Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bollie69 zei:ma alles moet afgesteld worden, nu waar ik al aan zitten draaien heb is de rolantie en de luchschroef.
maar wat is de stagionair?
is dat de rolantie zoals ze hier zeggen?
a242050 zei:Daarvoor gaan ze u niks maken, hoor als ge 53 op de rollen doet.
Alleen het probleem is wel: de rollen kloppen NIET.
Er is overlaatst nog een rechtszaak geweest door iemand die 77 op de rollen deed. De rollen zaten er meer als 25 KM/U naast.
En btw: normaal mogen rollen niet gebruikt worden om de snelheid te bepalen waarop je boete krijgt.
a242050 zei:Idd, 't wordt tijd dat ze die rollekes afschaffen, iedereen een nummerplaat geven en dat er geen maximumsnelheid meer is, maar dat ze gewoon flitsen zoals auto's die ze flitsen, veel beter![]()
a242050 zei:Idd, 't wordt tijd dat ze die rollekes afschaffen, iedereen een nummerplaat geven en dat er geen maximumsnelheid meer is, maar dat ze gewoon flitsen zoals auto's die ze flitsen, veel beter![]()

amdr zei:mai da is al ouden thread :O Das 2 jaar geleden :')

DaHeaVYFo zei:In mijnen tijd, kuch, 8 jaar geleden, was't nog cool om 90 km/h met een camino én 85dB, de auto's voorbij te steken. Nu, leveren ze een doos pampers bij een opdrijf-kit van 49cc-tjes.![]()
Ikzelf ging ~95, had elke maand een accident, wel, een boom of een gracht, ene keer een Mercedes. Kheb er enkel een slechte rechterknie aan over gehouden... Man, ik was zot.
Ik vertel het soms door aan m'n patiënten, want tja, ik ben ambulancier geworden. Ironisch![]()

(das 120km). En dan vertelde hij ook hoe hard ge opzij geduwd / gezogen word als ge een camion voorbijsteekt onderweg 
preske zei:als gij perse tegen 120km/u met uw sm..ikkel tegen ne paal of de beton plakken, doe mor ze.
(en kom ni af met "jamaar, met straffere remmen.." want da haalt geen bal uit)

st0rmr1d3r zei:gestopt door de flikken als em 85 reed met zen booster..
op de rolle gezet en hij reed nog 25..
anti-flik eruit gehaald die veel koste toen
splinternieuwe uitlaat van 25;000 frank eraf
motor in beslag voor week of 5 dachtek, op ouders hun strafblad omdat em -18 was + dikke boete![]()
brainwashed zei:ksap ni waarom maar ne VRIJ gestelde scooter is een pak veiliger dan ne begrensde
da ze eerst eens beginnen me die mannen op nen R1 in hun tshirt en korte broek leren een pak te dragenComputerVISTA zei:Klinkt zeer logisch zonder beschermende kledij aan hogere snelheid ^^
DBK zei:da ze eerst eens beginnen me die mannen op nen R1 in hun tshirt en korte broek leren een pak te dragen


Linckxs zei:lijkt me idd nogal logisch dat ze die afnemen, ge gaat ook niet met een bom op het vliegtuig zitten en dan zeggen dat ge die meeneemt om ergens een oud huis mee te slopen..