Archief - Mensen afstammelingen van Aliens?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gentille

Legacy Member
moXob zei:
Kk wat ik nu schrijf is hierop 100% toepasbaar, ... maar kwam wel uit een docu over Atlantis.

Het ging er eigenlijk over dat de bewijzen zich nogal aan het opstapelen zijn dat de Egyptenaren en de Aztecen wel degelijk contact hadden met elkaar.
In Egyptische mummys zijn er sporen van planten (drugs) gevonden die enkel te vinden zijn in Zuid-Amerika.

Persoonlijk vind ik het nog steeds geloofwaardiger dat Egyptenaren de grote oversteek hebben gemaakt in een papyrus bootje dan dat van die aliens.

En wat is er nu zo ongeloofwaardig aan piramides bouwen volgens de sterren ?

En piramides kunnen wel degelijk door mensenhanden gemaakt zijn, ... Zo hebben ze ooit bewezen dat Stonehenge ( ietsie ouder he ) volledig kon worden geplaatst door middel van mankracht.


De Egyptenaren leefden toch rond 3000 voor Christus en de Azteken na Christus. Dus contact maken zat er toch niet in? :unsure:

(BLaCK_GHoST)

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Als er geen fossielen te vinden zijn, dan zijn ze ook niet eerder ontstaan.

Kweenie ze, maar het kan toch ook zijn dat China geen archeologen toelaat dat geen chinezen zijn en de chinezen archeologen hun opgegraven goodies inpalmen en wegsteken? Zou me nie verbazen eerlijk gezegt, btw, ze zeiden ook dat de chinese regering hierover zeer mysterieus deed. Hoe of wat werd er wel nie bij gezegt.

stoomboot

Legacy Member
Doom Dragon zei:
miss dat er in west europa in de vroege eeuwen veel oorlogen werden gevoerd, meer dan in china.
en hierdoor miljoenen mensen zijn vemoord door de jaren heen.
en door de 'welvaart' in china er toen als meer chinezen waren in de middeleeuwen dan europeanen

Ja, de chinezen hadden zelden oorlogen vroeger.
De chinese muur werd ook gewoon neergezet omdat de buren hun adem stonk en ze daar absoluut niet tegen konden...
Ook al die gevechtkunsten zijn uitgevonden om beter door de immense jungles te geraken dankzij hun speciale haktechnieken :ironic:

Denk toch af en toe eens eventjes na.
'k denk dat ze daar zeker niet moesten onderdoen in die contreien. Der is (geloof ik) zelfs nooit zo'n groot leger geweest als dat van de Mongolen.
Even terzijde voor jou: De inwoners van Mongolië noemt men Mongolen. Het land bevindt zich in de buurt van China. (om even verwarring te voorkomen hé;))


En al die afbeeldingskes van aliens zijn wat overroepen.
De kans dat er al buitenaards volk hier is geweest, is bijzonder klein.
De kans dat het buitenaards volk ook nog eens menselijke trekken en vormen hebben, lijkt me het meest nihile van nihil.

Cyberkef

Legacy Member
(BLaCK_GHoST) zei:
Ja da was wel, zoals de hele tijd het aanhalen van die: "Aliens vonden onze vrouwen mooi dus hebben met hun gepaard..." vond ik wel wat, over the top.

Met die criticus die hierop een antwoord had lag ik wel strijk: "you have more chance to make a child from a petunia than from an alien... atleast the plant is from our planet and has atleast some dna" :'-)

Ook dat die figuren prolly paden waren voor bidprocessies vond ik veel realistischer dan de landingsbaantekensvan de aliens... "if they can fly intergalactic, find a place like earth... wouldn't they have some sort of GPS to land instead of finding these figures?" ^_^

Nvtl, ik vond het best wel een intressante aflevering tho :)

moXob

Legacy Member
De Egyptenaren leefden toch rond 3000 voor Christus en de Azteken na Christus

Good point ..
Dan zullen het Maya's geweest zijn, .. die leefden vroeger rite ? ,

ng

Legacy Member
Komaan zeg, "de chinese regering doet daar mysterieus over, maar hoe dat zeggen we niet".

