Nog 1 klein dingske

. Kwestie van de juste sproeier te kopen
Dus als hij koud eeft (als ik juist start), en ik geef vol gas en hij rijd op pakt 95% van zen maximum snelheid, dan voel en hoor ik hem echt terugtrekken.
Maar als hij warmer heeft dan voel ik dat zo niemeer, dan scheelt da maar nen kilometer per uur ofzo (vol gas, of net niet)
Dit komt wss doordat hij zijn choke gebruikt als hij nog koud heeft.
Maar is da dan wel raadzaam om ne nieuwe sproeier te kopen, of beter gewoon zo laten?
Dit is eigenlijk pas gebeurt nadat er nen nieuwe (ook 50cc zoals de vorige) cilinder inzit. (jaja tis geen 50 maar net iet minder

)