[MNEU]Jonasis
Legacy Member
dat je jezelf dit afvraagt gaat er by my niet echt in, dat is toch meeeeeer dan logisch???amdr zei:Hoiz,
Ik heb een vraagje.
Stel, je rijd tege de 45 maar ze stoppen u omdat ze bv een krulpijp zien staan. Ge word op de rollekes gezet en die gaat natuurlijk sneller als 55 maar bv tege 80. Kunne ze u brommer dan afnemen ook al reed ge aan de juiste snelheid?
Was me dat net eens aant afvragen enja, dacht van zal het maar eens ff gaaan vragen
xxx amdr

amdr zei:Secontetn, ik vind dat de politie veel te veel op die manne zit te zien da ze geen 10km/u te snel gaan
Kijk eens hoeveel auto's er niet te rap rijden... ziede achter elk van die manne ne flik rijden?? Ik denk het ni e...
10km/u zegt u?? rofl in uw eigen voorbeeld gaat het al om 35km/u
Kom wees nu gewoon realistisch, er is geen gryze zone, oftewel hou je u aan de regels en fok je niets op aan je brommer/scooter oftewel zeg je foert en moet je bereid zyn de gevolgen te dragen (hoge boetes/brommer kwyt).
Ik ben er zeker van dat 99.99% weet wat wel en niet mag/kan.




) zou ik waarschijnlijk ook niet mooi 45km/u rijden...