Klinkt als een mislukte samenzweringstheorie.

Gentille

Legacy Member
moXob zei:
Good point ..
Dan zullen het Maya's geweest zijn, .. die leefden vroeger rite ? ,

Maya's, Azteken, Inca's leefden allemaal na Christus dacht ik (1500-1600)?

(BLaCK_GHoST)

Legacy Member
Cyberkef zei:
Met die criticus die hierop een antwoord had lag ik wel strijk: "you have more chance to make a child from a petunia than from an alien... atleast the plant is from our planet and has atleast some dna" :'-)

Ook dat die figuren prolly paden waren voor bidprocessies vond ik veel realistischer dan de landingsbaantekensvan de aliens... "if they can fly intergalactic, find a place like earth... wouldn't they have some sort of GPS to land instead of finding these figures?" ^_^

Nvtl, ik vond het best wel een intressante aflevering tho :)

Bij die figuren, die ene kerel die probeerde dat na te maken ma raakte zo in problemen en die verteller dan zo van: Maybe a little help from aliens wouldidnt be such a bad idea ofzo iets :p was em wel gelukt derna... Maar het kon ook iets anders zijn dat plaatsen waar ze moesten landen vind ik, ze stelden mss symbolisme zeer hoog in vaandel en betekent het eigenlijk iets anders. Ge weet maar nooit.

moXob

Legacy Member
- De periode van 1000v. Chr. tot 200n. Chr.: de preklassieke periode. Uit deze periode is niet zo heel veel geweten. In deze periode bouwden de Maya hun eerste piramidevormige heuvels met daarop tempels en altaren in de vorm van een Maya-hut.

Kk hoe betrouwbaar dat dees is wetek nu ookni, ma komt toch overeen met andere sites ..

Cyberkef

Legacy Member
Oh wat ik ook wel grappig vond, die "aliens die ons gebruikten als slaven"-theorie?

Deed mij ZOHARD aan stargate sg-1 denken :')

nite

Legacy Member
(BLaCK_GHoST) zei:
Hoe kunde dat nu zeggen, just alsof ze alleen het gedeelte lieten zien waar werd gezegt dat dit waar was. Er werden toch ook sceptici bijgehaald om deze theorieën te ondermijnen. Ze gaven argumenten om het te staven en gaven argumenten om het dus te kunnen weerleggen... aan u om te kiezen welke ge het meest geloofwaardigste vind.

Er waren inderdaad ook sceptici. Ik vind gewoon dat de believers te veel aandacht kregen. Ook zet men bvb een wetenschapper op gelijke voet met iemand die enkel een geloof in iets heeft. Ook vond ik de centrale vraag achter de documentaire ook verkeerd. Ipv te onderzoeken of mensen afkomstig zijn van aliens, had men beter onderzocht waarom mensen ervoor kiezen dit te geloven.

(BLaCK_GHoST)

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Komaan zeg, "de chinese regering doet daar mysterieus over, maar hoe dat zeggen we niet".

Klinkt als een mislukte samenzweringstheorie.

Oké ze zeiden dus niet van: the chinese governement was acting really suspicious about this, how? were not gonna tell you...

Het was eerder iets van: When we asked the chinese government about this we couldidnt get a straight awnser and they were really mysterious about this. Verder kunnen ze derover ook nie vertellen eh...

Gentille

Legacy Member
moXob zei:
- De periode van 1000v. Chr. tot 200n. Chr.: de preklassieke periode. Uit deze periode is niet zo heel veel geweten. In deze periode bouwden de Maya hun eerste piramidevormige heuvels met daarop tempels en altaren in de vorm van een Maya-hut.

Kk hoe betrouwbaar dat dees is wetek nu ookni, ma komt toch overeen met andere sites ..

Van de Maya's klopt dat inderdaad. Het zijn de Inca's en de Azteken die na Christus leefden.

