Archief - Legale snelheid maar gestopt...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

skully25

Legacy Member
jolly moto 80cc uitlaat voor nen derbi SM => 428 euro, komt al aardig in de buurt

en ge kunt idd nog veel duurder gaan, maar zoiets zou ik alleen kopen moestek competitie rijden, anders es controle en een uitlaatje van 25000 befkes onder de pletwals :unsure:

Jerryboy

Legacy Member
bollie69 zei:
ma alles moet afgesteld worden, nu waar ik al aan zitten draaien heb is de rolantie en de luchschroef.

maar wat is de stagionair?
is dat de rolantie zoals ze hier zeggen?

stationair = ralentie dus diegene die er het meeste uitsteekt, luchtschroef is diegene die er volledig inzit en meestal aan de kant van uw luchtinlaat zit :)

btw als ge een kelk steekt kunt ge beter 10 stappen hoger gaan in sproeiermaat ipv met uw schroefkes te knoeien.

ceddie2003

Legacy Member
Heb efkes vraagske

kheb nen booster gekocht die reed 70 op teller nu heeft de verkoper der rondel in gestoke nu rijd die nog 60 op teller en werkelijk nog 53 , is dit legaal of illigaal op rollekes want ik weet da ge nog harder rijd op de rollekes ...

ComputerVISTA

Legacy Member
Nen thread van 2.5 jaar oud bumpen ^^

Anders naar auto en moto forum verplaatsen?

a242050

Legacy Member
Daarvoor gaan ze u niks maken, hoor als ge 53 op de rollen doet.
Alleen het probleem is wel: de rollen kloppen NIET.
Er is overlaatst nog een rechtszaak geweest door iemand die 77 op de rollen deed. De rollen zaten er meer als 25 KM/U naast.
En btw: normaal mogen rollen niet gebruikt worden om de snelheid te bepalen waarop je boete krijgt.

HighWire

Legacy Member
a242050 zei:
Daarvoor gaan ze u niks maken, hoor als ge 53 op de rollen doet.
Alleen het probleem is wel: de rollen kloppen NIET.
Er is overlaatst nog een rechtszaak geweest door iemand die 77 op de rollen deed. De rollen zaten er meer als 25 KM/U naast.
En btw: normaal mogen rollen niet gebruikt worden om de snelheid te bepalen waarop je boete krijgt.


Heb zelf zoiets voorgehad, men zus had een PBR, nu da ding is altijd standaard gebleven en haalde met wind in de rug en bergaf mss juist 60-65, op vlak wegdek ging die ni harder als 50 op den teller... ( Ok, er stak een ander chappement op maar op een 50cc viertakt (die voor de rest standaard is) doet da juist niks... Enkel wa dieper geluid...)

Allemaal goe en wel, die wordt doorverkocht aan de broer van ne maat van mij, een week nadien moet die op de rollen en volgens de rollen ging hij 90 (!!!!) da ding is dus standaard eh... Fikske boete, krijgt zen brommer terug en wa is er af gehaald: zen spruitstuk...

Go go rollekes... pipos da het zijn...

a242050

Legacy Member
Idd, 't wordt tijd dat ze die rollekes afschaffen, iedereen een nummerplaat geven en dat er geen maximumsnelheid meer is, maar dat ze gewoon flitsen zoals auto's die ze flitsen, veel beter :p

ComputerVISTA

Legacy Member
a242050 zei:
Idd, 't wordt tijd dat ze die rollekes afschaffen, iedereen een nummerplaat geven en dat er geen maximumsnelheid meer is, maar dat ze gewoon flitsen zoals auto's die ze flitsen, veel beter :p

+ een motorpak.

Preske

Legacy Member
a242050 zei:
Idd, 't wordt tijd dat ze die rollekes afschaffen, iedereen een nummerplaat geven en dat er geen maximumsnelheid meer is, maar dat ze gewoon flitsen zoals auto's die ze flitsen, veel beter :p

als gij perse tegen 120km/u met uw sm..ikkel tegen ne paal of de beton plakken, doe mor ze.

