DBK
Legacy Member
jama steekt dan ook vette uitlaat héamdr zei:Een brommerke heb ik al altijd gewilt en nu ik er de kans voor krijg, waarom dan niet ineens goed doen?![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jama steekt dan ook vette uitlaat héamdr zei:Een brommerke heb ik al altijd gewilt en nu ik er de kans voor krijg, waarom dan niet ineens goed doen?![]()

Als die scooter er normaal uit ziet hebben ze toch geen reden om die tegen te houden? Ken genoeg man me scooterkes en die laten ze toch ni stoppenrooz zei:Ze houden normaal elke scooter tegen, dus veel zal het nie helpen![]()


ja maar een Bwoooaaaaap geluid valt opamdr zei:Door een luchtfilter gade al dan niet sneller gaan e? Ge hebt gewoon beetje meer trekkracht

Maakt da echt zoveel meer geluid?DBK zei:ja maar een Bwoooaaaaap geluid valt op![]()

Maar ja, die luchtfilter is ook niet noodzakelijk e 
Viva los Zip Sp's. Police kent da ni \o/amdr zei:Nen hele getunede (uiterlijk) aerox kijken ze zelfs ni na dus waarom ne gewoon gespote booster wel![]()
dacht wel da het vrij goe hoorbaar was, allé ik da toch direktamdr zei:Maakt da echt zoveel meer geluid?![]()
Da wist ik dus nietMaar ja, die luchtfilter is ook niet noodzakelijk e
![]()

viva sonicDBK zei:Viva los Zip Sp's. Police kent da ni \o/

ja ------------amdr zei:Hoiz,
Ik heb een vraagje.
Stel, je rijd tege de 45 maar ze stoppen u omdat ze bv een krulpijp zien staan. Ge word op de rollekes gezet en die gaat natuurlijk sneller als 55 maar bv tege 80. Kunne ze u brommer dan afnemen ook al reed ge aan de juiste snelheid?
Was me dat net eens aant afvragen enja, dacht van zal het maar eens ff gaaan vragen
xxx amdr
Nja, luchtfilter word er dan afgelaten eDBK zei:dacht wel da het vrij goe hoorbaar was, allé ik da toch direkt![]()



kheb eigenlijk mijn twijfels of da wel goe ga rijden. Kan goe da ge helemaal ni rijdt of echt héél brak.amdr zei:Nja, luchtfilter word er dan afgelaten e
Tis ni dat die iets aan snelheid doet![]()
@rooz nu zonder die MHR pijp maar met std, hoeveel zou die kunne rijden![]()
Grof geschat e![]()
Da was ik dus ook al aant denken e. Dermee ging er normaal een Yasuni R opkomen maar toen maakte ik dus deze thread ofda ze die zoude kunne stoppenDBK zei:kheb eigenlijk mijn twijfels of da wel goe ga rijden. Kan goe da ge helemaal ni rijdt of echt héél brak.

Secontetn, ik vind dat de politie veel te veel op die manne zit te zien da ze geen 10km/u te snel gaanHmgrwngd zei:pfff ja , scooters...
Een enorm gemakkelijk en goedkoop vervoersmiddel volgens mij;
maar als je nog maar denkt aan iets wat niet mag (scooter opvoeren/passagier vervoeren) staat de politie daar al klaar met een lasso rond je ballen.
Ik zeg niet dat dit niet mag; alleen vind ik dat jongeren te sterk geviseerd worden, en in het bijzonder de scooters.
Met torenhoge boetes, irritante preken en soms echt pestende agenten.
amdr zei:Kijk eens hoeveel auto's er niet te rap rijden... ziede achter elk van die manne ne flik rijden?? Ik denk het ni e...
.
. Die zal dan op slag weten wat de rechts en wat links is. Als zijn brommerke dan ook nog keer opgedreven is zal em de schade nog uit eigen zak mogen betalen ook (want zijn verzekering zal er niet in willen tussenkomen !!!).Voor mij mag die politie gerust verder zoeken naar die opgefokte brommerkes... ik ben langs de Vaart al meer dan ene keer omvergereden (vooral aan de bushaltes) door zo van die kerels op opgefokte brommerkes - en als die zich aan de normale snelheid (15 of 40) zouden houden dan zouden die (bijna-)ongevallen niet gebeurd zijn.Rastafari zei:ik heb het meegemaakt tegengehouden tegen 20 per uur opde rollekes 87 en een maand mobe kwijt. dan teruggekregen VOL krassen en scheuren en nog maar half zoveel geld waard ofzo juist daarom. hun antwoord was letterlijk "wij waren da ni en als't u ni aanstaat persen we am wel voor u".
de politie in Leuven zijn aasgieren op zoek naar minderjarigen met mobekes. voor mijn part schaffen ze de politie af als dat alles is wat ze doen..
en daar lijkt het sterk op
Hier in Brasschaat, Merksem, etc rijde die meestal normaal opt fietspad hoorEryciusPuteanus zei:Effe er nog bijzeggen: zolang ze op de rijbaan en ni 't fietspad rijden heb ik er niks tegen dat da brommerke meer dan veertig km/u rijdt... maar op 't fietspad is da levensgevaarlijk.
ad: ) en ik hoorde van ver zo'n boosterke aankome ma da remde schoon af toen hij mij voorbij kwam 

amdr zei:De enige kere da ik bijna of echt ben omvergereje was allebei door auto's die doort rood rede![]()