Archief - Mensen afstammelingen van Aliens?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spray-bunny

Legacy Member
Mao Zedong, 16 september 1949

“Het is juist een heel goede zaak dat China een grote bevolking heeft. Een bevolking die nog vele keren groter wordt, heeft daar ook een oplossing voor, de oplossing is productie. De dwaze theorie van Westerse bourgeois-economen, zoals Malthus(5), dat de vermeerdering van voedsel de bevolkingsvermenigvuldiging niet kan bijbenen, is lang geleden reeds theoretisch weerlegd door de marxisten, en is volkomen onderuitgehaald door de feiten in de Sovjet Unie en in de ‘bevrijde gebieden van China’ na hun revoluties. Zich baserend op de waarheid dat revolutie plus productie het voedselprobleem kan oplossen ….”.

“Er is niets waardevoller op de wereld dan de mens. Onder het leiderschap van de Chinese Communistische Partij, hebben we alleen maar mensen nodig en als die mensen een wonder verwachten, kunnen zij het ook waarmaken. … Wij geloven dat revolutie alles kan veranderen, en dat het niet lang zal duren voordat een nieuw China ontstaat met een zeer grote bevolking en een grote rijkdom aan producten, waar het leven overvloedig zal zijn en de cultuur zal bloeien.”

't Grappige is dat die pee nog ongeveer gelijk had ook. Niemand kan die enorme consumentenmarkt die China is negeren.

Stichero

Legacy Member
de reden waarom er meer chinezen zijn mmm
ik zou zeggen dat rijst een grotere bevolking kan voeden aangezien het rendement veel beter is dan graan
verder hadden ze uitgestrekte gebieden die zeer vruchtbaar waren door de gele rivier en shit beke te vergelijken met de Nijl en de Indus
ik dacht ook dat er in het oude china een traditie was waarbij alle koppels paarden in de velden bij de eerste donderslag in Mei :crazy:
China heeft ook veel oorlogen meegemaakt dus die vergelijking met Europa valt al weg
En kdenk ook dat tijdens het communisme veel chineeskes werden gemaakt ^^

Stichero

Legacy Member
(BLaCK_GHoST) zei:
Dat weet ik niet, maar wat ik mij afvraag: als de afrikanen bruin zijn, omdat ze dus meer weerstand nodig hebben tegen de zon, hoe komt het dan dat chinezen ********** hebben. Wat is de reden hiervoor? Ik weet het, relevantie = 0 maar toch, vroegek me is af.
ik dacht dat het met wind in de steppes te maken had
dat ge dan automatisch uw ogen dicht doet :p
of miss de koude die da vet rond u ogen dikker maakt, zoals eskimo's ofzo

Tyfius

Legacy Member
Die docu gaat al enkele maanden mee, heb die voor de zomer al is gezien. Op zich is de theorie niet vreemd en ergens aanvaardbaar. De mens verschijnt 100.000 jaar geleden op het toneel en 6.000 jaar geleden ineens *boem* * patat* wiskunde, fysica, astronomie... Het is jammer dat er zo weinig informatie over die periode te vinden is en het is jammer dat onderzoekers niet overal mogen gaan kijken. (Denk maar aan de sfinx in Egypte waar ze niet onder mogen.)
Pas op, hiermee wil ik niet beweren dat de theorie die hier aangehaald wordt juist is, maar er zijn een aantal dingen waar de wetenschap en de archeologie op dit moment geen antwoord kan geven, onder andere over de plaatsing van de piramiden. Of hoe een "primitief" volk een rotsblok van 15.000 ton bovenop een piramide kan plaatsen en dan volledig minuscuul bewerken.

Er is leven daarbuiten, dat kan niet anders. Waar wij in dat plaatje passen, dat zullen wij hoogstwaarschijnlijk nooit weten. Eer men nog maar in staat is om op een goede, veilige en korte manier beter onderzoek te doen naar wat er zich buiten onze aarde bevindt liggen wij hier al allemaal ettelijke jaren onder de grond. Jammer ergens, zonder die 800 jaar middeleeuwen stonden we al veel verder.

Starrk

Legacy Member
Even off the record: Ik dacht te hebben gelezen dat het al bewezen was dat de Egyptenaren inderdaad contact hadden met bv. de Azteken.

Of was het nu weer dat de vikingen de grote oversteek konden maken...:p

Tyfius

Legacy Member
Het is nooit bewezen dat ze effectief contact hadden. Van beide beschavingen is wel bewezen dat hun schepen in staat waren de oceaan over te steken en de mogelijkheid hadden om contact te maken.

Er was her en der wat bewijs voor handen (stenen met inscripties en dergelijke meer) maar die bleken achteraf vals te zijn.

Tyfius

Legacy Member
gentille zei:
Maya's, Azteken, Inca's leefden allemaal na Christus dacht ik (1500-1600)?
De eerste nederzettingen van de Maya's ontstonden rond 1800 voor Christus.
De Azteken en Inca's kwamen er wel na Christus, beiden kenden hun hoogtepunt na 1200 als ik me niet vergis, voor een blanke aap wat bacteriën kwam verspreiden en het volk uitmoordde.

h0pje

Legacy Member
:offtopic:Ik zen nen alien en keb nog nooit tetten gezien! Wa is da just zo tetten?
Excuses, moest daar direct aan denken :')

Kben al benieuwd naar 12 december 2012!
Kgaan t-shirts maken met 'I survived the Apocalypse':unsure:

Tyfius

Legacy Member
't is 21 december 2012 trouwens, niet 12 december.
Nu, volgens de Maya's zouden we dan overgaan in een nieuw tijdperk, nergens spreken zij direct van het einde van de wereld, alleen van een soort apocalyptische gebeurtenis. (Zoals Pompeii of het opvullen van de Zwarte Zee met water. (Wat de basis zou geweest zijn voor het verhaal van Noach.))

Darks

Legacy Member
Ook al is een mensenleven vrijwel niets op de levensduur van een planeet, toch is het interessant dat wij in zo'n belangrijk tijdperk leven. Vroeger bleven dingen soms 1000 jaar hetzelfde, nu gaat de kennis en technologie steeds sneller vooruit. De 21e eeuw zal inderdaad misschien wel de belangrijkste eeuw ooit zijn. Ons hoofddoel is zorgen voor een duurzame beschaving op onze Aarde, om het bestaan van de mensheid te verzekeren. Pas dan kunnen we verder kijken. Maar we hebben dus nog veel werk en we halen het misschien niet.

Kzal de link hier nog eens zetten:
The future of civilization

Boukreev

Legacy Member
zoo-music girl zei:
de kansen zijn zeer groot in een oneindig groot universum (hoewel, het is eindig, en heeft een balkvorm met in de rechterzijde 'n lichte tuimeling naar beneden)

eum, nee... :S


(BLaCK_GHoST) zei:

er worden hier veel dt-fouten gemaakt en normaal zwijg ik, ma ge schrijft hier nu elke fracking keer 'gezegt' dat het geen typo meer is ma ge precies echt denkt dat je het zo schrijft. wel dat is niet zo, het is 'gezegD'


ontopic dan: de theorie vind ik maar bullcrap, het hele 'chinezen are aliens omda ze me zo veel zijn' zorgt ervoor dat ik allens geen zin heb om die documentaire nog maar te bekijke, want tis algemeen gewete dat die versnelde groei nog maar zo'n kleine 300 jaar geleden is begonnen.

de atlantistheorie vind ik dan veel aannemelijker

Gentille

Legacy Member
DekadeZ zei:
Even off the record: Ik dacht te hebben gelezen dat het al bewezen was dat de Egyptenaren inderdaad contact hadden met bv. de Azteken.

Of was het nu weer dat de vikingen de grote oversteek konden maken...:p

Ik dacht onlangs ook zo iets gelezen te hebben. Iets met een rieten boot ofzo die ze hadden gevonden. Of sporen van riet uit Egypte. Maar ik vind het nergens terug :angry:

Bose

Legacy Member
Tyfius zei:
Pas op, hiermee wil ik niet beweren dat de theorie die hier aangehaald wordt juist is, maar er zijn een aantal dingen waar de wetenschap en de archeologie op dit moment geen antwoord kan geven, onder andere over de plaatsing van de piramiden. Of hoe een "primitief" volk een rotsblok van 15.000 ton bovenop een piramide kan plaatsen en dan volledig minuscuul bewerken.

Het is niet omdat een volk niet even modern is als ons dat ze primitief zijn (imo.)
In fact, ge zegt 2 verschillende dingen in ene zin:
1) ze zijn primitief
2) ze kunnen wel ne piramide ineens steken.

echt een visie van de moderne mens volgens mij. "Kijk is hoe fantastisch wij zijn en hoe lomp die mensen uit de geschiedenis."
Maar dan ondertussen wel de meest belachelijke oorlogen en conflicten voeren om elk mogelijk gebied.