(en kom ni af met "jamaar, met straffere remmen.." want da haalt geen bal uit)

DaHeaVYFo

Legacy Member
In mijnen tijd, kuch, 8 jaar geleden, was't nog cool om 90 km/h met een camino én 85dB, de auto's voorbij te steken. Nu, leveren ze een doos pampers bij een opdrijf-kit van 49cc-tjes. :D

Ikzelf ging ~95, had elke maand een accident, wel, een boom of een gracht, ene keer een Mercedes. Kheb er enkel een slechte rechterknie aan over gehouden... Man, ik was zot.

Ik vertel het soms door aan m'n patiënten, want tja, ik ben ambulancier geworden. Ironisch :crazy:

Chickenlal

Legacy Member
amdr zei:
mai da is al ouden thread :O Das 2 jaar geleden :')

toen reed ge nog met den brommer :D

DaHeaVYFo zei:
In mijnen tijd, kuch, 8 jaar geleden, was't nog cool om 90 km/h met een camino én 85dB, de auto's voorbij te steken. Nu, leveren ze een doos pampers bij een opdrijf-kit van 49cc-tjes. :D

Ikzelf ging ~95, had elke maand een accident, wel, een boom of een gracht, ene keer een Mercedes. Kheb er enkel een slechte rechterknie aan over gehouden... Man, ik was zot.

Ik vertel het soms door aan m'n patiënten, want tja, ik ben ambulancier geworden. Ironisch :crazy:


vroeger kon da allemaal blijkbaar :p

Mijn pa vertelde nog dat hij vroeger met zen brommerke naar antwerpen reed naar mijn ma in den tijd :p (das 120km). En dan vertelde hij ook hoe hard ge opzij geduwd / gezogen word als ge een camion voorbijsteekt onderweg :p

ComputerVISTA

Legacy Member
preske zei:
als gij perse tegen 120km/u met uw sm..ikkel tegen ne paal of de beton plakken, doe mor ze.

(en kom ni af met "jamaar, met straffere remmen.." want da haalt geen bal uit)

Als ze sneller willen rijden: Motorpak + een deftig schriftelijk en praktisch examen met rijbewijs.

Maar waarom dan nog de limiet van 21 jaar oude op moto's? De leeftijd dan maar optrekken naar 18 ipv 16 :)

brainwashed

Legacy Member
st0rmr1d3r zei:
gestopt door de flikken als em 85 reed met zen booster..

op de rolle gezet en hij reed nog 25..

anti-flik eruit gehaald die veel koste toen

splinternieuwe uitlaat van 25;000 frank eraf

motor in beslag voor week of 5 dachtek, op ouders hun strafblad omdat em -18 was + dikke boete :)


25 000fank

dan zede wreed int zak gezet ze
duurste uitlaat is den hebo racing 5 en die kost een kleine 400euro


maar idd als ze u ni te snel zien rijden hebben
maar ge gaat wel te snel op de rolle pakke ze em af

ksap ni waarom maar ne VRIJ gestelde scooter is een pak veiliger dan ne begrensde

ComputerVISTA

Legacy Member
brainwashed zei:
ksap ni waarom maar ne VRIJ gestelde scooter is een pak veiliger dan ne begrensde

Klinkt zeer logisch zonder beschermende kledij aan hogere snelheid ^^

DBK

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Klinkt zeer logisch zonder beschermende kledij aan hogere snelheid ^^
da ze eerst eens beginnen me die mannen op nen R1 in hun tshirt en korte broek leren een pak te dragen

ComputerVISTA

Legacy Member
DBK zei:
da ze eerst eens beginnen me die mannen op nen R1 in hun tshirt en korte broek leren een pak te dragen

Die overtreden al de wet, da's dan hun zaak :)

En doet er totaal niet toe :)

sarnath

Legacy Member
lijkt me idd nogal logisch dat ze die afnemen, ge gaat ook niet met een bom op het vliegtuig zitten en dan zeggen dat ge die meeneemt om ergens een oud huis mee te slopen..

ComputerVISTA

Legacy Member
Linckxs zei:
lijkt me idd nogal logisch dat ze die afnemen, ge gaat ook niet met een bom op het vliegtuig zitten en dan zeggen dat ge die meeneemt om ergens een oud huis mee te slopen..

Osama nu: Shit m'n list verknoeid ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan