist een heel goede zaak dat China een grote bevolking heeft. Een bevolking die nog vele keren groter wordt, heeft daar ook een oplossing voor, de oplossing is productie. De dwaze theorie van Westerse bourgeois-economen, zoals Malthus(5), dat de vermeerdering van voedsel de bevolkingsvermenigvuldiging niet kan bijbenen, is lang geleden reeds theoretisch weerlegd door de marxisten, en is volkomen onderuitgehaald door de feiten in de Sovjet Unie en in de ‘bevrijde gebieden van China’ na hun revoluties. Zich baserend op de waarheid dat revolutie plus productie het voedselprobleem kan oplossen ….”.
“Er is niets waardevoller op de wereld dan de mens. Onder het leiderschap van de Chinese Communistische Partij, hebben we alleen maar mensen nodig en als die mensen een wonder verwachten, kunnen zij het ook waarmaken. … Wij geloven dat revolutie alles kan veranderen, en dat het niet lang zal duren voordat een nieuw China ontstaat met een zeer grote bevolking en een grote rijkdom aan producten, waar het leven overvloedig zal zijn en de cultuur zal bloeien.”
't Grappige is dat die pee nog ongeveer gelijk had ook. Niemand kan die enorme consumentenmarkt die China is negeren.

Ik zen nen alien en keb nog nooit tetten gezien! Wa is da just zo tetten?