Thales

Legacy Member
ik had daar ook al eens iets van gehoord.
Omdat er een link zou tekort zijn tussen de primitieve mens en de mens van nu. Dat dat opeens een stap te ver was, en daardoor dat ze denken dat er aliens ons genetisch gemanipuleerd hebben / of zich met ons vermengd hebben. echt bewijs is er daar niet voor. Ze hadden wel eens een schild en een klein geraamte gevonden die al 12.000 jaar oud was en buitenaards kon zijn + die tekeningen in peru die alleen van grote hoogtes kunnen waargenomen worden + de hiërogliefen van buitenaarde wezen.

no_way2go

Legacy Member
Tyfius zei:
't is 21 december 2012 trouwens, niet 12 december.
Nu, volgens de Maya's zouden we dan overgaan in een nieuw tijdperk, nergens spreken zij direct van het einde van de wereld, alleen van een soort apocalyptische gebeurtenis. (Zoals Pompeii of het opvullen van de Zwarte Zee met water. (Wat de basis zou geweest zijn voor het verhaal van Noach.))

Toch één iemand dat feit van fictie kan onderscheiden :)

Ze spreken van een 4-5 dagen durende tussenfase waarin er een grote gebeurtenis plaatsvindt die het nieuwe tijdperk inluidt. Ik ben benieuwd (omswitchen magnetisch veld?) :p

De Maya's waren hun tijd ver voor op sommige zaken, als we hun tijdstelling hadden gebruikt dan hadden we nooit moeten liggen knoeien met schrikkeljaren of schrikkelseconden. Ze wisten enorm veel af van ons heelal en de verschillende planeten.:crazy:

Het is nogal egoïstisch en kortzichtig om te zeggen dat we op dit moment het verst staan qua kennis...

EvilTwin

Legacy Member
Tyfius zei:
't is 21 december 2012 trouwens, niet 12 december.
Nu, volgens de Maya's zouden we dan overgaan in een nieuw tijdperk, nergens spreken zij direct van het einde van de wereld, alleen van een soort apocalyptische gebeurtenis. (Zoals Pompeii of het opvullen van de Zwarte Zee met water. (Wat de basis zou geweest zijn voor het verhaal van Noach.))

Vreemd, een jaar of tien geleden ging dat in 1999 zijn, maar blijkbaar is er toen niks gebeurd dat hiervoor zou kunnen doorgaan.

Nu hebben ze boel herberekend en ze komen in de toekomst uit.

Allee, denkt ge nu écht dat maya's die oa mensenoffersbrachten aan de zonnegod in staat zijn om in de toekomst te zien en voorspelling te doen tot op de dag, een paar duizend jaar verder? Echt? :woohoo:

Tyfius

Legacy Member
Bose zei:
Het is niet omdat een volk niet even modern is als ons dat ze primitief zijn (imo.)
In fact, ge zegt 2 verschillende dingen in ene zin:
1) ze zijn primitief
2) ze kunnen wel ne piramide ineens steken.

echt een visie van de moderne mens volgens mij. "Kijk is hoe fantastisch wij zijn en hoe lomp die mensen uit de geschiedenis."
Maar dan ondertussen wel de meest belachelijke oorlogen en conflicten voeren om elk mogelijk gebied.
Akkoord, slechte verwoording van mij allemaal. Ik wil helemaal niet beweren dat de Maya's, het Egyptische volk en Sumeriërs primitief waren, verre van, daarmee dat ik het ook tussen "-tekens had geplaatst. Ten opzichte van de moderne technologie dat wel. Ik wil daarnaast ook nergens beweren dat wij modern zijn. Als je kijkt wat ons nog allemaal te wachten staat of waartoe anderen in staat zijn. Bepaalde technologie die wij nu beschikken waarvan wij denken dat ze hoog technologisch is kan door een andere kijk van iemand als primitief worden beschouwd. (Denk maar aan de manier waarop een normaal pistool werkt.)

Het enige waar ik graag een antwoord op zou weten is hoe zij bepaalde dingen te weten zijn gekomen, zaken waarop onze "moderne" beschaving vandaag de dag nog steeds geen sluitend antwoord kan geven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan