Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NoControl zei:pff, moet hier met al die reply's eens goe lachen.
voor mij zou het vree simpel zijn: net zoals in de UK:
gestekt zonder geldige verzekering = brommertje dada (plat in de pers).
Als ge wilt rap rijden dan wacht ge maar tot ge oud genoeg zijt om ne moto te kopen.
En dan zorgt ge maar da ge door uw rijbewijs geraakt (ja, ook het stuk op de baan).
Een brommer die meer doet dan toegelaten is levensgevaarlijk.
Iedereen denkt dat em kan rijden (en dat em me ne moto op baan is),
maar niemand zal deftige motokleren aan hebben,
en naar de verkeersregels kijken is blijkbaar ook nogal moeilijk.
Alst aan mij lag > brommertje 70km/h of meer = brommertje in de pers en boete. nah.
die begrenzing is niet echt vergelijkbaar met de begrenzing in brommers...NoControl zei:Goe punt TheCrow.
Misschien naar het systeem van de moto's gaan he?
onder de 25 (?) jaar maximale gewicht/vermogen verhouding van X.
Eens 25j en ouder de rest.

freeza zei:een brommer die meer doet dan toegelaten is niet levensgevaarlijk, meeste brommers ZIJN WEL DEGELIJK uitgerust om met gemak 70km/u aan te kunnen...
het is de persoon die erop zit die het gevaarlijk maakt en idd zijn er te veel die denken dat ze kunnen rijden...
die begrenzing is niet echt vergelijkbaar met de begrenzing in brommers...
bij brommers is het 45km/u en niet sneller 25kw motoren halen ook makkelijk snelheden boven de 120km/u
imo moet de maxsnelheid van brommers een stuk omhoog en moeten ze een plak hebben...
(+ praktisch examengedeelte op openbare weg + jaarlijkse controle ofzo bij politie om opgevoerde brommers eruit te halen + afschaffing klasse a brommers)
lol toen ik hier ooit eens vroeg waarom ze alle auto's niet begrensden op 120km/u zei een heel groot deel hier dat het gevaarlijk was![]()
Nu ook niet gaan zeveren hé man..NoControl zei:Goe punt TheCrow.
Misschien naar het systeem van de moto's gaan he?
onder de 25 (?) jaar maximale gewicht/vermogen verhouding van X.
Eens 25j en ouder de rest.
freeza zei:lol toen ik hier ooit eens vroeg waarom ze alle auto's niet begrensden op 120km/u zei een heel groot deel hier dat het gevaarlijk was![]()
zava zei:Nu ook niet gaan zeveren hé man..
Anders schaffen we wagens af ?
Viva het systeem in Amerika !!! Daar kunnen jullie bende ******** nog iets van leren.
Op de brommers, Zoals in holland, geef ze een nummerplakaat, rijd je te snel, word je geflitst juist zoals bij een auto.
zava zei:Nu ook niet gaan zeveren hé man..
Anders schaffen we wagens af ?
Viva het systeem in Amerika !!! Daar kunnen jullie bende ******** nog iets van leren.
Op de brommers, Zoals in holland, geef ze een nummerplakaat, rijd je te snel, word je geflitst juist zoals bij een auto.
NoControl zei:Oh, tzal toch binnenkort gedaan zijn met te snel rijden. Ingebouwde snelheidsbeperking zal er voor zorgen da we de zones 50/70/90/120 respecteren, of we da nu willen of nie...
Spijtig maar tzal er wel van komen denk ik.
a242050 zei:Ik denk dat gij net iets te veel droomt, hoor.
Wat als je veel in Duitsland rijdt, daar mag je op sommige wegen zoveel je wilt...
En wie gaat die ingebouwde snelheidsbeperking betalen?
En als het er zou komen, ik zou de beperking er alvast laten uithalen.
a242050 zei:Ik denk dat gij net iets te veel droomt, hoor.
Wat als je veel in Duitsland rijdt, daar mag je op sommige wegen zoveel je wilt...
En wie gaat die ingebouwde snelheidsbeperking betalen?
En als het er zou komen, ik zou de beperking er alvast laten uithalen.
NoControl zei:Lang geleden da ge nog in Duitsland gereden hebt?
De tijd dat alle snelwegen daar onbeperkt waren is ook al lang voorbij hoor.
NoControl zei:zucht,
waarom denkte da ze die limieten er terug hebben op gezet?
Da was het punt da ik wilde maken.
Sorry alst nie duidelijk was he...
a242050 zei:Maar ja dat is gewoon door het feit dat Duitsers hun beter gedragen op de weg.
zava zei:Jullie doen mij denken aan 80 jarige met een 60 jarig opgekropt woedeprobleem dat alles denkt beter te weten.
a242050 zei:Achja, volgens mij gebeuren er nog steeds veel minder ongelukken in Duitsland dan in België.
TheCrow7 zei:Probeer in het vervolg eens een zin te schrijven zonder mensen direct te beledigen. Het lijkt wel alsof jij ook met opgekropte woede zit. In je vorige post waren we dan weer allemaal ********.
zava zei:Ik krijg het gewoon van mensen met zo'n bekropte mening en denken dat ze alles beter weten.
a242050 zei:Ik denk dat gij net iets te veel droomt, hoor.
Wat als je veel in Duitsland rijdt, daar mag je op sommige wegen zoveel je wilt...
En wie gaat die ingebouwde snelheidsbeperking betalen?
En als het er zou komen, ik zou de beperking er alvast laten uithalen.