enZiiime
Legacy Member
Ik heb er geen probleem met dat wij eigelijk maar 50 mogen, maar tis te gevaarlijk aan 50
Bij het optrekken voor een roodlicht ga je amper vooruit, auto's rake opgefokt.
Op banen waar auto's 70 mogen is het levensgevaarlijk (vooral hier in merksem, voor naar ekeren donk te gaan, moete nog een brug op ook en da is amper 40km/h en 35km/h wnr ge noggis wind tegen hebt)
is maar 1 baanvak (dus 2 in totaal)
vb stom voorbeeld: een honda dax was vroeger afgesteld op 70km/h => dus is er ook voor gemaakt
(mss ni mor toch ^^)
Auto's kakken erop dat "de jeugd van tegenwoordig" met opgefokte brommers rijd, maar ze kakken er ook op dat de "legale" rijders te traag rijden voor hun, en de automobilisten het gevaarlijk maken voor ons, voor ons 10cm van ons stuur voorbij te steken.
Kbedoel, ik rij meestal braaf 50 (op sommige wegen zoals naast de vaart, havenweg, enz onbegrensd
)
en tbh, laat auto's maar begrenzen op 120 (neeeee want dan gaan de 18+'ers met auto klagen ... maar wij mogen niet klagen ...
Gewoon MAX snelheid 70km/h met nummerplaat, end of story => pak veiliger en minder frustrerend voor auto's en brommers (+ VELE moeilijker exaam voor brommer rijbewijs, en strengere maatregelen voor die johnny's die zig zaggen tussen de auto's en gevaarlijk rijden)
(ik ben er zeker van dat ik weer veel reacties op dit ga krijgen omdat ik wss helemaal verkeerd zit, maar tboeit me ni, dees is mijn "persoonlijke" mening.)
degene die hier 18 zijn en auto hebben zitten mss wel te kakken op 16/17 jarige met brommers, maar tbh, kzou die personen wel is willen zien toen zij zo oud waren (moesten ze iig een brommer hebben gehad, dan wisten ze mss waarom snelheid in principe naar 70 moet... kvoel men eige gewoon ni veilig op de baan (zelfs niet op banen waar ik 50 mag, want daar rijden auto's toch nog dik 60/70 ... )
Bij het optrekken voor een roodlicht ga je amper vooruit, auto's rake opgefokt.
Op banen waar auto's 70 mogen is het levensgevaarlijk (vooral hier in merksem, voor naar ekeren donk te gaan, moete nog een brug op ook en da is amper 40km/h en 35km/h wnr ge noggis wind tegen hebt)
is maar 1 baanvak (dus 2 in totaal)
vb stom voorbeeld: een honda dax was vroeger afgesteld op 70km/h => dus is er ook voor gemaakt
(mss ni mor toch ^^)Auto's kakken erop dat "de jeugd van tegenwoordig" met opgefokte brommers rijd, maar ze kakken er ook op dat de "legale" rijders te traag rijden voor hun, en de automobilisten het gevaarlijk maken voor ons, voor ons 10cm van ons stuur voorbij te steken.
Kbedoel, ik rij meestal braaf 50 (op sommige wegen zoals naast de vaart, havenweg, enz onbegrensd
)en tbh, laat auto's maar begrenzen op 120 (neeeee want dan gaan de 18+'ers met auto klagen ... maar wij mogen niet klagen ...

Gewoon MAX snelheid 70km/h met nummerplaat, end of story => pak veiliger en minder frustrerend voor auto's en brommers (+ VELE moeilijker exaam voor brommer rijbewijs, en strengere maatregelen voor die johnny's die zig zaggen tussen de auto's en gevaarlijk rijden)
(ik ben er zeker van dat ik weer veel reacties op dit ga krijgen omdat ik wss helemaal verkeerd zit, maar tboeit me ni, dees is mijn "persoonlijke" mening.)
degene die hier 18 zijn en auto hebben zitten mss wel te kakken op 16/17 jarige met brommers, maar tbh, kzou die personen wel is willen zien toen zij zo oud waren (moesten ze iig een brommer hebben gehad, dan wisten ze mss waarom snelheid in principe naar 70 moet... kvoel men eige gewoon ni veilig op de baan (zelfs niet op banen waar ik 50 mag, want daar rijden auto's toch nog dik 60/70 ... )
.
.
.