amdr
Legacy Member
Ik ben de laatsten tijd zoveel mogelijk info etc aant vinden over afstellen op oa www.scooter-freaks.nlkristofvv zei:tip: begin niet aan tunen als je nog niet deftig weet wat een sproeier is
Je moet uw carbu afstellen, uw vario, uw koppeling, enz...
en dat is allemaal niet zo van zelfsprekend hoor....
trouwens...
op http://www.scooterforum.net kan je beter gaan vragen of dit een goede setup is. Daar zitten veel meer "kenners" :ironic:
En zeg dan is wat een sproeier is
En trouwens da afstelle doet de kristof ier wel, die kent daar vrij tot zeer veel van 