De Egyptenaren bouwden piramides tussen 3000 en 1000 voor Christus. En 1000 voor Christus begonnen de Maya's. Maar het lijkt me ook onwaarschijnlijk dat Egyptenaren in een rieten bootje de oversteek hebben gewaagd :unsure: (al wordt daar wel over gespeculeerd)

moXob

Legacy Member
idd, my bad .. mabon sweer een tijdje geleden dat ik nog educatieve zaken op Nat Geo heb gezien natuurlijk .

Meestal druipt de sensatie eraf, en interesseert het me de zak welke vliegtuigen waardoor tepletter zijn gevallen.. mabon ^^

Timmie

Legacy Member
preske zei:
en de pest zal er inderdaad ook wel iet voor tussen gezeten hebben.
heeft toenertijd een immens gedeelte van de europese bevolking uitgeroeid
De pest is geen uitsluitend Europese ziekte, integendeel. De mongolen hebben de pest meegebracht toen ze juist van de Aziatische steppes naar hier kwamen.
De Chinese bevolkingsgroei is eigenlijk pas een fenomeen van de afgelopen eeuw. In het begin van de 20e eeuw waren er 'maar' zo'n 400 miljoen (wat op dat moment natuurlijk ook een groot aantal was).

(BLaCK_GHoST)

Legacy Member
nite zei:
Er waren inderdaad ook sceptici. Ik vind gewoon dat de believers te veel aandacht kregen. Ook zet men bvb een wetenschapper op gelijke voet met iemand die enkel een geloof in iets heeft. Ook vond ik de centrale vraag achter de documentaire ook verkeerd. Ipv te onderzoeken of mensen afkomstig zijn van aliens, had men beter onderzocht waarom mensen ervoor kiezen dit te geloven.

Als ge dat als centrale vraag pakt moede nie alleen over de aliens praten dan ze, kunde over alles praten waar gij van vindt dat het onozel is om er in te geloven. Maar over dat de believers veel meer aandacht kreeg klopte wel, maar ja, wat wilt ge ook. Die wetenschappers en sceptici, wa nen antwoorden ook altijd zo dikkenekkerig vind ik, en zo nen antwoord van: oké if there were aliens, bring some proof. Moesten ze proof hebben eh...

ng

Legacy Member
(BLaCK_GHoST) zei:
Oké ze zeiden dus niet van: the chinese governement was acting really suspicious about this, how? were not gonna tell you...

Het was eerder iets van: When we asked the chinese government about this we couldidnt get a straight awnser and they were really mysterious about this. Verder kunnen ze derover ook nie vertellen eh...

Ja en waarom moet de Chinese regering daarop een antwoord geven? Hoe kunnen zij dat nu in godsnaam weten.

Komaan zeg, dat is hetzelfde als aan verhofstad gaan vragen waarom de Belgen maar met 10 miljoen zijn.

(BLaCK_GHoST)

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Ja en waarom moet de Chinese regering daarop een antwoord geven? Hoe kunnen zij dat nu in godsnaam weten.

Komaan zeg, dat is hetzelfde als aan verhofstad gaan vragen waarom de Belgen maar met 10 miljoen zijn.

Er is een verschil tussen: Bol het af, wasda voor gezever da ge mij ier komt vragen en: We are not at liberty to tell u this.

nite

Legacy Member
(BLaCK_GHoST) zei:
Als ge dat als centrale vraag pakt moede nie alleen over de aliens praten dan ze, kunde over alles praten waar gij van vindt dat het onozel is om er in te geloven. Maar over dat de believers veel meer aandacht kreeg klopte wel, maar ja, wat wilt ge ook. Die wetenschappers en sceptici, wa nen antwoorden ook altijd zo dikkenekkerig vind ik, en zo nen antwoord van: oké if there were aliens, bring some proof. Moesten ze proof hebben eh...

Moesten ze proof hebben dan was het waard om daarover een documentaire te maken. Ik vind het enkel te onozel om in te geloven omdat ze geen bewijs hebben. Moest NGC niet uit zijn om sensatie, zouden ze ook doorgehad hebben dat er geen bewijs was en dus moet men niet laten uitschijnen dat er mss toch nog ergens iets van waar is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan